Avion – Untrod
Paweł Gzyl:

Mocne techno podane w przystępny sposób.

Centralia – Ghost Report
Jarek Szczęsny:

Od krzyku po wybuch industrialnego granatu.

Ovandra – Retrofuture
Paweł Gzyl:

Radosne buszowanie w skarbcu trance’owych brzmień.

Ben LaMar Gay – Confetti In The Sky Like Fireworks (This Is Bate Bola OST)
Łukasz Komła:

Tym razem Ben LaMar Gay w roli kompozytora muzyki filmowej. Obraz „This Is Bate Bola” pokazuje mało znane oblicze brazylijskiego karnawału.

William Basinski – On Time Out of Time
Ania Pietrzak:

Powrót do przyszłości.

Lakker – Epoca
Paweł Gzyl:

Zwierciadło naszych czasów.

Abul Mogard – And We Are Passing Through Silently
Maciej Kaczmarski:

Zjawiska duszy.

Recent Arts – Skin
Paweł Gzyl:

Ambient, minimal, industrial i… piosenki.

Spopielony – Legendy
Jarek Szczęsny:

Duchologia, analogowy anturaż i zakurzony ambient.

Klangwart – Bogotá
Łukasz Komła:

Niemiecka elektronika spotyka kolumbijskie szaleństwo.  

Locked Groove – Sunset Service
Paweł Gzyl:

Hołd dla belgijskiej muzyki klubowej sprzed ćwierć wieku.

Gesaffelstein – Hyperion
Maciej Kaczmarski:

W czarnej dupie.

Hugh Marsh – Violinvocations
Jarek Szczęsny:

Dowód na istnienie skrzypiec.

Pfirter – The Empty Space
Paweł Gzyl:

Spóźniony, ale udany debiut.



Bitwa o remiks

Czy wiecie jak wygląda bitwa o remiks? Wszystko odbywa się na stronie remixfight.org Twórcy serwisu korzystają z komercyjnych sampli mp3 za zgodą autorów, oraz plików na licencji Creative Commons. Pomysł zaczerpnięty pewnie z klasycznych bitew na słowa. Zebrane sample znajdują się na stronie. W ciągu miesiąca z udostępnionych plików można stworzyć remiks, na który głosują użytkownicy. Pomimo zaledwie kilku głosów twórcy serwisu twardo trzymają się swojej koncepcji. Pomysł wydaje się ciekawy, może warto zaimportować go na polski grunt?
Więcej na stronie remixfight.org

 

Dołącz do ponad 10 000 fanów na Facebooku:

Komentarze

Comments are closed.