DeepChord – Immersions
Ania Pietrzak:

Zanurzenie w nieziemskich dźwiękach mistrza dub-techno, który po czterech latach wrócił do londyńskiej wytwórni Astral Industries.

Steve Hauschildt i Ben Chatwin
Jarek Szczęsny:

Muzyka filmowa bez filmu.

Xavier Charles / Jacques Di Donato – Ilex
Łukasz Komła:

Poprzedni album francuskich klarnecistów ukazał się 22 lata temu. Mimo upływu lat niezmiennie improwizują na najwyższym poziomie.

Actress x London Contemporary Orchestra ‎– LAGEOS
Jarek Szczęsny:

Przesunięta granica.

Patryk Cannon – Family Movies Waves And Friends
Jarek Szczęsny:

Światowo jest.

Shygirl – Cruel Practice EP
Jarek Szczęsny:

Supernowa.

kIRk – Ich dzikie serca
Łukasz Komła:

„Ich dzikie serca” nadają naszym sercom rytm.

Underworld & Iggy Pop ‎– Teatime Dub Encounters
Jarek Szczęsny:

To były czasy, kiedy podrywało się stewardesy.

Jaye Jayle – No Trail and Other Unholy Paths
Jarek Szczęsny:

Americana poddana eksperymentom.

Trzy z Trzech Szóstek
Jarek Szczęsny:

Duy Gebord, Surowa Kara Za Grzechy i Krew.

Palmer Eldritch – Sidereal
Jarek Szczęsny:

Dobre kombinacje.

Kamasi Washington – Heaven And Earth
Jarek Szczęsny:

Kumulacja kulminacji.

Jimi Tenor – Order of Nothingness
Łukasz Komła:

Soundtrack tego lata!

Tropic of Coldness – Framed Waves
Jarek Szczęsny:

Nawet latem jest tu zimno.



2063 music

2063 to net-label założony w roku 1999 przez niejakiego 020200. „staramy się przywoływać uczucie z dzieciństwa, gdy siedziało się przed radioodbiornikiem próbując znaleźć odpowiednie fale. różnica polega na tym, że dziś sieć daje więcej możliwości niż radio” – mówi założyciel labelu. muzyka wydawana przez 2063 to zazwyczaj alektronika i ambient, choć prowadzący całość przyznaje, że stawia na różnorodność. „to jak eksploracja usłyszanych i niemych terytoriów umysłu”. cóż, ideologia dość patetyczna, muzyki jednak warto posłuchać. jak do tej pory – 3 płyty długogrające i 50 mniejszych wydawnictw. Strona: http://www.2063music.de/index1.htm

 

Dołącz do ponad 10 000 fanów na Facebooku:

Komentarze

Comments are closed.