DeepChord – Immersions
Ania Pietrzak:

Zanurzenie w nieziemskich dźwiękach mistrza dub-techno, który po czterech latach wrócił do londyńskiej wytwórni Astral Industries.

Steve Hauschildt i Ben Chatwin
Jarek Szczęsny:

Muzyka filmowa bez filmu.

Xavier Charles / Jacques Di Donato – Ilex
Łukasz Komła:

Poprzedni album francuskich klarnecistów ukazał się 22 lata temu. Mimo upływu lat niezmiennie improwizują na najwyższym poziomie.

Actress x London Contemporary Orchestra ‎– LAGEOS
Jarek Szczęsny:

Przesunięta granica.

Patryk Cannon – Family Movies Waves And Friends
Jarek Szczęsny:

Światowo jest.

Shygirl – Cruel Practice EP
Jarek Szczęsny:

Supernowa.

kIRk – Ich dzikie serca
Łukasz Komła:

„Ich dzikie serca” nadają naszym sercom rytm.

Underworld & Iggy Pop ‎– Teatime Dub Encounters
Jarek Szczęsny:

To były czasy, kiedy podrywało się stewardesy.

Jaye Jayle – No Trail and Other Unholy Paths
Jarek Szczęsny:

Americana poddana eksperymentom.

Trzy z Trzech Szóstek
Jarek Szczęsny:

Duy Gebord, Surowa Kara Za Grzechy i Krew.

Palmer Eldritch – Sidereal
Jarek Szczęsny:

Dobre kombinacje.

Kamasi Washington – Heaven And Earth
Jarek Szczęsny:

Kumulacja kulminacji.

Jimi Tenor – Order of Nothingness
Łukasz Komła:

Soundtrack tego lata!

Tropic of Coldness – Framed Waves
Jarek Szczęsny:

Nawet latem jest tu zimno.



OFF Festival: Glasser i Igor Boxx

Fanów oryginalnych głosów ucieszy wiadomość, że na tegorocznym OFF Festivalu zaśpiewa Glasser. „Coś jak dziwniejsze i bardziej wiarygodne wcieleni Enyi, eteryczne wokale i meandrujące melodie” – oto jak przedstawił Glasser swoim czytelnikom „The Guardian”. Porównywana jest też do Joni Mitchell, Fever Ray i Joanny Newsom. Glasser to tak naprawdę pochodząca z Los Angeles Cameron Mesirow, która nie tylko śpiewa, ale i dba o warstwę instrumentalną swoich kompozycji. Cameron pochodzi z artystycznej rodziny, kocha mupety i rock progresywny, a serca publiczności podbiła koncertami u boku the xx i Jónsiego. Jej pierwszy album „Ring” ukazał się jesienią i uchodzi za jeden z najlepszych debiutów ubiegłego roku.

„Breslau” to jedna z ciekawszych polskich płyt ubiegłego roku. Opowieść o dramatycznych, wojennych losach Wrocławia, stworzona przez Igora Pudło, znanego i lubianego ze Skalpela, wytrzymuje zestawienie z innymi płytami opublikowanymi przez Ninja Tune, choć wymaga od słuchacza czasu i zaangażowania. Jak zabrzmi w wersji koncertowej?

 

Dołącz do ponad 10 000 fanów na Facebooku:

Komentarze

Comments are closed.