Justyna Steczkowska – Maria Magdalena. All Is One
Przemysław Solski:

Wędrówka duszy.

Function – Existenz
Paweł Gzyl:

Opus magnum Dave’a Sumnera.

Bella Boo – Once Upon a Passion
Jarek Szczęsny:

Z półprzymkniętymi oczami.

Shed – Oderbruch
Paweł Gzyl:

Szperając w zbiorowej pamięci.

KTLH – Azathoth
Jarek Szczęsny:

Egzorcyści będą mieć pełne ręce roboty.

Koenraad Ecker & Frederik Meulyzer – Carbon
Paweł Gzyl:

Wizyta na Spitsbergenie.

Planetary Assault Systems – Live At Cocoon Ibiza
Paweł Gzyl:

Techno z saksofonem? Czemu nie!

Olo Walicki & Jacek Prościński – Llovage
Jarek Szczęsny:

Uciekająca sekcja rytmiczna.

Abul Mogard – Kimberlin
Maciej Kaczmarski:

Elegia na odejście.

Tobias Preisig – Diver
Łukasz Komła:

Skoncentrowana powódź.

Lee Gamble – Exhaust (Flush Real Pharynx Part 2)
Paweł Gzyl:

Powrót do korzeni.

Various Artists – Pop Ambient 2020
Paweł Gzyl:

Ambient jak skała.

FKA Twigs – Magdalene
Jarek Szczęsny:

Jedno płuco.

Sarin – Moral Cleansing
Paweł Gzyl:

EBM wyszlifowany na najwyższy połysk.



Pip Williams

Pip Williams (zbieżność z Pipem od Status Quo i Moody Blues absolutnie przypadkowa) swój talent na europejskiej scenie electro ujawnił stosunkowo niedawno. Discogs mówi o 2010 roku, ale pierwsze numery w sieci pojawiały się już wcześniej, głównie pod innymi pseudonimami.Pochodzi z Anglii i da się to też wyczuć w jego produkcjach. Brytyjskie electro charakteryzuje się wypieszczonym groove’m i mocno funkowym charakterem. Jeśli chodzi o electro oczywiście, ale Pip nie tylko takie produkcje ma na swoim koncie. Jak sam mówi, jego filozofia muzyki jest bardzo „open-minded” więc nie pogardzi produkcjami IDM, dubstep, ambient czy innymi eksperymentami.

http://www.youtube.com/watch?v=jDfGakpyLAw

Najważniejsza jest jakość. Taka też koncepcja przyświeca Williamsowi przy prowadzeniu własnego labela Shameless Toady. Wypieszczone produkcje, które mimo że są tworzone poza profesjonalnymi studiami z tonami sprzętu, są miodem na uszy nawet na bardzo wymagajacym sprzęcie. Nie wiem jak to jest, ale najwięcej mistrzowskich produkcji, i mam tu na myśli produkcję pod względem technicznym i brzmieniowym, pochodzi z Wielkiej Brytanii. Zastanawia mnie to zjawisko od jakiegoś czasu.

Pierwsze „halo” wokół produkcji Williamsa miało miejsce przy okazji jego wydawnictw dla Binalog Frequency (Resistance Is Futile, Man Vs Machine Remixes). Natomiast potwierdzeniem wyśmienitej formy i talentu była epka w duecie z The Hidden Persuader (The First Replicators EP) dla Shameless Toady. Oprócz tego w jego dorobku znajdują się również tak doskonałe pozycje jak Natural Instinct i Field Studies wydane również pod własnym labelem.

Ja śledzę poczynania tego artysty od pierwszego usłyszenia. To samo szczerze polecam Wam. Nie jest jednak łatwo byc cały czas na bieżąco, bo Pip oprócz własnych produkcji wydaje równiez masę remiksów.

 


Dołącz do ponad 13 000 fanów na Facebooku:

Komentarze

Comments are closed.