Clipping – There Existed an Addiction to Blood
Jarek Szczęsny:

Wrota piekieł zostały otwarte. 

MONOH – MONOH
Łukasz Komła:

W oparach myśli.

ISAN – Lamenting Machine
Paweł Gzyl:

Najbardziej wyciszona płyta angielskiego projektu.

Stephen Mallinder – Um Dada
Paweł Gzyl:

Efektowny powrót weterana.

Piernikowski – The best of moje getto
Jarek Szczęsny:

Ile w tobie jest z białasa. (Tekst zawiera przekleństwa)

Pyur – Oratorio For The Underworld
Paweł Gzyl:

Wędrówka do krainy między życiem a śmiercią.

Kim Gordon – No Home Record
Jarek Szczęsny:

Zaskoczenie? Niekoniecznie.

Boreal Massif – We All Have Impact (Even Hippies Do)
Paweł Gzyl:

Trip-hop is not dead (yet).

Electric Sewer Age – Contemplating Nothingness
Maciej Kaczmarski:

Kopia mistrza.

Emptyset – Blossoms
Paweł Gzyl:

Producenci z Bristolu wkraczają na nowe terytoria.

Nagrobki – Pod Ziemią
Jarek Szczęsny:

Poważni jak śmierć.

LDY OSC – sōt
Paweł Gzyl:

Click & cuts na nowo.

Nick Cave and the Bad Seeds – Ghosteen
Jarek Szczęsny:

Pomnik żałoby.

Pablo Mateo – Weird Reflections Beyond The Sky
Paweł Gzyl:

Techno do tańca.



Kangding Ray – Tempered Inmid

Nowa muzyka Kangding Raya rozwija się ku coraz ciekawszym formom.

Niemiecki projekt Davida Letteliera, znany do tej pory głównie ze współpracy z wytwórnią Raster Noton, coraz lepiej czuje się w towarzystwie Stroboscopic Artefacts. Jego kolejne wydawnictwo dla tej modnej obecnie tłoczni pokazuje, że dokonania Lucy’ego czy Dadub miału silny wpływ na nową wizję proponowanej przezeń muzyki.

„Tempered Inmid” otwiera tytułowy utwór – i zaczynając się od marszowego rytmu, prowadzi wprost w stronę motorycznego techno, uzupełnionego kaskadami przesterowanych syntezatorów. „Dimen Andesso” to z kolei hołd Kangding Raya dla klasycznego IDM-u – przefiltrowany jednak przez nowoczesną estetykę zdeformowanych dźwięków w stylu Stroboscopic Artefacts.


W „Nuis Octury” wkraczamy na terytorium industrialnego techno. Plemienne bity podrasowane na metaliczną modłę przypominają zarówno dawne utwory Test Department, jak i obecne dokonania Perca – a towarzyszy im warczący pochód basu i cyfrowe defekty. Na finał dostajemy w „Ezerb Altren” wymodelowany na dawną kosmische musik eteryczny ambient – spleciony z kolejnych warstw rozwibrowanych arpeggiów.

„Tempered Inmid” pokazuje, że muzyka Kangding Raya rozwija się ku coraz ciekawszym formom. Odchodząc od nieco już staromodnego glitchu, coraz więcej w niej pierwotnej energii surowego techno i odważnych eksperymentów rodem z noise’u i industrialu. Czekamy na cały album!

Stroboscopic Artefacts 2013

www.stroboscopicartefacts.com

www.facebook.com/StroboscopicArtefacts

www.kangdingray.com

www.facebook.com/kangding.ray.official

 

 

Dołącz do ponad 13 000 fanów na Facebooku:

Komentarze

Comments are closed.