John Cale – M:FANS
Maciej Kaczmarski:

Nowoczesna, stechnicyzowana płyta 74-letniego weterana, od którego mogłyby się uczyć całe tabuny modnych sypialnianych laptopowców.

Electorites – Structures
Paweł Gzyl:

Schranz powraca?

artworks-000177103777-uccjfv-t500x500
Lautbild – Pulsus Frequens
Łukasz Komła:

Paweł Kulczyński na moment wyskoczył z elektronicznej maszyny nazywanej Wilhelm Bras, aby przywdziać inny alias. Tym razem padło na Lautbild.

Lautbild - Pulsus Frequens
Franck Vigroux – Rapport Sur Le Desordre
Paweł Gzyl:

Gitarowe konwulsje.

artworks-000169303974-05tc4a-t500x500
Cristian Vogel – The Assistenz
Paweł Gzyl:

Trzeci tom dubowej trylogii.

CS3190597-02A-BIG
Nathan Bowles – Whole & Cloven
Łukasz Komła:

Z trzecim albumem powraca Nathan Bowles – znany ze współpracy z Jackiem Rose’em, Steve’em Gunnem, Pelt czy Black Twig Pickers. 

Nathan Bowles
OAKE – Monad XXIV
Paweł Gzyl:

Dead Can Techno.

artworks-000177613472-2g5rk9-t500x500
Elektro Guzzi – Clones
Łukasz Komła:

Żywe techno!

M49_cover_hires
Masoyashi Fujita & Jan Jelinek – Schaum
Paweł Gzyl:

W tropikalnej dżungli dźwiękowych preparacji.

artworks-000174854331-ielg8i-t500x500
Aubrey – Aqua Warrior EP
Krystian Zakrzewski:

Ćwierćwiecze na scenie zobowiązuje.

OUT020 Artwork B
Pan Sonic – Atomin Paluu
Adam Mańkowski:

Finowie powracają z atomową precyzją

Pan Sonic-Atomin-Paluu
Detroitrocketscience – These Are The Voyages
Paweł Gzyl:

Motor City znów spogląda w rozgwieżdżone niebo.

artworks-000170201124-mwb116-t500x500
Cinematic 74 – Realtime Inverted
Paweł Gzyl:

Ambient nadal może być kojącą i piękną muzyką.

artworks-000151031742-izyrwj-t500x500
Gudrun Gut – Vogelmixe
Łukasz Komła:

Niemiecka artystka powraca z nowym albumem, na którym odkształca muzykę z różnych stron świata za pomocą elektronicznych brzmień.   

gut_heimatlieder_cd_digi_5.indd
XXANAXX

3 pytania – XXANAXX

Pierwszy singiel zespołu XXANAXX zatytułowany „Disappear” pojawił się na początku grudnia 2012 roku. W tym właśnie roku siły swoich talentów połączyli: wokalistka Klaudia Szafrańska i producent Michał Wasilewski a.k.a Lance Flare.
Obydwoje lubują się w nowoczesnej muzyce elektronicznej, a ich twórczość pełna jest analogowych dźwięków, deep-bassów, deley’ów, reverbów czy perkusji z Rolanda TR 808. Połączenie wokalu Klaudii z chillwave’ową mieszanką tworzoną przez Michała, kreuje oryginalne i świeże brzmienie, co podkreśla z resztą, trafnie wybrana nazwa duetu. Najnowszy utwór XXANAXX nazywa się „Broken Hope”.

XXANAXX – „Broken Hope”

Czego ostatnio słuchacie?
Największe wrażenie w ostatnim czasie zrobiła na nas najnowsza płyta Mount Kimbie i niesamowita przestrzeń dźwiękowa jaką udało się stworzyć temu duetowi. Drugi studyjny album wspólnego projektu Apparata i Modeselectora czyli „II” Moderata (oficjalna premiera 26 lipca – przyp.red). „North Borders” to kolejna płyta Bonobo, którą udowadnia, że w dalszym ciągu jest w świetnej formie i po raz kolejny nie zawodzi, łącząc najnowsze trendy w muzyce elektronicznej z charakterystycznym dla siebie jazzowym zacięciem. Nie możemy oczywiście pominąć Disclosure, czyli projektu który absolutnie zawładnął sceną taneczną Wielkiej Brytanii, jak również całej Europy.

Mount Kimbie – „So Many Times, So Many Ways”

Bonobo – „First Fires” feat. Grey Reverend

Disclosure – „White Noise” feat. AlunaGeorge

Nad czym obecnie pracujecie?
W chwili obecnej przygotowujemy się do wydania swojej pierwszej EPki.
Pracujemy także nad materiałem na cały krążek ( materiał wyda U Know Me Records – przyp.red)

XXANAXX – „Disappear”

Gdzie zagracie w najbliższym czasie?
Własnie wróciliśmy z No Border Festival ( II edycja rzeszowskiej imprezy odbyła się 29-30.06, wystąpili, m.in. Dj Vadim, The KDMS, BrEaCh – przyp.red.), oraz z Lazy Sunday w Poznaniu, kolejny przystanek to Gdynia i Open’er Festival, a później? Jeszcze chwile poczekajmy, a o wszystkich wydarzeniach informujemy na bieżąco na naszym funpage’u www.facebook.com/xxanaxxmusic

XXANAXX – „Hurt me”

Profil na Facebooku »soundcloud UKM Records »

Polecamy:

Codzienne rekomendacje na Facebooku:

Komentarze

Comments are closed.