Helm – Chemical Flowers
Paweł Gzyl:

Współczesna inkarnacja hipnotycznej psychodelii.

Slowthai – Nothing Great About Britain
Jarek Szczęsny:

Gniew młodego człowieka.

Alessandro Adriani – Morphic Dreams
Paweł Gzyl:

Syntetyczne sny.

Ellen Allien – Alientronic
Paweł Gzyl:

„Berlinette” na twardo.

Hoera. – Jaunu
Łukasz Komła:

Chóralne imaginacje.

jitwam. – Honeycomb
Ania Pietrzak:

Indie, medytacja i ciepły funk.

Benjamin Fröhlich – Amiata
Paweł Gzyl:

Bezpretensjonalna kolekcja tanecznych sztosów.

Polynation – Igneous
Mateusz Piżyński:

Debiutanci z Holandii.

ASUNA & Jan Jelinek – Signals Bulletin
Jarek Szczęsny:

Jest przyjemnie.

Synkro – Images
Paweł Gzyl:

Breakbeatowy ambient w pełnej glorii.

Holly Herndon – PROTO
Jarek Szczęsny:

Genetyczna DJ`ka.

Jonas Kopp – Non Virtual Reality
Paweł Gzyl:

Industrial i drony w służbie ambientu.

Ikarus – Mosaismic
Łukasz Komła:

Wielopoziomowa ekspresja.   

Qasim Naqvi – Teenages
Jarek Szczęsny:

Subtelny, oszczędny i dziwny.



Emade vs Miasto

W ostatni piątek światło dzienne ujrzała płyta będąca efektem niecodziennego projektu Muzykoteki Szkolnej*, Piotra „Emade” Waglewskiego oraz 179 osób biorących udział w projekcie Muzobus. Efekt jest rewelacyjny!

W ramach poszukiwań akustycznej tożsamości 15 polskich miast, nauczyciele, edukatorzy, animatorzy i studenci podczas jednodniowych warsztatów muzycznych zbierali otaczające ich dźwięki. Są to odgłosy wydawane przez autobusy, tramwaje, pociągi, ale też przyrodę współtworzącą miejski pejzaż. Na bazie tego materiału powstały kompozycje EMADE, które finalnie znalazły się na płycie wydanej przez Narodowy Instytut Audiowizualny. Aby jej posłuchać kliknij tu.

więcej o projekcie na stronie Muzykoteki Szkolnej

*Muzykoteka Szkolna to ogólnodostępny internetowy serwis edukacyjny, powstający na zlecenie Misterstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego. Jego zadaniem jest  kształcenie świadomych odbiorców muzyki i aktywnych uczestników kultury oraz podniesienie poziomu powszechnej edukacji muzycznej w Polsce. Serwis pomaga okrywać muzykę w nowy i niestandardowy sposób – przy pomocy zmysłów, zabawy i eksperymentu.

 

Dołącz do ponad 10 000 fanów na Facebooku:

Komentarze

Comments are closed.