Shed – Oderbruch
Paweł Gzyl:

Szperając w zbiorowej pamięci.

KTLH – Azathoth
Jarek Szczęsny:

Egzorcyści będą mieć pełne ręce roboty.

Koenraad Ecker & Frederik Meulyzer – Carbon
Paweł Gzyl:

Wizyta na Spitsbergenie.

Planetary Assault Systems – Live At Cocoon Ibiza
Paweł Gzyl:

Techno z saksofonem? Czemu nie!

Olo Walicki & Jacek Prościński – Llovage
Jarek Szczęsny:

Uciekająca sekcja rytmiczna.

Abul Mogard – Kimberlin
Maciej Kaczmarski:

Elegia na odejście.

Tobias Preisig – Diver
Łukasz Komła:

Skoncentrowana powódź.

Lee Gamble – Exhaust (Flush Real Pharynx Part 2)
Paweł Gzyl:

Powrót do korzeni.

Various Artists – Pop Ambient 2020
Paweł Gzyl:

Ambient jak skała.

FKA Twigs – Magdalene
Jarek Szczęsny:

Jedno płuco.

Sarin – Moral Cleansing
Paweł Gzyl:

EBM wyszlifowany na najwyższy połysk.

Mary Komasa – Disarm
Przemysław Solski:

Rozbrójmy się.

Black Sea Dahu – No Fire in the Sand
Łukasz Komła:

Tonąc w lekkości.

DJ Shadow – Our Pathetic Age
Jarek Szczęsny:

Ilość nie przekłada się na jakość.



3 pytania: Martyn

Tuż przed premierą najnowszego albumu holenderski Dj i producent zgodził się zagościć na naszych łamach w ramach cyklu mikrowywiadów.

Martyn czyli Martijn Deijkers zaczynał swą przygodę z muzyką od fascynacji drum’n’bassem, miksując ją jako DJ już w połowie lat 90′. Swój pierwszy singiel wydał jednak dopiero w 2005, a debiutancki album „Great Lengths” ujrzał światło dzienne 4 lata później. W cross-overowej muzyce producenta z Eindhoven można odnaleźć mnóstwo różnorodnych elementów z house’u, glitch-hopu, IDM, Detroit, techno, dub stepu czy jazzowych harmonii. W 2011 roku nakładem Brainfeeder Martyn wydał swój drugi longplay „Ghost People”, najnowszy krążek „The Air Between Words” zostanie wypuszczony przez Ninja Tune 16.06.2014.


Martyn – Glassbeadgames Live At BBC Maida Vale

Czego ostatnio słuchasz?
Słucham pięknej reedycji klasycznego, eksperymentalnego albumu Craig Leona „Nommos” (pierwsze wydanie w 1981 r. – przyp.red.). Dobrzy ludzie z wytwórni RVNG w Nowym Jorku przedsięwzieli dużo starań by przywrócić to nagranie z powrotem z podziemi.

Craig Leon – „Four Eyes To See The Afterlife”

Nad czym obecnie pracujesz?
W tym tygodniu miksuję dla wytwórni 3024 nową 12″, która będzie zawierała 3 utwory zrealizowane przeze mnie i Steffi (Dolly/Ostgut). Trochę czasu upłynęło od powstania tego materiału, dlatego cieszę się, że w końcu będzie zmasterowany i gotowy do wypuszczenia.

Steffi Boiler Room Berlin DJ set

Który koncert/set (ostatnio lub w ogóle) zrobił na Tobie największe wrażenie?
W ostatni weekend grałem w Nowym Jorku w klubie Verboten. Przede mną występował mój stary przyjaciel Nosaj Thing. Zazwyczaj gra live sety, ale tym razem dj-ował, był to pierwszy raz kiedy słyszałem jak to robi i byłem mile zaskoczony… Grał jakieś prawdziwe fajne slow-housowe rzeczy..!

Nosaj Thing DJ Set – Do Over x Decibel Festival 12 – Seattle

www.facebook.com/3024world
www.soundcloud.com/ninja-tune/
www.3024world.com/

ENGLISH VERSION:

What are you listening to lately?
Im listening to the beautiful re-issue of a classic experimental album called „Nommos” by Craig Leon. The good people at RVNG label in NYC put much care in bringing that record back from the vaults!

What are you currently working on?
This week I’m mixing a new 12″ for 3024, which features three tracks made by Steffi (of Dolly/Ostgut) and myself. It’s been a while in the making so I’m glad we’re finally getting this mastered and ready for release.

What concert/set (lately or at all), have done the biggest impression on you?
Last weekend I played in NYC at a club called Verboten. Before me played my old friend Nosaj Thing. He usually plays live sets but this time he dj’d,  it was the first time I heard him do that and was pleasantly surprised… He played some real cool slow housey stuff..!

 

 


Dołącz do ponad 13 000 fanów na Facebooku:

Komentarze

Comments are closed.