Piernikowski – The best of moje getto
Jarek Szczęsny:

Ile w tobie jest z białasa. (Tekst zawiera przekleństwa)

Pyur – Oratorio For The Underworld
Paweł Gzyl:

Wędrówka do krainy między życiem a śmiercią.

Kim Gordon – No Home Record
Jarek Szczęsny:

Zaskoczenie? Niekoniecznie.

Boreal Massif – We All Have Impact (Even Hippies Do)
Paweł Gzyl:

Trip-hop is not dead (yet).

Electric Sewer Age – Contemplating Nothingness
Maciej Kaczmarski:

Kopia mistrza.

Emptyset – Blossoms
Paweł Gzyl:

Producenci z Bristolu wkraczają na nowe terytoria.

Nagrobki – Pod Ziemią
Jarek Szczęsny:

Poważni jak śmierć.

LDY OSC – sōt
Paweł Gzyl:

Click & cuts na nowo.

Nick Cave and the Bad Seeds – Ghosteen
Jarek Szczęsny:

Pomnik żałoby.

Pablo Mateo – Weird Reflections Beyond The Sky
Paweł Gzyl:

Techno do tańca.

Danny Brown – uknowhatimsayin¿
Jarek Szczęsny:

Gorączkowe wizje rapera.

9t Antiope – Grimace
Jarek Szczęsny:

Mikrus.

Malin Genie – Anthropomorphic Sympathy
Paweł Gzyl:

Stylowe electro i IDM w duchu lat 90.

Telefon Tel Aviv – Dreams Are Not Enough
Mateusz Piżyński:

Gdy w Tel Avivie zgaśnie światło…



3 pytania – Sonnenberg

Kolejnym producentem, którego przepytaliśmy w związku z Spring Break Showcase Festival and Conference jest Sonneneberg.

Sonneneberg to wywodzący się z Warszawy producent muzyki elektronicznej. W 2014 roku odwiedził Tokio, gdzie był jednym z uczestników Red Bull Music Academy, gdzie miał okazję pracować z takimi muzykami jak Mathew Jonson czy Carl Craig. Poza tym dzisiejszy gość 3 pytań miał przyjemność zagrać jako DJ podczas jednej z imprez „Back to Chill”, firmowanych przez Goth-Trada. Obecnie pracuje nad debiutanckim materiałem.


Sonnenberg – „Busy”

Czego ostatnio słuchasz?
Od pewnego czasu nie jestem zbyt na bieżąco z nowościami. Słucham przede wszystkim Papa Dance, przeszedłem już jakiś czas temu fazę opętańczego repeatowania „Poniżej Krytyki” i teraz studiuję debiut, który może nie dorównuje tamtemu krążkowi, ale i tak posiada zestaw kapitalnych momentów. Oprócz tego dość dużo Charlesa Mingusa, głównie nagrań z lat 60. i mojego ulubionego koncertu Cheta Bakera z Tokyo, zarejestrowanego niedługo przed jego śmiercią. Z nowszych rzeczy często gra u mnie ostatni album Pearson Sound i ostatnie single Hiatus Kaiyote.


Papa Dance – „Pocztówka z wakacji”


Charles Mingus – „The Black Saint and the Sinner Lady”


Chet Baker – „My Funny Valentine”, live in Tokyo


Pearson Sound – „Glass Eye”


Hiatus Kaiyote – „Breathing Underwater”

Nad czym obecnie pracujesz?
Staram się robić tracki, po prostu. Mam nadzieję, że wyjdzie z tego epka, płyta, cokolwiek. Mój problem polega na tym, że nie potrafię robić utworów w godzinę, czy pół jak niektórzy. Siedzę nad nimi, aż mam ich absolutnie dosyć, dlatego obecnie przede wszystkim staram się usprawnić swój sposób pracy.


Sonnenberg – „Digital Lake”

Jaki cudzy koncert/set zrobił ostatnio lub w ogóle na Tobie największe wrażenie?
Zdecydowanie Dorian Concept na RBMA Weekenderze. Jako fan ostatniej płyty z niecierpliwością czekałem na ten występ, tym bardziej, że kilka koncertów Doriana przeszło mi już wcześniej koło nosa. Oprócz wygibasów na SH101 podziwiałem przede wszystkim jego zimną krew i gładką konferansjerkę w momencie, gdy klawiatura MIDI odmówiła posłuszeństwa.


Dorian Concept live, Pitch Festival, Amsterdam, 2011

www.soundcloud.com/sonnenb
www.spring-break.pl

 

 

Dołącz do ponad 13 000 fanów na Facebooku:

Komentarze

Comments are closed.