Ben Lukas Boysen – Mirage
Jarek Szczęsny:

Pokaz iluzji.

Siema Ziemia – Siema Ziemia
Jarek Szczęsny:

Dodatkowe skurcze mięśni.

Fluxion – Perspectives
Paweł Gzyl:

Nostalgia po grecku.

Lawrence English – Lassitude
Jarek Szczęsny:

Doskonała pustka.

Elysia Crampton – ORCORARA 2010
Jarek Szczęsny:

Niepowstrzymana losowość.

Kaitlyn Aurelia Smith – The Mosaic of Transformation
Jarek Szczęsny:

Cały zestaw radosnych nastrojów.

Phillip Sollman – Monophonie
Paweł Gzyl:

Muzyczna maszyneria.

Vladislav Delay & Sly Dunbar & Robbie Shakespeare – 500-Push-Up
Paweł Gzyl:

„Rakka” uzupełniona o dubowy puls.

Zguba – Pomór
Jarek Szczęsny:

Nieustający marsz kostuchy.

Richu M – House Of The Vaporising Sun
Bartek Woynicz:

Ten tytuł mówi wszystko.

Maenad Veyl – Reassessment
Paweł Gzyl:

Muzyka z sali operacyjnej.

Flaner Klespoza – Wędrówka po lesie, w którym mieszkają bogowie i rosną wszechświaty
Jarek Szczęsny:

Spójna opowieść.

The Advent – Life Cycles
Paweł Gzyl:

Futurystyczne electro w oldskulowym stylu.

Field Works – Ultrasonic
Jarek Szczęsny:

Nietoperze jako podstawa twórcza.



Ash Koosha – GUUD

43 minuty eksperymentów, które otworzą Wam głowę

Londyński producent irańskiego pochodzenia – Ash Koosha – wydaje muzykę, której nie da się wpisać w ramy żadnego gatunku. Artysta, tworząc swój międzygalaktyczny dźwiękowy kolaż, łączy pozornie niepasujące do siebie elementy i, podobnie jak Amnesia Scanner, w ciekawy sposób łamie przyjęte w elektronice konwencje. Irańczyk od małego interesował się zarówno brzmieniem i tworzeniem muzyki klasycznej, jak i produkcji komputerowych, co sprawiło, że poznawszy muzyczne schematy, może swobodnie z nich czerpać, ale tak samo z nimi polemizować.

Jednym z pomysłów, które Koosha wprowadza w GUUD i chce kontynuować w kolejnych projektach, jest „nanokompozycja”. Urodziła się ona w głowie Irańczyka z inspiracji nanotechnologią i kwantami. Produkcje, które słyszymy złożone są z dziesiatek nanoeksperymentów, które zostają połączone w całość i okraszone połamanym rytmem. To właśnie rytm, abstrakcyjne melodie, przetworzony komputerowo głos, blipy, odgłosy uderzeń dają wrażenie świeżości, obcowania z czymś międzygatunkowym. A dzięki temu, że owe struktury ulegają ciągłym zmianom, dzieło pobudza zmysły słuchacza ze zdwojoną siłą.

Tracklista:

01. I Feel That
02. Could
03. GUUD
04. Bo Bo Bones
05. Stain
06. JamJamJam
07. Kernel
08. Other
09. Phorever
10. Mast
11. SlamSlamSlam
12. Wait
13. Tash Tack
14. Le Lick It
15. XXXL
16. Harbour

Olde English Spelling Bee | 2015

ASH KOOSHA / SOUNDCLOUD
OESB / SOUNDCLOUD

 


Dołącz do ponad 13 000 fanów na Facebooku:

Komentarze

Comments are closed.