New Rome (Tomasz Bednarczyk) – New Rome
Ania Pietrzak:

Nowe oblicze wrocławskiego producenta.

Catnapp – Break
Paweł Gzyl:

Basowe piosenki.

Joshua Sabin – Sutarti
Paweł Gzyl:

Zew z litewskich lasów.

Thom Yorke – Anima
Maciej Kaczmarski:

1997-2019-2049?

Koza – Mystery Dungeon
Jarek Szczęsny:

Moby Dick.

D. Carbone – A.C.A.B.
Paweł Gzyl:

D. Carbone idzie na wojnę.

Fire! Orchestra – Arrival
Jarek Szczęsny:

Zrobiło się ciszej.

SØS Gunver Ryberg – Entangled
Paweł Gzyl:

Ciekawie, ale za krótko.

Palmer Eldritch – [dog]
Jarek Szczęsny:

Nieustanny proces chwalenia.

LSD – Second Process
Paweł Gzyl:

Kreatywna kooperacja czy skok na kasę?

Lena Andersson – Söder Mälarstrand
Paweł Gzyl:

Owoc studyjnego spotkania Eomaca i Kyoki.

Michał Miegoń & Adam Witkowski – Dwuja
Jarek Szczęsny:

Zawsze słucha się inaczej.

Lost Few – Between The Silence
Paweł Gzyl:

Muzyka na poprzemysłowe przestrzenie.

Jakub Lemiszewski – 2019
Jarek Szczęsny:

W zaczarowanym nastroju.



Peter Prautzsch

Peter Prautzsch powraca z czwartym albumem!

Do tej pory niemieckiego artystę znaliśmy głównie z około ambientowych produkcji: „Schwere See” (nasza recenzja, 2012) czy „Altes Land” (2012). Po dwuletniej przerwie twórca przypomniał o sobie wydając kolejny krążek – „Fever Drawings” (25.09.2015 | Palacmusic). Tym razem nie dominują ambientowe plamy, szumy etc., lecz IDM-owa żywiołowość (znakomite utwóry „The Barbarians” i „Victorian Dove”), glitch, jazzowe i etniczne inklinacje (rytm), minimal techno, downtempo i drony. W niektórych fragmentach muzyka Prautzscha może kojarzyć się z wydawnictwami z oficyny Warp (Amon Tobin, Autechre, Plaid, Boards of Canada) i Denovali (Hidden Orchestra, Floex, Franz Kirmann, John Lemke, Saffronkeira).

 

Strona Palacmusic »Profil na Facebooku »Słuchaj na Soundcloud »Profil na BandCamp »

 

Dołącz do ponad 10 000 fanów na Facebooku:

Komentarze

Comments are closed.