New Rome (Tomasz Bednarczyk) – New Rome
Ania Pietrzak:

Nowe oblicze wrocławskiego producenta.

Catnapp – Break
Paweł Gzyl:

Basowe piosenki.

Joshua Sabin – Sutarti
Paweł Gzyl:

Zew z litewskich lasów.

Thom Yorke – Anima
Maciej Kaczmarski:

1997-2019-2049?

Koza – Mystery Dungeon
Jarek Szczęsny:

Moby Dick.

D. Carbone – A.C.A.B.
Paweł Gzyl:

D. Carbone idzie na wojnę.

Fire! Orchestra – Arrival
Jarek Szczęsny:

Zrobiło się ciszej.

SØS Gunver Ryberg – Entangled
Paweł Gzyl:

Ciekawie, ale za krótko.

Palmer Eldritch – [dog]
Jarek Szczęsny:

Nieustanny proces chwalenia.

LSD – Second Process
Paweł Gzyl:

Kreatywna kooperacja czy skok na kasę?

Lena Andersson – Söder Mälarstrand
Paweł Gzyl:

Owoc studyjnego spotkania Eomaca i Kyoki.

Michał Miegoń & Adam Witkowski – Dwuja
Jarek Szczęsny:

Zawsze słucha się inaczej.

Lost Few – Between The Silence
Paweł Gzyl:

Muzyka na poprzemysłowe przestrzenie.

Jakub Lemiszewski – 2019
Jarek Szczęsny:

W zaczarowanym nastroju.



Denzel + Huhn – Brom

Po kilkuletniej przerwie duet powraca do gry!

Artyści tłumaczą swoją nieobecność tym, iż w ostatnich latach byli bardzo zajęci tworzeniem muzyki do filmów i programów telewizyjnych. Poprzednie dwa krążki – „Time Is A Good Thing” (2002) i „Paraport” (2007) – Niemcy wydali nakładem oficyny City Centre Offices. Tegoroczny longplay „Brom” opublikowała wytwórnia Oktaf.

Bertram Denzel i Erik Huhn zaprosili do współpracy takich artystów jak Bettina Bruns, Brad Hwang, Florian Juncker, Manuel Miethe, Naftali, Ralf Bokelberg, Ronald Lippok, Sascha Friedl, Sebastian Vogel, Thomas Kürstner czy Yella Heyden. Na „Brom” wyraźnie słychać, że twórcy wciąż szukają nowych rozwiązań (brzmienie, forma), ale nie rezygnują też ze swoich patentów, które wymyślili dawno temu.

Duet nie ograniczył się tylko do elektroniki, syntezatorów, nagrań terenowych czy eksperymentów z mikrofonami, lecz dzięki zaproszonym muzykom i ich partiom instrumentalnym („Saturatorium”, „Asid Trei”, „Hitzriki”, „Gogol”,), osiągnęli jeszcze większy poziom brzmieniowej abstrakcji („Deriwat”, „Raoul Von Korn”, „Lithium Lite”). Myślę, że udało im się w jakimś stopniu rozszerzyć pojęcie dubu, a już na pewno wnieść wiele świeżości do basowych rejestrów. Jedno jest pewne – nie sposób uwolnić się od kilku fragmentów z „Brom”!

25.09.2015 | Oktaf

 

Strona Facebook Denzel + Huhn »Słuchaj na Soundcloud »Strona Oktaf »Profil na Facebooku »Profil na BandCamp »

 

Dołącz do ponad 10 000 fanów na Facebooku:

Komentarze

Comments are closed.