Strycharski Kacperczyk Szpura – I love you SDSS
Jarek Szczęsny:

Oglądanie nerwów.

!!! (Chk Chk Chk) – Wallop
Mateusz Piżyński:

Ciężkość punka z lekkością funka.

cover
Barker – Utility
Paweł Gzyl:

Transhumanistyczne przyjemności.

Monya – Straight Ahead
Paweł Gzyl:

Industrialne techno o pozytywnej energii.

Wojciech Golczewski – The Priests Of Hiroshima
Jarek Szczęsny:

Ścieżka dźwiękowa dla ery atomowej.

Múm – Yesterday Was Dramatic – Today Is OK
Paweł Gzyl:

Klasyk emotroniki.

Hildur Guðnadóttir – Chernobyl (OST)
Jarek Szczęsny:

Wyobrazić sobie niewyobrażalne.

Pruski – Black Birds
Jarek Szczęsny:

Wyszlifowany onyks.

Jaromir Kamiński, Rafał Warszawski, Palms Palms, Break Janek
Ania Pietrzak:

Beats & breaks idealne na koniec wakacji…

Lech Nienartowicz – Wrażenia i Mechanizmy
Jarek Szczęsny:

Pierwsze wrażenie.

The Future Eve feat. Robert Wyatt – KiTsuNe / Brian The Fox
Łukasz Komła:

Na łączach z Robertem Wyattem.

Rites of Fall – Towards the Blackest Skies
Jarek Szczęsny:

Im dalej w las, tym ciemniej.

Hula – Voice
Paweł Gzyl:

Łabędzi śpiew mistrzów industrialnego funku.

Christian Scott aTunde Adjuah – Ancestral Recall
Jarek Szczęsny:

Raróg zwyczajny.



Denzel + Huhn – Brom

Po kilkuletniej przerwie duet powraca do gry!

Artyści tłumaczą swoją nieobecność tym, iż w ostatnich latach byli bardzo zajęci tworzeniem muzyki do filmów i programów telewizyjnych. Poprzednie dwa krążki – „Time Is A Good Thing” (2002) i „Paraport” (2007) – Niemcy wydali nakładem oficyny City Centre Offices. Tegoroczny longplay „Brom” opublikowała wytwórnia Oktaf.

Bertram Denzel i Erik Huhn zaprosili do współpracy takich artystów jak Bettina Bruns, Brad Hwang, Florian Juncker, Manuel Miethe, Naftali, Ralf Bokelberg, Ronald Lippok, Sascha Friedl, Sebastian Vogel, Thomas Kürstner czy Yella Heyden. Na „Brom” wyraźnie słychać, że twórcy wciąż szukają nowych rozwiązań (brzmienie, forma), ale nie rezygnują też ze swoich patentów, które wymyślili dawno temu.

Duet nie ograniczył się tylko do elektroniki, syntezatorów, nagrań terenowych czy eksperymentów z mikrofonami, lecz dzięki zaproszonym muzykom i ich partiom instrumentalnym („Saturatorium”, „Asid Trei”, „Hitzriki”, „Gogol”,), osiągnęli jeszcze większy poziom brzmieniowej abstrakcji („Deriwat”, „Raoul Von Korn”, „Lithium Lite”). Myślę, że udało im się w jakimś stopniu rozszerzyć pojęcie dubu, a już na pewno wnieść wiele świeżości do basowych rejestrów. Jedno jest pewne – nie sposób uwolnić się od kilku fragmentów z „Brom”!

25.09.2015 | Oktaf

 

Strona Facebook Denzel + Huhn »Słuchaj na Soundcloud »Strona Oktaf »Profil na Facebooku »Profil na BandCamp »

 

Dołącz do ponad 10 000 fanów na Facebooku:

Komentarze

Comments are closed.