Kompozyt – Hybridism
Jarek Szczęsny:

Rozbudzić może uśpione pokłady filozoficznej głębi.

New Rome (Tomasz Bednarczyk) – New Rome
Ania Pietrzak:

Nowe oblicze wrocławskiego producenta.

Catnapp – Break
Paweł Gzyl:

Basowe piosenki.

Joshua Sabin – Sutarti
Paweł Gzyl:

Zew z litewskich lasów.

Thom Yorke – Anima
Maciej Kaczmarski:

1997-2019-2049?

Koza – Mystery Dungeon
Jarek Szczęsny:

Moby Dick.

D. Carbone – A.C.A.B.
Paweł Gzyl:

D. Carbone idzie na wojnę.

Fire! Orchestra – Arrival
Jarek Szczęsny:

Zrobiło się ciszej.

SØS Gunver Ryberg – Entangled
Paweł Gzyl:

Ciekawie, ale za krótko.

Palmer Eldritch – [dog]
Jarek Szczęsny:

Nieustanny proces chwalenia.

LSD – Second Process
Paweł Gzyl:

Kreatywna kooperacja czy skok na kasę?

Lena Andersson – Söder Mälarstrand
Paweł Gzyl:

Owoc studyjnego spotkania Eomaca i Kyoki.

Michał Miegoń & Adam Witkowski – Dwuja
Jarek Szczęsny:

Zawsze słucha się inaczej.

Lost Few – Between The Silence
Paweł Gzyl:

Muzyka na poprzemysłowe przestrzenie.



The Soft Ensemble

Pod szyldem The Soft Ensemble połączyli swoje siły trzej polscy artyści: Grzegorz Bojanek, Łukasz J. Węgrzyn i Filip Appel.

Wszystko zaczęło się na początku 2014 roku, kiedy to Bojanek (gitara elektryczna) i Węgrzyn (field recording, gitara akustyczna, elektronika) zaczęli razem tworzyć. Jednak po jakimś czasie zawiesili prace nad tym przedsięwzięciem, aż do momentu pojawienia się Appela – obiekty (aka arciv ev noise). W efekcie powstał dwudziestominutowy minialbum. EP-ka „A Day In The Park / For Silencia” ukazała się w okolicach tegorocznej wiosny nakładem australijskiej wytwórni Twice Removed Records. Nagrania zmasterował Taylor Deupree.

Twórcy swoje pomysły oparli w dużej mierze na field recordingu, delikatnych tłach ambientowych i subtelnie szeleszczącej elektronice. Pozostaje tylko czekać na cały longplay!

 

Strona Twice Removed Records »Profil na Facebooku »

 

Dołącz do ponad 10 000 fanów na Facebooku:

Komentarze

Comments are closed.