SCSI-9 – Squares & Circles
Paweł Gzyl:

Pierwszy nowy album projektu od siedmiu lat.

Sarathy Korwar – More Arriving
Jarek Szczęsny:

Muzyka migracji.

Sandro Perri – Soft Landing
Jarek Szczęsny:

Chłód melodii.

Rhys Fulber – Ostalgia
Paweł Gzyl:

„I’m living in the 80s”

IRAH – Diamond Grid
Przemysław Solski:

Siatka utkana z ciekawości.

Strycharski Kacperczyk Szpura – I love you SDSS
Jarek Szczęsny:

Oglądanie nerwów.

!!! (Chk Chk Chk) – Wallop
Mateusz Piżyński:

Ciężkość punka z lekkością funka.

cover
Barker – Utility
Paweł Gzyl:

Transhumanistyczne przyjemności.

Monya – Straight Ahead
Paweł Gzyl:

Industrialne techno o pozytywnej energii.

Wojciech Golczewski – The Priests Of Hiroshima
Jarek Szczęsny:

Ścieżka dźwiękowa dla ery atomowej.

Múm – Yesterday Was Dramatic – Today Is OK
Paweł Gzyl:

Klasyk emotroniki.

Hildur Guðnadóttir – Chernobyl (OST)
Jarek Szczęsny:

Wyobrazić sobie niewyobrażalne.

Pruski – Black Birds
Jarek Szczęsny:

Wyszlifowany onyks.

Jaromir Kamiński, Rafał Warszawski, Palms Palms, Break Janek
Ania Pietrzak:

Beats & breaks idealne na koniec wakacji…



The Soft Ensemble

Pod szyldem The Soft Ensemble połączyli swoje siły trzej polscy artyści: Grzegorz Bojanek, Łukasz J. Węgrzyn i Filip Appel.

Wszystko zaczęło się na początku 2014 roku, kiedy to Bojanek (gitara elektryczna) i Węgrzyn (field recording, gitara akustyczna, elektronika) zaczęli razem tworzyć. Jednak po jakimś czasie zawiesili prace nad tym przedsięwzięciem, aż do momentu pojawienia się Appela – obiekty (aka arciv ev noise). W efekcie powstał dwudziestominutowy minialbum. EP-ka „A Day In The Park / For Silencia” ukazała się w okolicach tegorocznej wiosny nakładem australijskiej wytwórni Twice Removed Records. Nagrania zmasterował Taylor Deupree.

Twórcy swoje pomysły oparli w dużej mierze na field recordingu, delikatnych tłach ambientowych i subtelnie szeleszczącej elektronice. Pozostaje tylko czekać na cały longplay!

 

Strona Twice Removed Records »Profil na Facebooku »

 

Dołącz do ponad 10 000 fanów na Facebooku:

Komentarze

Comments are closed.