ASUNA & Jan Jelinek – Signals Bulletin
Jarek Szczęsny:

Jest przyjemnie.

Synkro – Images
Paweł Gzyl:

Breakbeatowy ambient w pełnej glorii.

Holly Herndon – PROTO
Jarek Szczęsny:

Genetyczna DJ`ka.

Jonas Kopp – Non Virtual Reality
Paweł Gzyl:

Industrial i drony w służbie ambientu.

Ikarus – Mosaismic
Łukasz Komła:

Wielopoziomowa ekspresja.   

Qasim Naqvi – Teenages
Jarek Szczęsny:

Subtelny, oszczędny i dziwny.

Varg – Sky City Part 1 & 2
Paweł Gzyl:

Powrót syna marnotrawnego.

Samuel Kerridge & Taylor Burch – The Other
Paweł Gzyl:

Nowe oblicze muzyki brytyjskiego producenta.

Vsitor – Keep On Running
Łukasz Komła:

Rozdrapywanie aksamitu.

Paula Temple – Edge Of Everything
Paweł Gzyl:

Techno-huragan.

Little Simz – GREY Area
Jarek Szczęsny:

Istotnie, miażdży.

Watergate 26 – Mixed By WhoMadeWho
Paweł Gzyl:

Powoli i bez pośpiechu.

Michał Turowski – Wormwood And Flame
Jarek Szczęsny:

Witajcie w Prypeci.

Gary Holldman – Celina EP
Paweł Gzyl:

Poznański producent rozwija skrzydła.



Ryuichi Sakamoto + Alva Noto + Bryce Dessner

Pod koniec grudnia pojawi się nowy film Alejandro G. Iñárritu z wyjątkową ścieżką dźwiękową.

Całkiem niedawno wypłynęła informacja, że Ryuichi Sakamoto, Alva Noto i Bryce Dessner z The National pracują nad soundtrackiem do nadchodzącego obrazu „The Revenant” w reżyserii Alejandro G. Iñárritu (nakręcił też: „Amores perros”, „21 gramów”, „Babel”, „Biutiful”, „Birdman”). Akcja „The Revenant” została osadzona w XIX-wiecznych realiach, a w rolę Hugh Glassa wcielił się Leonardo DiCaprio. Premierowe pokazy odbędą się 25 grudnia w Nowym Jorku i Los Angeles. Film trafi do szerszej dystrybucji 8 stycznia 2016 roku.

Przypomnę, że w tym roku Alva Noto wydał kapitalny album „Xerrox No. 3” (nasza recenzja). Z kolei Sakamoto od jakiegoś czasu walczy z chorobą nowotworową, więc z wiadomych przyczyn nie tworzył zbyt wiele muzyki. Na soundtracku znalazło się jego kilka zupełnie świeżych kompozycji. Bryce Dessner również nie próżnuje, bowiem w maju 2015 roku ukazał się album „Music for Wood and Strings” napisany przez niego na skład zespołu Sō Percussion.

Na płytę „The Revenant” złożyło się dwadzieścia trzy fragmenty utrzymane blisko ambientowej stylistyki. W niektórych kompozycjach wystąpiła gościnnie Hildur Gudnadóttir (wiolonczela). Niedawno pisałem o ścieżce dźwiękowej do „Sicario” autorstwa Jóhanna Jóhannssona, gdzie także pojawiła się Gudnadóttir. Z pewnością jednym z najważniejszych tematów z „The Revenant” jest „Killing Hawk” skomponowany przez Ryuichi Sakamoto.

Soundtrack opublikuje wytwórnia Milan Records: wersja cyfrowa – 25.12.2015 , CD – 08.01.2016, winyl – kwiecień 2016.

 

Strona Milan Records »Profil na Facebooku »Strona Foxmovies »

 

Dołącz do ponad 10 000 fanów na Facebooku:

Komentarze

komentarze 4

  1. adamashnova

    Muzyka i obraz to jest to! Pozytywne zaskoczenie po cudownym Birdmanie…

  2. Yogi

    Wszystko spoko i dzięki za reckę, tylko Hildur Guðnadóttir to… ona 😉