Juno – Young Star
Jarek Szczęsny:

Infiltracja jazzu.

Lonker See – Hamza
Jarek Szczęsny:

Zawsze krok przed nami.

Men With Secrets – Psycho Romance And Other Spooky Ballads
Paweł Gzyl:

Erudycyjne ćwiczenie z ejtisowego electro.

Riverrun – The Same Silent Hill
Przemysław Solski:

Muzyka z krajobrazu.

Yogtze – Yogtze
Jarek Szczęsny:

Będzie filmowo.

Wacław Zimpel – Massive Oscillations
Jarek Szczęsny:

Letarg duchowy.

Hula – Shadowland
Paweł Gzyl:

Jak ambient przenikał industrial.

Nicolas Godin – Concrete and Glass
Mateusz Piżyński:

Elektroniczny aksamit, który już dobrze znamy.

Ghost In The Machine – Breaking The Seal
Paweł Gzyl:

Czego można się spodziewać po płycie, na której jeden z utworów nosi tytuł „Napalm Breath”?

Jachna/Ziołek/Buhl – Animated Music
Jarek Szczęsny:

Poszerzanie improwizacyjnej wrażliwości.

Recondite – Dwell
Ania Pietrzak:

Chłodna obserwacja rzeczywistości.

Silent Witness – Silent Witness
Łukasz Komła:

Cisi obserwatorzy o wielkiej wyobraźni.

Phase Fatale – Scanning Backwards
Paweł Gzyl:

Dźwięk jako broń.

Stefan Węgłowski – To co ukryte
Jarek Szczęsny:

Puszczony zza mgły.



Spontaneus Chamber Music vol.1

Trzech znakomitych polskich instrumentalistów postanowiło wejść do studia i po prostu improwizować. Co z tego wyszło? Przekonajcie się sami!

Marcin Olak (gitarzysta, kompozytor, improwizator) poznał Patryka Zakrockiego (skrzypek, improwizator, kompozytor, artysta dźwiękowy) w czasie 9. edycji warszawskiego festiwalu Ad Libitum, która odbyła się jesienią 2014 roku. Wtedy to pod kierownictwem Agustí Fernándeza powstał świetny ensemble Ad Libitum Orchestra. Oczywiście obaj muzycy weszli w skład tego projektu. Jak przyznaje Olak, był przekonany o tym, że jego współpraca z Zakrockim na tym przedsięwzięciu się nie zakończy, czego potwierdzeniem jest album „Spontaneus Chamber Music vol.1” (11.01.2016 | Fundacja Słuchaj).

Panowie do studia zaprosili Mikołaja Wieleckiego – niezwykłego perkusistę specjalizującego się w grze muzyki kubańskiej, afro-kubańskiej czy flamenco. Kompozycje, jakie znalazły się na „Spontaneus Chamber Music vol.1” powstały w efekcie improwizowanych sesji, więc materiał aż kipi od spontaniczności. Muzyka tria to niczym nieskrępowana opowieść, bowiem swobodna improwizacja wiedzie ich w przeróżne rejony, od muzyki współczesnej, sonorystyki, poprzez elementy pustynnego bluesa w „Carbon Tears”, aż po muzykę filmową.

 

Fundacja Słuchaj »Profil na Facebooku »Profil na BandCamp »

 


Dołącz do ponad 13 000 fanów na Facebooku:

Komentarze

Comments are closed.