Rod Modell – Captagon
Paweł Gzyl:

Mistrz dubowych brzmień prezentuje własną wizję techno.

Vanishing Twin – The Age of Immunology
Jarek Szczęsny:

Eskapizm potrzebny od zaraz.

Sstrom – Drenched 1 – 12
Paweł Gzyl:

Surowe techno z uszkodzonego komputera.

Mirt – Greed
Jarek Szczęsny:

Wątłe struktury.

Various Artists – 10 Years of Monkeytown
Paweł Gzyl:

Spojrzenie wstecz.

EABS – Slavic Spirits
Jarek Szczęsny:

Jazz w bardo.

Bartosz Kruczyński – Baltic Beat II
Jarek Szczęsny:

Nie chciałbym przesłodzić.

Resina – Traces (Remixes)
Mateusz Piżyński:

Najnowsze wydawnictwo naszej rodzimej, bardzo utalentowanej, artystki, Karoliny Rec (aka Resina) to zestaw 5 utworów, gdzie cztery to genialne reinterpretacje, za którymi stoją Abul Mogard, Lotic, Ben Frost i William Criag.

Różni artyści – Portrety
Jarek Szczęsny:

Sami perkusiści.

Tracey – Biostar
Paweł Gzyl:

Pastelowe electro wyjęte z klubowego kontekstu.

Laurence Pike – Holy Spring
Jarek Szczęsny:

Łyżeczką, a nie chochlą.

Altstadt Echo – This Work Contains Lead
Paweł Gzyl:

Rozdarcie między światem ducha i materii.

Luis Vicente & Vasco Trilla – A Brighter Side of Darkness
Łukasz Komła:

Rogate flow sięgające głębin.

Matias Aguyao – Support Alien Invasion
Paweł Gzyl:

Najbardziej wymagający album chilijskiego producenta.



Spontaneus Chamber Music vol.1

Trzech znakomitych polskich instrumentalistów postanowiło wejść do studia i po prostu improwizować. Co z tego wyszło? Przekonajcie się sami!

Marcin Olak (gitarzysta, kompozytor, improwizator) poznał Patryka Zakrockiego (skrzypek, improwizator, kompozytor, artysta dźwiękowy) w czasie 9. edycji warszawskiego festiwalu Ad Libitum, która odbyła się jesienią 2014 roku. Wtedy to pod kierownictwem Agustí Fernándeza powstał świetny ensemble Ad Libitum Orchestra. Oczywiście obaj muzycy weszli w skład tego projektu. Jak przyznaje Olak, był przekonany o tym, że jego współpraca z Zakrockim na tym przedsięwzięciu się nie zakończy, czego potwierdzeniem jest album „Spontaneus Chamber Music vol.1” (11.01.2016 | Fundacja Słuchaj).

Panowie do studia zaprosili Mikołaja Wieleckiego – niezwykłego perkusistę specjalizującego się w grze muzyki kubańskiej, afro-kubańskiej czy flamenco. Kompozycje, jakie znalazły się na „Spontaneus Chamber Music vol.1” powstały w efekcie improwizowanych sesji, więc materiał aż kipi od spontaniczności. Muzyka tria to niczym nieskrępowana opowieść, bowiem swobodna improwizacja wiedzie ich w przeróżne rejony, od muzyki współczesnej, sonorystyki, poprzez elementy pustynnego bluesa w „Carbon Tears”, aż po muzykę filmową.

 

Fundacja Słuchaj »Profil na Facebooku »Profil na BandCamp »

 

Dołącz do ponad 10 000 fanów na Facebooku:

Komentarze

Comments are closed.