Clipping – There Existed an Addiction to Blood
Jarek Szczęsny:

Wrota piekieł zostały otwarte. 

MONOH – MONOH
Łukasz Komła:

W oparach myśli.

ISAN – Lamenting Machine
Paweł Gzyl:

Najbardziej wyciszona płyta angielskiego projektu.

Stephen Mallinder – Um Dada
Paweł Gzyl:

Efektowny powrót weterana.

Piernikowski – The best of moje getto
Jarek Szczęsny:

Ile w tobie jest z białasa. (Tekst zawiera przekleństwa)

Pyur – Oratorio For The Underworld
Paweł Gzyl:

Wędrówka do krainy między życiem a śmiercią.

Kim Gordon – No Home Record
Jarek Szczęsny:

Zaskoczenie? Niekoniecznie.

Boreal Massif – We All Have Impact (Even Hippies Do)
Paweł Gzyl:

Trip-hop is not dead (yet).

Electric Sewer Age – Contemplating Nothingness
Maciej Kaczmarski:

Kopia mistrza.

Emptyset – Blossoms
Paweł Gzyl:

Producenci z Bristolu wkraczają na nowe terytoria.

Nagrobki – Pod Ziemią
Jarek Szczęsny:

Poważni jak śmierć.

LDY OSC – sōt
Paweł Gzyl:

Click & cuts na nowo.

Nick Cave and the Bad Seeds – Ghosteen
Jarek Szczęsny:

Pomnik żałoby.

Pablo Mateo – Weird Reflections Beyond The Sky
Paweł Gzyl:

Techno do tańca.



Bois

Muzykę tego amerykańskiego artysty trzeba poznać!

Od razu ślę podziękowania dla mojego przyjaciela z USA, Ryana, który zaraził mnie twórczością Briana Bo pochodzącego z Miami, ale obecnie mieszkającego w Nowym Jorku oraz kryjącego się pod nazwą Bois. Po głębszej analizie zauważyłem, że ten muzyk i wokalista był zaangażowany w działanie wielu interesujących zespołów takich jak Free Vitamins, Hear Hums, Peace Arrow (solowy projekt Mitcha Myersa) i Clock Hands Strangle.

W 2012 roku Brian doszedł do wniosku, iż po ośmiu latach koncertowania i tworzenia w różnych projektach, czas zacząć karierę solową. Wiedział, że w jego kompozycjach musi być wokal – kapitalnie śpiewa – i konkretna porcja elektronicznych brzmień, wyciskanych z retro syntezatorów. Choć często zaprasza do współpracy swoich kolegów, a wraz z nimi pojawiają się też inne instrumenty (saksofon, gitara, perkusja). Bois gra także na wibrafonie, co uważam za świetne połączenie z jego barwą głosu. Poniżej utwór „Wolves” pochodzący z pierwszej płyty Briana – „Lost” (2013).

Bois po kilku letniej przerwie powraca w tym roku z nowym albumem, pt. „Asleep with Songs of Longing” (maj 2016). Oprócz onirycznego wokalu, syntezatorów (korzystał m.in. z EMS VCS3) i pianina, słyszymy saksofon (Jake Tobin), gitarę akustyczną, perkusję oraz wibrafon (Mitchell Myers aka Peace Arrow). Póki co żadna z płyt Boisa nie doczekała się przyzwoitej promocji ani wydawcy, aż ciężko w to uwierzyć, kiedy słuchamy nagrań z „Lost” czy „Asleep with Songs of Longing”.

 

Oficjalna strona artysty »Profil na Facebooku »Profil na BandCamp »

 

 

Dołącz do ponad 13 000 fanów na Facebooku:

Komentarze

Comments are closed.