ASUNA & Jan Jelinek – Signals Bulletin
Jarek Szczęsny:

Jest przyjemnie.

Synkro – Images
Paweł Gzyl:

Breakbeatowy ambient w pełnej glorii.

Holly Herndon – PROTO
Jarek Szczęsny:

Genetyczna DJ`ka.

Jonas Kopp – Non Virtual Reality
Paweł Gzyl:

Industrial i drony w służbie ambientu.

Ikarus – Mosaismic
Łukasz Komła:

Wielopoziomowa ekspresja.   

Qasim Naqvi – Teenages
Jarek Szczęsny:

Subtelny, oszczędny i dziwny.

Varg – Sky City Part 1 & 2
Paweł Gzyl:

Powrót syna marnotrawnego.

Samuel Kerridge & Taylor Burch – The Other
Paweł Gzyl:

Nowe oblicze muzyki brytyjskiego producenta.

Vsitor – Keep On Running
Łukasz Komła:

Rozdrapywanie aksamitu.

Paula Temple – Edge Of Everything
Paweł Gzyl:

Techno-huragan.

Little Simz – GREY Area
Jarek Szczęsny:

Istotnie, miażdży.

Watergate 26 – Mixed By WhoMadeWho
Paweł Gzyl:

Powoli i bez pośpiechu.

Michał Turowski – Wormwood And Flame
Jarek Szczęsny:

Witajcie w Prypeci.

Gary Holldman – Celina EP
Paweł Gzyl:

Poznański producent rozwija skrzydła.



Nowości z A Guide To Saints

Australijski label opublikował nowe albumy An Infinity Room i Leightona Craiga.

SNT016_front

An Infinity Room – „White On White” (24.06.2016 | A Guide To Saints)

An Infinity Room to solowy projekt Juliana Daya – australijskiego kompozytora, pisarza i radiowca. Współtworzy także przedsięwzięcie Super Critical Mass. Jego twórczość zdobyła uznanie w wielu kręgach. Kompozycje Daya wykonywały takie zespoły jak TILT Brass, Bang On A Can Marathon, Third Angle, Synergy Percussion, The Song Company czy Australian String Quartet.

Pod szyldem An Infinity Room artysta szuka wspólnego mianownika między czasem, przestrzenią a harmonią. Najnowsze wydawnictwo „White On White” składa się z trzech utworów, z czego „Intercessions” i „Void” trwają po czterdzieści minut. Day korzysta z prostych syntezatorów, następnie stara się jej w odpowiedni sposób zsynchronizować, aby wydobyć z nich powoli osuwającą się lawinę mikrotonalnych dźwięków.

Oficjalna strona artysty »Profil na Facebooku »

SNT020_front

Leighton Craig – „Green Coronet” (24.06.2016| A Guide To Saints)

Leighton Craig to bez wątpienia jedna z najważniejszych postaci sceny eksperymentalnej i rockowej w Brisbane. Artystę możemy spotkać w takich projektach jak The Lost Domain, The Deadnotes i Primitive Motion. Od momentu ukazania się jego pierwszego solowego albumu, pt. „11 Easy Pieces” (Room40, 2008) upłynęło aż osiem lat. Na tegorocznym wydawnictwie „Green Coronet” Craig kontynuuje ścieżkę poszukiwań, jaką obrał na debiutanckiej płycie. Tym razem przygotował cztery długie kompozycje, będące na styku lo-fi, rozmarzonych brzmień syntezatorowych, zapętlonych wokali i field recordingu. Całość otwiera znakomite nagranie „Green Veil”, gdzie dodatkowo słyszymy dźwięki saksofonu, zaś w „Drowned World” pojawił się klarnet. Australijczyk w ujmujący sposób wplótł nagrania terenowe w tkankę swoich dźwiękowych eksperymentów. Powstała subtropikalna mieszanka z pogranicza jawy i snu.

leighton_craig_taupo_bay nz_2015

Leighton Craig w swoim studiu

 

Strona A Guide To Saints »Profil na BandCamp »

 

Dołącz do ponad 10 000 fanów na Facebooku:

Komentarze

Comments are closed.