Julius Aglinskas – Daydreamer
Łukasz Komła:

W ambientowym zastygnięciu.

Soft Boi – So Nice
Paweł Gzyl:

O miłości w rytmie downtempo.

Ehh hahah – House ze skrzypcami w tle
Jarek Szczęsny:

Pod znakiem internetu.

Alva Noto – Xerrox Vol. 4
Mateusz Piżyński:

Czwarta odsłona cyklu Xerrox, na którą przyszło nam czekać pięć lat.

Various Artists – Kern Vol. 5 Mixed By Helena Hauff
Paweł Gzyl:

„For those who knows”

Amnesia Scanner – Tearless
Paweł Gzyl:

Finowie serwują miłosne ballady.

Michael Lightborne – Ring Road Ring
Łukasz Komła:

Dźwiękowy świat obwodnicy w Coventry.

Christine Ott – Chimères (pour ondes Martenot)
Jarek Szczęsny:

Geometria dźwięków.

Deadbeat And Paul St. Hilaire – 4 Quarters Of Love And Modern Lash
Paweł Gzyl:

Scott i Paul medytują.

Vysoké Čelo – Űrkutatás
Jarek Szczęsny:

Grzechem byłoby nie skorzystać.

Ellen Allien – AurAA
Paweł Gzyl:

Hołd dla czasów, kiedy techno i trance były jednym.

Nihiloxica – Kaloli
Łukasz Komła:

Na wzgórzu perkusyjnych abstrakcji.

Upsammy – Zoom
Paweł Gzyl:

Zbliżenie na kruche piękno.

Alois – Azul
Łukasz Komła:

Stąpać po niebieskim.



Offthesky

Dzisiaj ma swoją premierę najnowszy album amerykańskiego artysty.

Offthesky to solowy projekt Jasona Cordera z Denver (choć znany jest też jako Color Cassette i Juxta Phona), wydającego muzykę od przeszło czternastu lat. Jego płyty znajdziemy w katalogach takich wytwórni jak 12k, Home Normal, Hibernate czy Zymogen. Corder oprócz tworzenia ambientu i eksperymentalnej elektroniki, zajmuje się też komponowaniem muzyki do gier wideo.

Właśnie pojawił się nowy krążek Amerykanina, pt. „Silent Went The Sea” (07.07.2016 | Eilean rec.). Tym razem Corder przygotował materiał w towarzystwie Anny Hess (skrzypce), Julie Slater (skrzypce), Maggie Thompson (wiolonczela), Danny’ego Norbury (wiolonczela), Jiaha Shinema (wiolonczela), Shilpiego Gupta (wokal) i Briana Archinala (wibrafon, instrumenty perkusyjne). „Silent Went The Sea” ukazało się również w specjalnym wydaniu uzupełnionym o płytę DVD.

Nowe kompozycje Offthesky to w przeważającej części ambient ze sporym udziałem akustycznych brzmień. Znalazły się także nagrania z większą porcją elektroniki, choćby znakomity fragment „Form Light”. Niekiedy Corder i jego muzycy zbliżają się w rejony wyśmienicie poprowadzonej muzyki improwizowanej nasyconej melancholijnym ambientem („Insofar, In So Far”).

 

Strona Bandacmp Offthesky »Strona Eilean rec. »Profil na Facebooku »Profil na BandCamp »

 


Dołącz do ponad 13 000 fanów na Facebooku:

Komentarze

Comments are closed.