Planetary Assault Systems – The Light Years Reworks
Paweł Gzyl:

Niech moc będzie z tobą!

Bitamina – Kawalerka
Łukasz Komła:

Bitamina zaprasza na salony. Kawalerka, apartamentowiec, piwnica. Pozwiedzacie?

Adult. – Detroit House Guests
Paweł Gzyl:

Najbardziej niekonwencjonalna płyta Amerykanów.

Le Ton Mité – Passé Composé Futur Conditionnel
Łukasz Komła:

Jak radzi sobie amerykański emigrant w Brukseli? Odpowiedź kryje się w tytule płyty.

Blanck Mass – World Eater
Maciej Kaczmarski:

Cios prosto w zęby od połowy duetu Fuck Buttons.

Orphx – Archive 1993 – 1994
Paweł Gzyl:

Nieznane początki kanadyjskiego duetu.

Artur Maćkowiak – Iconic Rapture
Łukasz Komła:

Gitarą i syntezatorem. Czy aby tylko?

Shed – The Final Experiment
Paweł Gzyl:

Powrót do punktu wyjścia.

Markus Suckut – Resist
Paweł Gzyl:

Podziemny front.

Cummi Flu/Raz Ohara – Y
Paweł Gzyl:

Wokalna i rytmiczna egzotyka.

Watergate 22 – Mixed By Catz N’Dogz
Paweł Gzyl:

Nowe oblicze polskiego duetu.

Group Doueh & Cheveu – Dakhla Sahara Session
Łukasz Komła:

Francuska elektronika wśród saharyjskich piasków.

Aleksi Perala – The Culundi Sequences Vol. 2
Paweł Gzyl:

Tym razem wyciszenie.

Sigha – Metabolism
Paweł Gzyl:

Deklaracja wiary w techno.

Deas – Dominion

Krakowski producent debiutuje w barwach Harthouse.

Karol Mozgawa alias Deas to jeden z bardziej znanych w kraju i zagranicą producentów techno z Polski. Ma już na swym koncie kilkanaście singli wydanych w cyfrowym formacie przez takie wytwórnie, jak Sabotage, Particles czy jego własna Secret Room. Zaczynał na początku tej dekady od energetycznego tech-house’u, a z czasem zwrócił się w stronę mocniejszego techno.

Nic więc dziwnego, że jego najnowszy singiel ukazuje się nakładem cenionej wytwórni z Niemiec – Harthouse.  Jednym z jej współzałożycieli był na początku lat 90. sam Sven Vath, a wydała ona wiele klasycznych płyt dla techno, trance’u i house’u – chocby legendarny debiut Hardfloor zatytułowany „TB Resuscitation”.

Debiutancki singiel Deasa dla Harthouse zawiera dwie kompozycje. „Dominion” i „Ribbon” to soliodne techno killery, oparte o mocny bit i przestrzenne aranżacje. Słychać w nich wpływy twardego trance’u rodem z Frankfurtu sprzed ponad dwóch dekad, ale też lekkie technienie melodii, typowe dla modnego w minionej dekadzie kolońskiego tech-house’u. Na parkiecie oba utwory sprawdzą się bez problemu.

www.facebook.com/djdeas

www.deasdj.com

Polecamy:



Dołącz do ponad 10 000 fanów na Facebooku:

Komentarze