UNKLE – The Road, Part I
Mateusz Piżyński:

Mieszanka brzmień i nazwisk, która z założenia miała być muzyczną soczewką współczesnego Londynu. Oczywiście soczewką na oku Jamesa Lavelle’a.

Stefan Węgłowski – Contemporary Jewish Music
Paulina Miedzińska:

Strumień światła wpadający przez dziurkę od klucza.

Joanne Pollock – Stranger
Jarek Szczęsny:

Pollock z mikrofonem.

Lonker See – Lonker Seessions / Live at Pijana Czapla
Jarek Szczęsny:

Wystawa prac.

Blondes – Warmth
Ania Pietrzak:

Jedna z najlepszych elektronicznych płyt 2017 r. Mimo, że to dopiero sierpień.

Makemake – Something Between
Jarek Szczęsny:

Przeciąganie struny.

Juan Atkins & Moritz von Oswald present Borderland – Angles
Krystian Zakrzewski:

Pokątne rozmowy mistrzów.

Jonas Kopp – Cosmic Control Center EP
Krystian Zakrzewski:

Jonas dalej na orbicie.

SassyBlack – New Black Swing
Jarek Szczęsny:

Połowa THEESatisfaction solo.

Karen Gwyer – Rembo
Ania Pietrzak:

Okazuje się, że twarde i szybkie techno może być ciepłe.

Marc Romboy & Dortmunder Philharmoniker – Reconstructing Debussy
Paulina Miedzińska:

Gdzie ten Debussy?

Civvie – Inheritance
Jarek Szczęsny:

Wolność i improwizacja.

Urbanski – Selected Works
Ania Pietrzak:

Muzyczny lek dla wrażliwców, chroniący ich dłonie przed zranieniem.

Andromeda Mega Express Orchestra – Vula
Jarek Szczęsny:

18-osobowa kamanda wywodząca się z Berlina.

Deas – Dominion

Krakowski producent debiutuje w barwach Harthouse.

Karol Mozgawa alias Deas to jeden z bardziej znanych w kraju i zagranicą producentów techno z Polski. Ma już na swym koncie kilkanaście singli wydanych w cyfrowym formacie przez takie wytwórnie, jak Sabotage, Particles czy jego własna Secret Room. Zaczynał na początku tej dekady od energetycznego tech-house’u, a z czasem zwrócił się w stronę mocniejszego techno.

Nic więc dziwnego, że jego najnowszy singiel ukazuje się nakładem cenionej wytwórni z Niemiec – Harthouse.  Jednym z jej współzałożycieli był na początku lat 90. sam Sven Vath, a wydała ona wiele klasycznych płyt dla techno, trance’u i house’u – chocby legendarny debiut Hardfloor zatytułowany „TB Resuscitation”.

Debiutancki singiel Deasa dla Harthouse zawiera dwie kompozycje. „Dominion” i „Ribbon” to soliodne techno killery, oparte o mocny bit i przestrzenne aranżacje. Słychać w nich wpływy twardego trance’u rodem z Frankfurtu sprzed ponad dwóch dekad, ale też lekkie technienie melodii, typowe dla modnego w minionej dekadzie kolońskiego tech-house’u. Na parkiecie oba utwory sprawdzą się bez problemu.

www.facebook.com/djdeas

www.deasdj.com

 

Dołącz do ponad 10 000 fanów na Facebooku:

Komentarze