Dubit – Vitriol
Paweł Gzyl:

Studia nie poszły na marne.

Ghostpoet – Dark Days + Canapés
Jarek Szczęsny:

Dojrzałość artysty.

Siriusmo – Comic
Paweł Gzyl:

Koniec szczeniackich wygłupów.

Meridian Brothers – ¿Dónde Estás María?
Łukasz Komła:

Meridian Brothers po raz kolejny wysyłają nas na planetę szaleństw!  

STILL – I
Paweł Gzyl:

Gotowi na twerking?

Gebrueder Teichmann – Lost On Earth
Jarek Szczęsny:

Braterskie przedsięwzięcie.

Meeting By Chance – Lines EP
Ania Pietrzak:

Wydawałoby się, że muzyka nie słyszy tego kto słucha. To nieprawda, słyszy.

Khalil – The Water We Drink
Paweł Gzyl:

R&B tylko dla odważnych.

Zola Jesus – Okovi
Jarek Szczęsny:

Pop w industrialno-elektronicznej masce.

Beastie Respond – Information City
Krystian Zakrzewski:

Symulacje rzeczywistości.

Mount Kimbie – Love What Survives
Bartek Woynicz:

Bez wątpienia jedna z najważniejszych płyt tego roku!

Nadine Shah – Holiday Destination
Jarek Szczęsny:

Nie ma ucieczki od polityki.

Various Artists – Superlongevity 6
Paweł Gzyl:

Największe gwiazdy minimalu na dwóch płytach.

Bicep – Bicep
Ania Pietrzak:

London calling!

„SoundLab. Rozmowy”. Książka Macieja Kaczmarskiego

Z dumą polecamy Wam książkę jednego z autorów Nowamuzyka.pl – Maćka Kaczmarskiego, którzy przeprowadził wywiady z artystami biorącymi udział w cyklu SoundLab. Książkę możecie pobrać za darmo!

Maciek rozmawiał z Atom String Quartet, Markiem Bilińskim (przynajmniej próbował), Brandt Brauer Frick, Richard Devine, Tomkiem Makowieckim, SBB, Andrzejem Smolikiem, Sound Factory Orchestra, Tangerine Dream i Zuzanną Solakiewicz (reżyserką filmu „15 corners of the world”, poświęconemu Eugeniuszowi Rudnikowi).

Gdzie zdobyć?

To proste – książka czeka do darmowego pobrania na stronie serwisu Nexto

W formie otwartej możecie ją przeczytać poniżej (otwórzcie pełny ekran).

Czym jest SoundLab?

SoundLab to filharmoniczne laboratorium muzyki elektronicznej, gdzie dokonuje się żywa komunikacja pomiędzy muzykami, słuchaczem a przestrzenią.

Jak mówi Jakub Gibowski, rzecznik Filharmonii Szczecińskiej: – niezwykła bryła Filharmonii służy tu za formę, w której wzajemnie przenikają się dźwięk i architektoniczny kształt, uzmysławiając nam, że komplementarność jest cechą wszystkich dziedzin sztuki. Formuła cyklu, który można nazwać muzyczno-architektoniczną sekwencją dźwięku, pozwala na prezentację bardzo różnorodnych brzmieniowo propozycji.

Zapraszamy na stronę SoundLabu.

Teksty Maćka na Nowamuzyka.pl przeczytacie w tym miejscu.

 


 

Dołącz do ponad 10 000 fanów na Facebooku:

Komentarze