DJ Bone – Beyond
Paweł Gzyl:

Nowa muzyka detroitowego producenta nie schodzi poniżej typowego dlań poziomu.

Hector Oaks – As We Were Saying
Paweł Gzyl:

Nowa muzyka protestu.

Thomas Fehlmann – 1929 – Das Jahr Babylon
Paweł Gzyl:

Pocztówka dźwiękowa z Berlina sprzed niemal stu lat.

The 7th Plain – Chronicles II & III
Paweł Gzyl:

Luke Slater w swoich najlepszych nagraniach.

Geir Sundstøl – Brødløs
Łukasz Komła:

Żyły sobie avant-folk i ambient między Warszawą a Alabamą.

Anguish – Anguish
Jarek Szczęsny:

Coś nie pykło.

Silent Servant – Shadows Of Death And Desire
Paweł Gzyl:

Pożądanie w cieniu śmierci.

Alessandro Cortini + Lawrence English – Immediate Horizon
Jarek Szczęsny:

Bardzo popularne słowo.

D-Leria – Driving To Nowhere
Paweł Gzyl:

Hipnotycznie i różnorodnie.

Diskret – Diskret EP
Łukasz Komła:

„To tak, jakbyśmy byli połączeni (…)”. Warto nawiązać kontakt z debiutancką EP-ką szwajcarskiego duetu Diskret!  

Epi Centrum – Excrescence
Paweł Gzyl:

Weteran rodzimego techno w świetnej formie.

Neville Watson – The Midnight Orchard
Paweł Gzyl:

Soundtrackowe wspomnienie pierwotnego rave’u.

The Good, The Bad & The Queen – Merrie Land: Dwugłos
Redakcja:

Anglia tonie. Anglia odpływa.

Unknown Landscapes Vol. 6 – Mixed & Selected By Lewis Fautzi
Paweł Gzyl:

Mocno, hipnotycznie i… przewidywalnie.



„SoundLab. Rozmowy”. Książka Macieja Kaczmarskiego

Z dumą polecamy Wam książkę jednego z autorów Nowamuzyka.pl – Maćka Kaczmarskiego, którzy przeprowadził wywiady z artystami biorącymi udział w cyklu SoundLab. Książkę możecie pobrać za darmo!

Maciek rozmawiał z Atom String Quartet, Markiem Bilińskim (przynajmniej próbował), Brandt Brauer Frick, Richard Devine, Tomkiem Makowieckim, SBB, Andrzejem Smolikiem, Sound Factory Orchestra, Tangerine Dream i Zuzanną Solakiewicz (reżyserką filmu „15 corners of the world”, poświęconemu Eugeniuszowi Rudnikowi).

Gdzie zdobyć?

To proste – książka czeka do darmowego pobrania na stronie serwisu Nexto

W formie otwartej możecie ją przeczytać poniżej (otwórzcie pełny ekran).

Czym jest SoundLab?

SoundLab to filharmoniczne laboratorium muzyki elektronicznej, gdzie dokonuje się żywa komunikacja pomiędzy muzykami, słuchaczem a przestrzenią.

Jak mówi Jakub Gibowski, rzecznik Filharmonii Szczecińskiej: – niezwykła bryła Filharmonii służy tu za formę, w której wzajemnie przenikają się dźwięk i architektoniczny kształt, uzmysławiając nam, że komplementarność jest cechą wszystkich dziedzin sztuki. Formuła cyklu, który można nazwać muzyczno-architektoniczną sekwencją dźwięku, pozwala na prezentację bardzo różnorodnych brzmieniowo propozycji.

Zapraszamy na stronę SoundLabu.

Teksty Maćka na Nowamuzyka.pl przeczytacie w tym miejscu.

 

Dołącz do ponad 10 000 fanów na Facebooku:

Komentarze