Juan Atkins & Moritz von Oswald present Borderland – Angles
Krystian Zakrzewski:

Pokątne rozmowy mistrzów.

Jonas Kopp – Cosmic Control Center EP
Krystian Zakrzewski:

Jonas dalej na orbicie.

SassyBlack – New Black Swing
Jarek Szczęsny:

Połowa THEESatisfaction solo.

Karen Gwyer – Rembo
Ania Pietrzak:

Okazuje się, że twarde i szybkie techno może być ciepłe.

Marc Romboy & Dortmunder Philharmoniker – Reconstructing Debussy
Paulina Miedzińska:

Gdzie ten Debussy?

Civvie – Inheritance
Jarek Szczęsny:

Wolność i improwizacja.

Urbanski – Selected Works
Ania Pietrzak:

Muzyczny lek dla wrażliwców, chroniący ich dłonie przed zranieniem.

Andromeda Mega Express Orchestra – Vula
Jarek Szczęsny:

18-osobowa kamanda wywodząca się z Berlina.

Katharina Klement – peripheries
Łukasz Komła:

Austriacka eksperymentatorka wybrała się do Belgradu, żeby odpowiedzieć sobie na kilka pytań związanych z fonosferą tego miejsca.

Yair Elazar Glotman & Mats Erlandsson ‎– Negative Chambers
Mateusz Piżyński:

Harmonia zdefiniowana przez abstrakcyjny i bliżej niezlokalizowany folk.

Pan Daijing – Lack
Paweł Gzyl:

Jeden z najbardziej oczekiwanych debiutów roku.

Kelly Lee Owens – Kelly Lee Owens
Jarek Szczęsny:

Wszystkie grzechy debiutu.

Sharif Sehnaoui / Adam Gołębiewski – Meet The Dragon
Łukasz Komła:

Skrzyżowanie kultur w awangardzie.

Post Scriptum – Until You Drop EP
Paweł Gzyl:

Nasz rodak w barwach Sonic Groove. O muzyce polskiego producenta działającego w Berlinie pod pseudonimem Post Scrpitum pisaliśmy już nie raz. Początkowo miała ona minimalistyczny charakter – czego dowodem był znakomity album artysty wydany dla Infrastructure New York. Z czasem […]

Post Scriptum – Until You Drop EP

Nasz rodak w barwach Sonic Groove.

O muzyce polskiego producenta działającego w Berlinie pod pseudonimem Post Scrpitum pisaliśmy już nie raz. Początkowo miała ona minimalistyczny charakter – czego dowodem był znakomity album artysty wydany dla Infrastructure New York. Z czasem jednak jej brzmienie się zmieniło, oscylując w stronę bardziej industrialną. Dowodem tego była świetna EP-ka „Year Zero” opublikowana przez własną wytwórnię twórcy wiosną tego roku. Kontynuacją tego wątku jest kolejny krążek Post Scriptum – tym razem zrealizowany dla legendarnej tłoczni Adama X-a.

Otwierający zestaw „Dark As You Like” to prawdziwy killer, idealnie pasujący swym tonem do katalogu Sonic Groove. Połączenie twardego bity rodem z techno z wywiedzioną z EBM mroczną narracją i przemysłowymi efektami sprawdzi się Tresorze i podobnych mu klubach doskonale. „Drop Zone” ma już bardziej minimalistyczny charakter, ale typowy dla tego grania hipnotycznie brzęczacy loop i tak uzupełniają kakofoniczne warkoty i zgrzyty. W „You Won’t Find Me” rytm nabiera rwanego metrum, a wspierają go EBM-owe akordy, dodające kompozycji złowieszczej energii. Kończący EP-kę „Short Mix” ostatniego z utworów zaskakuje połączeniem industrialnych hałasów z mocnym pulsem electro.

„Until you Drop” potwierdza, że Post Scriptum ma tylko lekką rękę do mrocznej i ciężkiej wersji współczesnego techno. Trudno było się tego spodziewać – bo do tej pory dał się poznac jako twórca osadzony raczej w detroitowym kontekście. Tymczasem równie dobrze wychodzi mu tworzenie przestrerowanych i zawiesistych brzmień. Za każdym razem bowiem nasz rodak pamięta o tanecznym potencjale muzyki, którą tworzy. Nic więc dziwnego, że Adam X z przyjemnością umieścił cztery utwory swego młodszego kolegi w katalogu Sonicc Groove.

Sonic Groove 2017

www.sonicgroove.com/

www.facebook.com/Sonicgrooverecords

www.facebook.com/postscriptumlive

 

Dołącz do ponad 10 000 fanów na Facebooku:

Komentarze