Joshua Sabin – Sutarti
Paweł Gzyl:

Zew z litewskich lasów.

Thom Yorke – Anima
Maciej Kaczmarski:

1997-2019-2049?

Koza – Mystery Dungeon
Jarek Szczęsny:

Moby Dick.

D. Carbone – A.C.A.B.
Paweł Gzyl:

D. Carbone idzie na wojnę.

Fire! Orchestra – Arrival
Jarek Szczęsny:

Zrobiło się ciszej.

SØS Gunver Ryberg – Entangled
Paweł Gzyl:

Ciekawie, ale za krótko.

Palmer Eldritch – [dog]
Jarek Szczęsny:

Nieustanny proces chwalenia.

LSD – Second Process
Paweł Gzyl:

Kreatywna kooperacja czy skok na kasę?

Lena Andersson – Söder Mälarstrand
Paweł Gzyl:

Owoc studyjnego spotkania Eomaca i Kyoki.

Michał Miegoń & Adam Witkowski – Dwuja
Jarek Szczęsny:

Zawsze słucha się inaczej.

Lost Few – Between The Silence
Paweł Gzyl:

Muzyka na poprzemysłowe przestrzenie.

Jakub Lemiszewski – 2019
Jarek Szczęsny:

W zaczarowanym nastroju.

Kate Tempest – The Book Of Traps And Lessons
Jarek Szczęsny:

Próba uchwycenia bałaganu dzisiejszych czasów.

I Hate Models – L’Age De Metamorphoses
Paweł Gzyl:

Techno o metalowej furii i symfonicznym rozmachu.



Płyta New Rome w listopadzie

Czekamy na płytę Tomka Bednarczyka aka New Rome, która w listopadzie ukaże się nakładem wytwórni Requiem Records. Są pierwsze fragmenty!

Album nosi tytuł „Elsewhere” i jest zwieńczeniem historii zapoczątkowanej na „Nowhere” (2016 / Room40), później na Somewhere (2017 / Instant Classic, zobaczcie naszą rozmowę na ten temat). Płyta zawiera 11 utworów opartych na przetworzonych nagraniach gitary akustycznej, brzmieniu syntezatora Moog’a i zarejestrowanych
dźwięków otoczenia. Te wszystkie elementy powodują, że całość ma spójny, ciepły oraz oniryczny nastrój.

Gitara akustyczna brzmi tutaj bardzo organicznie, repetytywny syntezator tworzy rytm, natomiast nagrania terenowe nadają przestrzeni. Wszystkie kompozycje posiadają miniaturową formułę z dużą ilością melodii, dzięki czemu album „Elsewhere” jest najbardziej romantyczną częścią tryptyku.

Nasza rozmowa z Tomkiem w tym miejscu

Posłuchajcie utworu „Ascend”

 

Dołącz do ponad 10 000 fanów na Facebooku:

Komentarze