DJ Bone – Beyond
Paweł Gzyl:

Nowa muzyka detroitowego producenta nie schodzi poniżej typowego dlań poziomu.

Hector Oaks – As We Were Saying
Paweł Gzyl:

Nowa muzyka protestu.

Thomas Fehlmann – 1929 – Das Jahr Babylon
Paweł Gzyl:

Pocztówka dźwiękowa z Berlina sprzed niemal stu lat.

The 7th Plain – Chronicles II & III
Paweł Gzyl:

Luke Slater w swoich najlepszych nagraniach.

Geir Sundstøl – Brødløs
Łukasz Komła:

Żyły sobie avant-folk i ambient między Warszawą a Alabamą.

Anguish – Anguish
Jarek Szczęsny:

Coś nie pykło.

Silent Servant – Shadows Of Death And Desire
Paweł Gzyl:

Pożądanie w cieniu śmierci.

Alessandro Cortini + Lawrence English – Immediate Horizon
Jarek Szczęsny:

Bardzo popularne słowo.

D-Leria – Driving To Nowhere
Paweł Gzyl:

Hipnotycznie i różnorodnie.

Diskret – Diskret EP
Łukasz Komła:

„To tak, jakbyśmy byli połączeni (…)”. Warto nawiązać kontakt z debiutancką EP-ką szwajcarskiego duetu Diskret!  

Epi Centrum – Excrescence
Paweł Gzyl:

Weteran rodzimego techno w świetnej formie.

Neville Watson – The Midnight Orchard
Paweł Gzyl:

Soundtrackowe wspomnienie pierwotnego rave’u.

The Good, The Bad & The Queen – Merrie Land: Dwugłos
Redakcja:

Anglia tonie. Anglia odpływa.

Unknown Landscapes Vol. 6 – Mixed & Selected By Lewis Fautzi
Paweł Gzyl:

Mocno, hipnotycznie i… przewidywalnie.



3 pytania – The New Law

Adam Straney i Justin Neff, czyli duet The New Law, dzielą się swoimi ostatnimi muzycznymi doświadczeniami. Sami tworzą muzykę z przecięcia trip hopu, instrumentalnego hip hopu i szeroko pojętych cinematic sounds.

1. Czego słuchacie ostatnio?

Justin: Każdego dnia czegoś innego. W ciągu ostatniego tygodnia, słuchałem dużo Tangerine Dream i Pink Floyd. Dobrze się sprawdzają podczas ciemnych i deszczowych zimowych miesięcy, tutaj w Northwest.

Adam: Tak, Tangerine Dream byli zawsze dużą inspiracją dla nas. To oni tak naprawdę wprowadzili mnie w syntezatory w czasach kiedy zaczynałem produkować muzykę.

Jeśli chodzi o mnie, nie mam zbyt wiele czasu na słuchanie muzyki, ponieważ pracuję nad nią dzień i noc w moim studiu masteringowym. Jednak jednym z moich ulubionych ostatnio wydawnictw, nad którym pracowałem, jest najnowszy album Cock & Swan „Dream Alone”.

Czasami jak znajdę chwile, słucham muzyki filmowej z lat ’60 i ’70, w szczególności z horrorów i włoskich westernów.

Francois De Roubaix – Les Dunes D’ostende

Bruno Nicolai – Sabba

Zombie theme

Goblin – Suspiria:

2. Nad czym ostatnio pracujecie?

Justin: Dużo eksperymentujemy z syntezatorowym brzmieniem. W tym roku mamy w planach wydanie kolejnej EP’ki.

Adam: Tak, EP jest właśnie w przygotowaniu. Główne bity są już przygotowane, teraz pracujemy nad ich rozwinięciem by stały się jeszcze bardziej epickie.

3. Czyj koncert zrobił na was ostatnio duże wrażenie?

Justin: Ostatnio, ogromne wrażenie na mnie zrobił set Flying Lotusa. Jego energia i taka oczywista miłość do muzyki była prawdziwie inspirująca. Nie mówiąc o tym, że dobrze bawiłem się po prostu to oglądając.

Adam: Koncert Shabazz Palaces to prawdopodobnie najświeższe doświadczenie, które naprawdę doprowadziło mnie do postradania zmysłów. Są bogami z innego królestwa.

The New Law – Facebook
The New Law – Bandcamp

 

Dołącz do ponad 10 000 fanów na Facebooku:

Komentarze