Foghorn – Corona
Jarek Szczęsny:

Z Bydgoszczy dla przyjemności.

Olivia – Skawa
Ania Pietrzak:

Kosmiczne techno na nowej EP-ce polskiej DJ-ki i producentki.

Inwolves – Color In The Zoo
Łukasz Komła:

Belgijska multiinstrumentalistka, Karen Willems, dobrała sobie nowych współpracowników. Inwolves zrzucił skórę i pobiegł do nieco innego lasu. A może dżungli?  

Various Artists – DC Trax (The Octal Years)
Paweł Gzyl:

Najbardziej szorstka i surowa wersja dub-techno z obozu DeepChord.

Seabuckthorn – A House With Too Much
Łukasz Komła:

Obrodził Rokitnik, są nowe owoce. Skosztujecie?

Annea Lockwood / Christina Kubisch – The secret life of the inaudible
Łukasz Komła:

Dwie wielkie artystki dźwiękowe, przekazały sobie odmienny materiał źródłowy, który połączyły na jednym wydawnictwie.   

Pejzaż – Ostatni Dzień Lata
Ania Pietrzak:

Błogi soundtrack polskich wakacji.

ACT! – Universalist
Paweł Gzyl:

Fairlight CMI znow w modzie.

The Young Mothers – Morose
Łukasz Komła:

Czy to kolejna supergrupa jedynie z nazwy? Śmiem twierdzić, że nie!    

Laurel Halo – Raw Silk Uncut Wood
Jarek Szczęsny:

Niezmordowana eksperymentatorka.

Thomas Leer – 1982
Paweł Gzyl:

Nienagrane przeboje.

The Magnificent Tape Band – The Subtle Art of Distraction
Jarek Szczęsny:

Retromania w wersji turbo.

Abul Mogard – Above All Dreams
Maciej Kaczmarski:

Kim pan jest, panie Mogard?

Sstrom – Otider
Paweł Gzyl:

Wykastrowane techno.



3 pytania – The New Law

Adam Straney i Justin Neff, czyli duet The New Law, dzielą się swoimi ostatnimi muzycznymi doświadczeniami. Sami tworzą muzykę z przecięcia trip hopu, instrumentalnego hip hopu i szeroko pojętych cinematic sounds.

1. Czego słuchacie ostatnio?

Justin: Każdego dnia czegoś innego. W ciągu ostatniego tygodnia, słuchałem dużo Tangerine Dream i Pink Floyd. Dobrze się sprawdzają podczas ciemnych i deszczowych zimowych miesięcy, tutaj w Northwest.

Adam: Tak, Tangerine Dream byli zawsze dużą inspiracją dla nas. To oni tak naprawdę wprowadzili mnie w syntezatory w czasach kiedy zaczynałem produkować muzykę.

Jeśli chodzi o mnie, nie mam zbyt wiele czasu na słuchanie muzyki, ponieważ pracuję nad nią dzień i noc w moim studiu masteringowym. Jednak jednym z moich ulubionych ostatnio wydawnictw, nad którym pracowałem, jest najnowszy album Cock & Swan „Dream Alone”.

Czasami jak znajdę chwile, słucham muzyki filmowej z lat ’60 i ’70, w szczególności z horrorów i włoskich westernów.

Francois De Roubaix – Les Dunes D’ostende

Bruno Nicolai – Sabba

Zombie theme

Goblin – Suspiria:

2. Nad czym ostatnio pracujecie?

Justin: Dużo eksperymentujemy z syntezatorowym brzmieniem. W tym roku mamy w planach wydanie kolejnej EP’ki.

Adam: Tak, EP jest właśnie w przygotowaniu. Główne bity są już przygotowane, teraz pracujemy nad ich rozwinięciem by stały się jeszcze bardziej epickie.

3. Czyj koncert zrobił na was ostatnio duże wrażenie?

Justin: Ostatnio, ogromne wrażenie na mnie zrobił set Flying Lotusa. Jego energia i taka oczywista miłość do muzyki była prawdziwie inspirująca. Nie mówiąc o tym, że dobrze bawiłem się po prostu to oglądając.

Adam: Koncert Shabazz Palaces to prawdopodobnie najświeższe doświadczenie, które naprawdę doprowadziło mnie do postradania zmysłów. Są bogami z innego królestwa.

The New Law – Facebook
The New Law – Bandcamp

 

Dołącz do ponad 10 000 fanów na Facebooku:

Komentarze