Kink Gong – Dian Long: Soundscape China / Destruction of Chinese Pop Songs
Łukasz Komła:

Kink Gong buszował w swoim chińskim żywiole, gdzie zebrał wiele garści nagrań terenowych.

Tensal – Graphical
Paweł Gzyl:

Dwie twarze.

Konieczność – Free Jazz
Jarek Szczęsny:

Zasłużony relaks.

Wolfman – Mark My World Remix EP
Łukasz Komła:

Wariacje na temat jednego utworu zawiniętego w formę remiksów? Najnowsza EP-ka duetu Wolfman spełnia te wymogi.

Aïsha Devi – DNA Feelings
Kasia Jaroch:

Poprzez medytację i terapię dźwiękową, szwajcarska producentka wkracza do świata muzyki. Najlepszego z możliwych światów.

Dwugłos: Jan Jelinek – Zwischen
Redakcja:

Ciekawy eksperyment czy czcza gadanina? Jarek Szczęsny i Maciej Kaczmarski o nowej płycie Jana Jelinka.

Jan Jelinek - Zwischen
Skee Mask – Compro
Paweł Gzyl:

Panorama brytyjskich brzmień sprzed dwóch dekad.

Nur Jaber – If Only – A State Of Peace
Paweł Gzyl:

Mistyka z Bliskiego Wschodu.

Tourist Kid – Crude Tracer
Ania Pietrzak:

Uroki chwilowej niedoskonałości.

Ben McElroy – The Word Cricket Made Her Happy
Jarek Szczęsny:

Folk z dronami.

Wajatta – Casual High Technology
Paweł Gzyl:

House’owy stand-up

Various Artists – Pleasure Instruments
Paweł Gzyl:

Sado-maso techno.

Paide & Fischerle presents Doubts 2
Jarek Szczęsny:

Zabawy z footworkiem.

TWINS – That Which Is Not Said
Mateusz Piżyński:

Synth-popowe new romantic.



Baasch feat. Mary Komasa – Dare To Take

Zremiksowany i obfotografowany.

Rok po premierze drugiego albumu, w końcu nadszedł ten moment, w którym Baasch prezentuje oficjalny, drugi singiel nagrany z gościnnym udziałem Mary Komasy. Ilustruje go klip autorstwa fotografa Bartka Wieczorka.

„Dare To Take” niesie ze sobą pierwiastek napięcia, pulsującej melancholii, lekko onirycznej atmosfery, co w połączeniu z retro-estetyką obrazu współgra bardzo dobrze. To miejska, acidowa baśń, która wydaje się być emocjonalną soczewką całego albumu. Efekt wzmacnia udział Mary Komasy, która ma bardzo charakterystyczny sposób śpiewania, zaś w teledysku prezentuje się równie charyzmatycznie.

Dodatkowo w pakiecie otrzymujemy trzy remiksy za które odpowiadali; projekt LASY, Manoid oraz Sept. Przeplatają się w nich różne struktury ogniskujące się wokół techno, gdzie najbliższy tej estetyce jest remiks warszawskiego producenta Michela Moralesa, pracującego pod pseudonimem Sept.

Klimat niepokoju z kolei najciekawiej zreinterpretował Manoid, w którego muzyce warstwa techniczno-mechaniczna przeplata się z emocjonalnym miąższem. Sam muzyk jest ściśle powiązany z niemiecką oficyną Voxnox Records.

Premiera singla pojawiła się w parze z informacją, że Baasch zasili line-up tegorocznego Tauron Nowa Muzyka.

Baasch
NEXTPOP

26.03.2018 | NEXTPOP

 

Dołącz do ponad 10 000 fanów na Facebooku:

Komentarze