Moor Mother – Analog Fluids Of Sonic Black Holes
Jarek Szczęsny:

Hałas i chaos.

Jazz Band Młynarski-Masecki – Płyta z zadrą w sercu
Jarek Szczęsny:

Jedna dla wszystkich.

Shapednoise – Aesthesis
Paweł Gzyl:

Nieznane mutacje basowych brzmień.

A Winged Victory for the Sullen – „The Undivided Five”
Mateusz Piżyński:

Ambientowe nowości z Ninja Tune

Enchanted Hunters – Dwunasty Dom
Krzysiek Stęplowski:

Czasem naprawdę warto czekać. Warto wypatrywać, nawet latami, jeśli tylko cierpliwość nagrodzona ma być w taki sposób.

Ecnahnted Hunters Dwunasty Dom
Rrose – Hymn To Moisture
Paweł Gzyl:

Techno w stylu Marcela Duchampa.

Trzaska/Mazurkiewicz/Szpura – North Meridian
Jarek Szczęsny:

Można się spocić od samego słuchania.

Giant Swan – Giant Swan
Paweł Gzyl:

Czy znany ze świetnych koncertów duet sprawdził się również w studiu?

Floating Spectrum – A Point Between
Jarek Szczęsny:

Cyfrowy pomnik przyrody.

Bleu Roi – Dark/Light
Łukasz Komła:

Wiosną ubiegłego roku wsłuchiwaliśmy się w singiel szwajcarskiego projektu Bleu Roi, a przed kilkoma dniami ukazała się ich nowa EP-ka „Dark/Light”, którą przybliżamy i jednocześnie o niej rozmawiamy z Jennifer Jans.

Traversable Wormhole – Regions Of Time
Paweł Gzyl:

Adam X wraca do projektu sprzed dekady.

Sudan Archives – Athena
Jarek Szczęsny:

Do diabła z dobrymi radami.

Planetary Assault Systems – Plantae
Paweł Gzyl:

W stronę psychodelii.

Sleep D – Rebel Force
Paweł Gzyl:

Muzyczny zapach minionego lata.



Piotr Figiel – Parallax EP

Trzy nowe nagrania krakowskiego producenta.

Po bardzo dobrze przyjętej EP-ce “Mental” dla wytwórni Parabola Records, Piotr Figiel powraca z kolejnym nowym  materiałem na początek 2019 roku. Najnowsze wydawnictwo ukazało się nakładem wytwórni Dirty Minds, prowadzonej przez włoskiego artystę Irregular Synth, którego międzynarodowa kariera w świecie techno rozwija się w bardzo szybkim tempie.

“Parallax” to zbiór trzech tanecznych utworów, eksplorujących hipnotyczną, a jednocześnie mocniejszą i surową stronę tego gatunku. Otwierający “Point of View” stanowi podróż przez przestrzenie kreowane przez główny motyw i mechaniczny groove przełamywany dynamicznymi hihatami. “Ulysses” to hipnotyczna, kwaśna historia z melodycznymi breakami, tworząca wewnętrzne kontrasty, których tak często brakuje w tym gatunku. Na koniec najcięższy, psychodeliczny “Cluster”, który ze swoim ciężkim bitem i modularnymi brzmieniami sprawdzi się w niejednym secie.

Piotr Figiel to producent muzyczny, live-actowiec i didżej z Krakowa. Wcześniej kojarzony ze swoich wydawnictw pod aliasami DCM i Peter Feegle, od 2014 działa pod własnym imieniem i nazwiskiem. W swojej twórczości Piotr łączy przeróżne inspiracje skupiając się na techno i IDM-ie, oryginalnym sound designie, dobrym brzmieniu i graniu hardware’owych live actów.

Jego produkcje wydawane były w wielu polskich i zagranicznych labelach, a najnowsze ukazały się nakładem wytwórni Induxtriall oraz Parabola. Piotr występował ze swoimi live actami między innymi na festiwalach takich jak Street Art Festival, Ars Cameralis, dwukrotnie na Tauron Nowa Muzyka czy na legendarnym Instytucie w Warszawie.

Od czterech lat Piotr jako dziennikarz radiowy prowadzi na antenie Off Radio Kraków audycję “Essentia Electronica”, która stała się jednym z najważniejszych źródeł informacji i promocji dla krakowskiej sceny muzyki elektronicznej.

Oprócz działalności solowej, Piotr w duecie z Dominikiem Gawrońskim tworzy projekt Krakowitz, skupiający się na syntezatorowo-melodyjnej stronie muzyki elektronicznej, przyprawionej nostalgią lat dziecięcych. Piotr zajmuje się także produkcją, miksem i masteringiem, pomagając innym artystom osiągnąć wymarzone brzmienie ich muzyki.

Więcej informacji:

www.piotrfigiel.com

www.facebook.com/piotrfigielmusic

www.facebook.com/PiotrFigielMastering

www.facebook.com/krakowitz

 

 

 

Dołącz do ponad 13 000 fanów na Facebooku:

Komentarze