Ben LaMar Gay – Confetti In The Sky Like Fireworks (This Is Bate Bola OST)
Łukasz Komła:

Tym razem Ben LaMar Gay w roli kompozytora muzyki filmowej. Obraz „This Is Bate Bola” pokazuje mało znane oblicze brazylijskiego karnawału.

William Basinski – On Time Out of Time
Ania Pietrzak:

Powrót do przyszłości.

Lakker – Epoca
Paweł Gzyl:

Zwierciadło naszych czasów.

Abul Mogard – And We Are Passing Through Silently
Maciej Kaczmarski:

Zjawiska duszy.

Recent Arts – Skin
Paweł Gzyl:

Ambient, minimal, industrial i… piosenki.

Spopielony – Legendy
Jarek Szczęsny:

Duchologia, analogowy anturaż i zakurzony ambient.

Klangwart – Bogotá
Łukasz Komła:

Niemiecka elektronika spotyka kolumbijskie szaleństwo.  

Locked Groove – Sunset Service
Paweł Gzyl:

Hołd dla belgijskiej muzyki klubowej sprzed ćwierć wieku.

Gesaffelstein – Hyperion
Maciej Kaczmarski:

W czarnej dupie.

Hugh Marsh – Violinvocations
Jarek Szczęsny:

Dowód na istnienie skrzypiec.

Pfirter – The Empty Space
Paweł Gzyl:

Spóźniony, ale udany debiut.

Ossia – Devil’s Dance
Maciej Kaczmarski:

Sam w mroku.

MDD – Reverse The Contrast
Paweł Gzyl:

Ekstremalna wizja techno.

King Midas Sound – Solitude
Bartek Woynicz:

„Zbadajmy przestrzeń terroru pustki”



Piotr Figiel – Parallax EP

Trzy nowe nagrania krakowskiego producenta.

Po bardzo dobrze przyjętej EP-ce “Mental” dla wytwórni Parabola Records, Piotr Figiel powraca z kolejnym nowym  materiałem na początek 2019 roku. Najnowsze wydawnictwo ukazało się nakładem wytwórni Dirty Minds, prowadzonej przez włoskiego artystę Irregular Synth, którego międzynarodowa kariera w świecie techno rozwija się w bardzo szybkim tempie.

“Parallax” to zbiór trzech tanecznych utworów, eksplorujących hipnotyczną, a jednocześnie mocniejszą i surową stronę tego gatunku. Otwierający “Point of View” stanowi podróż przez przestrzenie kreowane przez główny motyw i mechaniczny groove przełamywany dynamicznymi hihatami. “Ulysses” to hipnotyczna, kwaśna historia z melodycznymi breakami, tworząca wewnętrzne kontrasty, których tak często brakuje w tym gatunku. Na koniec najcięższy, psychodeliczny “Cluster”, który ze swoim ciężkim bitem i modularnymi brzmieniami sprawdzi się w niejednym secie.

Piotr Figiel to producent muzyczny, live-actowiec i didżej z Krakowa. Wcześniej kojarzony ze swoich wydawnictw pod aliasami DCM i Peter Feegle, od 2014 działa pod własnym imieniem i nazwiskiem. W swojej twórczości Piotr łączy przeróżne inspiracje skupiając się na techno i IDM-ie, oryginalnym sound designie, dobrym brzmieniu i graniu hardware’owych live actów.

Jego produkcje wydawane były w wielu polskich i zagranicznych labelach, a najnowsze ukazały się nakładem wytwórni Induxtriall oraz Parabola. Piotr występował ze swoimi live actami między innymi na festiwalach takich jak Street Art Festival, Ars Cameralis, dwukrotnie na Tauron Nowa Muzyka czy na legendarnym Instytucie w Warszawie.

Od czterech lat Piotr jako dziennikarz radiowy prowadzi na antenie Off Radio Kraków audycję “Essentia Electronica”, która stała się jednym z najważniejszych źródeł informacji i promocji dla krakowskiej sceny muzyki elektronicznej.

Oprócz działalności solowej, Piotr w duecie z Dominikiem Gawrońskim tworzy projekt Krakowitz, skupiający się na syntezatorowo-melodyjnej stronie muzyki elektronicznej, przyprawionej nostalgią lat dziecięcych. Piotr zajmuje się także produkcją, miksem i masteringiem, pomagając innym artystom osiągnąć wymarzone brzmienie ich muzyki.

Więcej informacji:

www.piotrfigiel.com

www.facebook.com/piotrfigielmusic

www.facebook.com/PiotrFigielMastering

www.facebook.com/krakowitz

 

Dołącz do ponad 10 000 fanów na Facebooku:

Komentarze