BNNT is Michał Kupicz – Multiversion #2
Jarek Szczęsny:

Część druga.

Coil – The Gay Man’s Guide To Safer Sex +2 OST
Ania Pietrzak:

Absolutne kuriozum!

Siavash Amini – Serus
Jarek Szczęsny:

Pływanie w stanie półsnu.

Foghorn – Thanatos
Jarek Szczęsny:

Album wysokooktanowy.

Subjected – Pictures From The Aftermath
Paweł Gzyl:

Ambientowa afirmacja życia i miłości.

Billy Woods And Kenny Segal – Hiding Places
Jarek Szczęsny:

Ciężki i ponury.

Ellen Arkbro – Chords
Paweł Gzyl:

Filozofia czystego akordu.

BNNT is Patrick Higgins – Multiversion #1
Jarek Szczęsny:

Część pierwsza.

Opla – Obertasy
Jarek Szczęsny:

Modernizacja polskiej wsi.

Zguba – Potwarz
Jarek Szczęsny:

Zagadkowa umysłowość.

Erith – Speed of Light
Przemysław Solski:

Niebanalny styl, kosmiczna muzyka, swoboda na scenie, tak w kilku słowach można określić nowe zjawisko na polskim rynku.

Øyvind Torvund – The Exotica Album
Łukasz Komła:

W egzotycznym zwierciadle.

Sciahri – Double-Edged
Paweł Gzyl:

Plemienny minimal.

Various Artists – ePM Selected Vol. 7
Paweł Gzyl:

Dziesięć house’owych sztosów.



Bolt Ruin – Bolt Ruin

Ścieżka dźwiękowa do przemysłowych pustkowi porośniętych zaroślami.

Belgijski producent i muzyk Bolt Ruin właśnie debiutuje w rodzimej wytwórni Consouling Sounds. Po pierwsze, jeśli cenicie sobie dokonania takich artystów jak Ben Frost, Blanck Mass, Tim Hecker, Forest Swords, Witxes czy Amnesia Scanner, to koniecznie zapamiętajcie nazwę Bolt Ruin. Po drugie, syntetyczna elektronika dziś nie radzi sobie tak jak dziesięć / dwadzieścia lat temu i potrzebuje – jak i sami jej odbiorcy – czegoś więcej.

„Bolt Ruin” nie odkrywa niczego nowego, ale w bardzo ciekawy sposób wtapia ambientową elektronikę w energię hardcore’a, metalu i free jazzu (echo tego trzeciego gatunku dudni np. w „Marjhed”). Nietrudno zauważyć, że całość balansuje na bardzo zwolnionych obrotach – chodzi tu o niskie i pełznące pasma tworzące post-apokaliptyczne krajobrazy – jak w „Drodze” Cormaca McCarthy’ego – przemieszane z gruboziarnistym chłodem oraz niebanalną ciemnością. Spore wrażenie zrobił na mnie utwór „Przenac” i gitarowy riff wyrastający z black metalowych zarośli splątanych z rozedrganymi dronami. To tylko część tego wydawnictwa, resztę sprawdźcie i oceńcie sami.

29.03.2019 / Consouling Sounds      

 

Strona Facebook Bolt Ruin »Strona Consouling Sounds »Profil na Facebooku »

 

Dołącz do ponad 10 000 fanów na Facebooku:

Komentarze