Stefan Węgłowski – Contemporary Jewish Music
Paulina Miedzińska:

Strumień światła wpadający przez dziurkę od klucza.

Joanne Pollock – Stranger
Jarek Szczęsny:

Pollock z mikrofonem.

Lonker See – Lonker Seessions / Live at Pijana Czapla
Jarek Szczęsny:

Wystawa prac.

Blondes – Warmth
Ania Pietrzak:

Jedna z najlepszych elektronicznych płyt 2017 r. Mimo, że to dopiero sierpień.

Makemake – Something Between
Jarek Szczęsny:

Przeciąganie struny.

Juan Atkins & Moritz von Oswald present Borderland – Angles
Krystian Zakrzewski:

Pokątne rozmowy mistrzów.

Jonas Kopp – Cosmic Control Center EP
Krystian Zakrzewski:

Jonas dalej na orbicie.

SassyBlack – New Black Swing
Jarek Szczęsny:

Połowa THEESatisfaction solo.

Karen Gwyer – Rembo
Ania Pietrzak:

Okazuje się, że twarde i szybkie techno może być ciepłe.

Marc Romboy & Dortmunder Philharmoniker – Reconstructing Debussy
Paulina Miedzińska:

Gdzie ten Debussy?

Civvie – Inheritance
Jarek Szczęsny:

Wolność i improwizacja.

Urbanski – Selected Works
Ania Pietrzak:

Muzyczny lek dla wrażliwców, chroniący ich dłonie przed zranieniem.

Andromeda Mega Express Orchestra – Vula
Jarek Szczęsny:

18-osobowa kamanda wywodząca się z Berlina.

Katharina Klement – peripheries
Łukasz Komła:

Austriacka eksperymentatorka wybrała się do Belgradu, żeby odpowiedzieć sobie na kilka pytań związanych z fonosferą tego miejsca.

O nowej muzyce piszemy od 2003 roku, co czyni nas jednym z najstarszych działających serwisów muzycznych w Polsce. Swoje teksty opublikowało tu kilkudziesięciu autorów – dołącz do tego grona!

Kogo szukamy?

Szukamy osób, które po prostu chcą pisać o dobrej muzyce – o ile pokrywa się ona z profilem serwisu. To świetna szansa na szlifowanie warsztatu – i sporą satysfakcję.

Co gwarantujemy?

Dołączając do naszego grona otrzymujesz mail redakcyjny, legitymację (w razie potrzeby związanej z patronatem), dostęp do panelu zarządzania treścią strony (teksty umieszczamy samodzielnie), możliwość starania się o wejściówki na koncerty, festiwale lub wydarzenia. Nie płacimy za pisanie – Nowamuzyka.pl to serwis non-profit w sensie finansowym.

Jak zacząć?

Jeśli uważasz, że to coś dla Ciebie – napisz na adres krzysiek.steplowski@nowamuzyka.pl w temacie wpisując hasło REKRUTACJA, a w treści kilka słów o sobie. Dołącz również przykładowy tekst (recenzję lub relację) na ok 3/4 strony A4.

Dołącz do nas!