Fumiya Tanaka – Right Moment
Paweł Gzyl:

Spójna całość zbudowana z kontrastowych elementów.

Król – Nieumiarkowania
Jarek Szczęsny:

Nie chce nam mówić niczego wprost.

Burial – Tunes 2011-2019
Jarek Szczęsny:

Brama do innej rzeczywistości.

Zaumne – Contact
Jarek Szczęsny:

Niezwykła bliskość.

Various Artists – Consortium Vol. 1
Paweł Gzyl:

Z Albanii do Detroit.

ARRM – II
Jarek Szczęsny:

Dzieło spokoju.

Floating Points – Crush
Jarek Szczęsny:

Stare w służbie nowoczesności.

Stefan Goldmann – Veiki
Paweł Gzyl:

Najbardziej taneczny materiał niemieckiego producenta.

True – Made Of Glass
Łukasz Komła:

Pod rękę ze smutkiem i tańczmy!

Akwizgram – Nü romantik
Jarek Szczęsny:

Próg do przeskoczenia jest niewielki.

Claro Intelecto – In Vitro – Volume 1 & 2
Paweł Gzyl:

Piękna, ale niemodna muzyka.

Paweł Doskocz / Vasco Trilla – Hajstra
Jarek Szczęsny:

Nieprawidłowości w działaniu zmysłów.

Stenny – Upsurge
Paweł Gzyl:

Połamane rytmy zanurzone w ambiencie.

Justyna Steczkowska – Maria Magdalena. All Is One
Przemysław Solski:

Wędrówka duszy.



Hi-Fi docenia „To co nieokreślone”

Wydana przez Requiem Records Płyta Macieja Stanieckiego „To co nieokreślone” została „Płytą Roku 2004” miesięcznika Hi-Fi i Muzyka w kategorii „Inne”. Maciej pracuje nad muzyczną oprawą filmów. Jest tez autorem muzyki do dwóch przedstawień Teatru Imienia Róży Van Der Blaast i kilku etiud filmowych. Na co dzień zajmuje się „tworzeniem dźwięków do reklam, prezentacji i dżingli”. Współpracował ze Sławkiem Pietrzakiem nad jego projektem Play. Obecnie działa w Nemezis (nowa płyta wkrótce, wydawca bedzie VIVO) i z Maćkiem Werkiem, z którym pracuje nad nowym materiałem Hedone. Więcej o tym i o innych wydawnictwach Requiem na stronie labelu: tutaj.

 


Dołącz do ponad 13 000 fanów na Facebooku:

Komentarze

Comments are closed.