Mech – Pearlgraphs
Jarek Szczęsny:

Lepiszcze do związania ze sobą grubych okruchów.

Craven Faults – Erratics & Unconformities
Jarek Szczęsny:

Syntezator modularny poszedł na wędrówkę.

Rhythm Baboon – W-Life
Bartek Woynicz:

Z Chicago do Gdańska.

Algiers – There Is No Year
Bartek Woynicz:

Misophonia, czyli 700 wersów wołania do ściany.

Leandro Fresco & Rafael Anton Irisarri – Una Presencia En La Brisa
Jarek Szczęsny:

Niepewność własnego słuchu.

Flaner Klespoza – Przygody i tajemnice
Jarek Szczęsny:

Debiut podwójny.

Max Andrzejewski’s Hütte – Hütte & Guests Play the Music of Robert Wyatt
Łukasz Komła:

Robert Wyatt na ujazzowionym spacerze.

Fumiya Tanaka – Right Moment
Paweł Gzyl:

Spójna całość zbudowana z kontrastowych elementów.

Król – Nieumiarkowania
Jarek Szczęsny:

Nie chce nam mówić niczego wprost.

Burial – Tunes 2011-2019
Jarek Szczęsny:

Brama do innej rzeczywistości.

Zaumne – Contact
Jarek Szczęsny:

Niezwykła bliskość.

Various Artists – Consortium Vol. 1
Paweł Gzyl:

Z Albanii do Detroit.

ARRM – II
Jarek Szczęsny:

Dzieło spokoju.

Floating Points – Crush
Jarek Szczęsny:

Stare w służbie nowoczesności.



Emiter i Arszyn z albumami

26 lutego odbędzie się premiera najnowszej płyty Emitera, zatytułowanej „Sinus„. Jej istotą ma być improwizacja. Niektóre utwory powstały wprost z improwizacji i nagrań koncertowych, które posłużyły jako komponent. Spora część brzmień zawartych na płycie pochodzi z generatora fal sinusoidalnych. Album wyda label Monotype. Również w tym roku ukazać się powinno wydawnictwo mp3 projektu Arszyn, zatytułowane „Arshin Percussion EP„. To z kolei całkowicie akustyczny materiał na perkusję + dwa zagubione elektroniczne „dropy”. Przypomnijmy, że obaj artyści często występują razem – więcej szczegółów na temat nadchodzących koncertów znajdziecie na tej stronie

 


Dołącz do ponad 13 000 fanów na Facebooku:

Komentarze

Comments are closed.