Debiutancki krążek zespołu, zatytułowany po prostu „LCD Soundsystem„, rozszedł się w nakładzie 60,6 tysięcy egzemplarzy. Lider projektu, James Murphy obliczył, że gdyby nową płytę zespołu („Sound of Silver„) każdy fan kupił już w pierwszym tygodniu po premierze, LCD Soundsystem znalazłby się na pierwszym miejscu listy Billboardu. Murphy apeluje więc do swych słuchaczy o pomoc i mobilizację – jak sam przyznaje, szczyt listy Billboardu od zawsze był jego marzeniem. My zapraszamy do poczytania recenzji debiutanckiego krążka zespołu – na tej stronie
- Start
- Płyty
- Wywiady
- Cykle
- SumUps
- Podsumowanie roku 2018
- Podsumowanie roku 2017
- Podsumowanie roku 2016
- Podsumowanie roku 2015
- Podsumowanie roku 2014
- Podsumowanie roku 2013
- Podsumowanie roku 2012
- Podsumowanie roku 2011
- Podsumowanie roku 2010
- Podsumowanie roku 2009
- Podsumowanie roku 2008
- Podsumowanie roku 2007
- Podsumowanie roku 2006
- Podsumowanie roku 2005
- Różne
- 15 lat
- Dołącz
- Kontakt
plyta duzo slabsza niz debiutancki album; a propos sprzedazy – skoro murphy chce sie znalezc na pierwszy miejscu listy billboardu, to nie rozumiem dlaczego dopuscil do tego, ze jesli wpisac w google lcd soundsystem sound of silver , to wyskakuja bittoreny, z ktorych mozna plyte w mig zassac
to jakiś żart? kurna, ja też tak zrobię: nagram płytę i zaapeluję, żeby 100 tys. ludzi ja kupiło w pierwszym tygodniu, bo to jest moje zajebiście duże marzenie…
chyba se koles jaja robi. nagrywa plyte a potem apeluje aby ja kupowac. dzizaz.