Ehh hahah – House ze skrzypcami w tle
Jarek Szczęsny:

Pod znakiem internetu.

Alva Noto – Xerrox Vol. 4
Mateusz Piżyński:

Czwarta odsłona cyklu Xerrox, na którą przyszło nam czekać pięć lat.

Various Artists – Kern Vol. 5 Mixed By Helena Hauff
Paweł Gzyl:

„For those who knows”

Amnesia Scanner – Tearless
Paweł Gzyl:

Finowie serwują miłosne ballady.

Michael Lightborne – Ring Road Ring
Łukasz Komła:

Dźwiękowy świat obwodnicy w Coventry.

Christine Ott – Chimères (pour ondes Martenot)
Jarek Szczęsny:

Geometria dźwięków.

Deadbeat And Paul St. Hilaire – 4 Quarters Of Love And Modern Lash
Paweł Gzyl:

Scott i Paul medytują.

Vysoké Čelo – Űrkutatás
Jarek Szczęsny:

Grzechem byłoby nie skorzystać.

Ellen Allien – AurAA
Paweł Gzyl:

Hołd dla czasów, kiedy techno i trance były jednym.

Nihiloxica – Kaloli
Łukasz Komła:

Na wzgórzu perkusyjnych abstrakcji.

Upsammy – Zoom
Paweł Gzyl:

Zbliżenie na kruche piękno.

Alois – Azul
Łukasz Komła:

Stąpać po niebieskim.

Sote – Moscels
Jarek Szczęsny:

Ku wizjonerskiemu futuryzmowi.

Moodymann – Taken Away
Jarek Szczęsny:

Pląsy w dusznym pomieszczeniu.



Robert Logan z nowym albumem

Flesh – tak nazywa się trzeci longplay brytyjsko-węgierskiego producenta.

Od czasu wywiadu z 2008 roku przeprowadzonego przy okazji festiwalu Nowa Muzyka w Cieszynie, Robert Logan jest stałym gościem na naszych łamach. Recenzowaliśmy już jego debiutancki album „Cognessence”, płytę pod szyldem Sense Project, a także pytaliśmy Roberta o jego ulubione płyty 2011 roku oraz o inne rzeczy.

25. września miała miejsce premiera trzeciego albumu Roberta Logana. Flesh, podobnie jak dwie poprzednie płyty – Cognessence (2007) i Inscape (2009) – ukazała się w barwach wytwórni Slowfoot Records. Wcześniej, bo wiosną tego roku, krążek został poprzedzony epką Extasis. Flesh promuje utwór zatytułowany Phrack.

FLESH_ITUNES

Na Flesh składa się 14 niepowtarzalnych utworów, których nie sposób zaszufladkować. Jak głosi informacja prasowa, wszystkie dźwięki powstawały albo od samych podstaw, albo poprzez cyfrową re/dekonstrukcję zarejestrowanych instrumentów oraz dźwięków znalezionych. Poza samym Loganem, który skomponował i wyprodukował wszystkie kawałki (oraz zagrał na puzonie w jednym z nich), na płycie pojawili się goście: Frank Byng (perkusja), Andy Knight (trąbka), Sarah Sarhandi (altówka), Andrea Black (wokal) oraz ojciec Roberta, Francis Logan (skrzypce).

To zestawienie syntetycznego i organicznego, cyfrowego i analogowego, instrumentów klasycznych i komputera wraz jego przedłużeniami, cały ten komplementarny dualizm ma swoje odbicie w muzyce, w której przejawiają sie tematy ciała (flesh) i ducha, technologii i natury, myśli i materii.

Już wkrótce u nas – recenzja Flesh i ekskluzywny wywiad z Robertem!

 


Dołącz do ponad 13 000 fanów na Facebooku:

Komentarze

Comments are closed.