Sarathy Korwar – More Arriving
Jarek Szczęsny:

Muzyka migracji.

Sandro Perri – Soft Landing
Jarek Szczęsny:

Chłód melodii.

Rhys Fulber – Ostalgia
Paweł Gzyl:

„I’m living in the 80s”

IRAH – Diamond Grid
Przemysław Solski:

Siatka utkana z ciekawości.

Strycharski Kacperczyk Szpura – I love you SDSS
Jarek Szczęsny:

Oglądanie nerwów.

!!! (Chk Chk Chk) – Wallop
Mateusz Piżyński:

Ciężkość punka z lekkością funka.

cover
Barker – Utility
Paweł Gzyl:

Transhumanistyczne przyjemności.

Monya – Straight Ahead
Paweł Gzyl:

Industrialne techno o pozytywnej energii.

Wojciech Golczewski – The Priests Of Hiroshima
Jarek Szczęsny:

Ścieżka dźwiękowa dla ery atomowej.

Múm – Yesterday Was Dramatic – Today Is OK
Paweł Gzyl:

Klasyk emotroniki.

Hildur Guðnadóttir – Chernobyl (OST)
Jarek Szczęsny:

Wyobrazić sobie niewyobrażalne.

Pruski – Black Birds
Jarek Szczęsny:

Wyszlifowany onyks.

Jaromir Kamiński, Rafał Warszawski, Palms Palms, Break Janek
Ania Pietrzak:

Beats & breaks idealne na koniec wakacji…

Lech Nienartowicz – Wrażenia i Mechanizmy
Jarek Szczęsny:

Pierwsze wrażenie.



Thomas Ragsdale – Bait

Gotycki ambient.

Mieszkającego w Manchesterze kompozytora Thomasa Ragsdale’a znamy przede wszystkim jako współtwórcę eksperymentalnych projektów Worriedabousatan oraz Ghosting Season. Działa on jednak również sam – i do tej pory dal się poznać z nagrań firmowanych szyldem Winter Son, lokujących się w obszarze mrocznego techno.

Rok temu rozpoczął jednak również publikowanie muzyki pod własnym nazwiskiem. Podpisuje nim jednak wyłącznie utwory zrealizowane na potrzeby kina. Najpierw dostaliśmy jego soundtrack do filmu „Before Dawn”, a teraz – rozbudowane kompozycje, które pierwotnie ozdobiły obraz zatytułowany „Bait”. Obie produkcje lokują się w formule ilustracyjnego ambientu.

„Bait” przynosi jedenaście nagrań wpisanych w formułę impresjonistycznych miniatur. Jest tutaj miejsce na pejzażową elektronikę, rozpisaną na wolno płynące strumienie onirycznych klawiszy („Who Holds The Devil Hold Him Well” czy „Warning Mass”), eksperymenty z dronowymi brzmieniami („A Sign Of Things To Come” czy „The Uncernity Principle”) i utwory skoncentrowane wokół preparowanego piano („Bait” czy „The Bodys Is In The Back”).

Wszystkie kompozycje mają zdecydowanie soundtrackowy charakter. Niepokojący nastrój, jaki ewokują prawdopodobnie idealnie pasuje do akcji filmu, który znając fascynacje jego twórcy, Dominica Brunta, zapewne opowiada o zombie. Wyciszony ton nagrań i oszczędne aranżacje tylko służą muzyce, sprawiając że z powodzeniem może ona funkcjonować również samoistnie.

This Is It Forever 2015

www.thisisitforever.co.uk

www.facebook.com/thisisitforever

www.thomasragsdalemusic.com

www.facebook.com/thomasragsdalemusic

 

Dołącz do ponad 10 000 fanów na Facebooku:

Komentarze

Comments are closed.