Earthboogie – Human Call
Ania Pietrzak:

Radość w rytmie afro-house.

Ipek Gorgun – Ecce Homo
Jarek Szczęsny:

Trudny człowiek.

Ancient Methods – The Jericho Records
Paweł Gzyl:

Muzyka, która kruszy mury.

Kathryn Joseph – From When I Wake the Want Is
Jarek Szczęsny:

Odpowiedniczka.

Ekin Fil – Maps
Jarek Szczęsny:

Odłączenie wtyczki.

Raum – Wreck The Bloodline
Paweł Gzyl:

Wyjście poza cielesność.

Marcel Dettmann – Test-File
Paweł Gzyl:

Dettmann ciągle w formie.

Djedjotronic – R.U.R.
Mateusz Piżyński:

EBM bez udziwnień.

Various Artists – Figure 100 Compilation
Paweł Gzyl:

Piętnaście lat na klubowym parkiecie.

Tajak – Ciclos
Łukasz Komła:

Meksykańskie trio pokazuje, że wciąż można zaskoczyć połączeniem gitarowej psychodelii, dronów i shoegaze’u!

Pruski – Sleeping Places
Ania Pietrzak:

Uśpiona codzienność, obudzona refleksja.

Prequel Tapes – Everything Is Quite Now
Paweł Gzyl:

Industrialne kołysanki.

Maribou State – Kingdoms in Colour
Ania Pietrzak:

„Darjeeling Limited” i całkiem zwyczajne przyjemności.

Adult. – This Behavior
Paweł Gzyl:

Surowe i szorstkie oblicze muzyki amerykańskiego duetu.



3 pytania – Surly

W naszym cyklu 3 Pytania tym razem Surly, nowozelandzki DJ i producent, który ostatnio w ramach Polish Juke wydał świetną EP-kę pt. „Trip To Warsaw”, będącą wyrazem jego zainteresowania i muzycznego „hołdu” dla polskiego jazzu (recenzje w dwóch wersjach językowych znajdziecie tu: wersja polskojęzyczna oraz wersja angielskojęzyczna).

1. Czego ostatnio słuchasz?

Ostatnio głównie trzech płyt: Aldous Harding „Party”, Jlin „Black Origami” i Shiraz and LSJ „Jive Days”.

Link do płyty „Jive Days” Shiraz & LSJ na Bandcamp

2. Nad czym obecnie pracujesz?

Oczywiście udzielam się w ramach Juke Bounce Werk, kolektywu do którego należę (jak zawsze). Dodatkowo współpracuję z producentem Lowquid i pomagam instrumentalnie kilku znakomitym lokalnym wokalistom. Przygotowuję też nieco „nietanecznego” materiału dla znajomych, którzy realizują niezależne projekty filmowe.

3. Co Cię zainspirowało w Warszawie, że zdecydowałeś się zatytułować swój album „Trip To Warsaw”?

Zawsze podobał mi się polski jazz, czułem do niego szczególną chemię, do jego dźwięków, skali i atmosfery, dlatego kiedy Mateo zgodził się opublikować moją EP-kę w ramach Polish Juke, wiedziałem, że chcę stworzyć coś czego inspiracją będzie właśnie polski jazz, coś na jego cześć. Dodatkowo tytuł ma wskazywać, że to tylko moja „wizyta”, bo należę do Juke Bounce Werk i to jednorazowy projekt, „wyjazdowy”, zanim wrócę do mojej rodziny i załogi.

Surly na Soundcloud »
Profil na Facebooku »
Trip To Warsaw EP na Bandcamp »
Juke Bounce Werk na Soundcloud »

 

Dołącz do ponad 10 000 fanów na Facebooku:

Komentarze