Juno – Young Star
Jarek Szczęsny:

Infiltracja jazzu.

Lonker See – Hamza
Jarek Szczęsny:

Zawsze krok przed nami.

Men With Secrets – Psycho Romance And Other Spooky Ballads
Paweł Gzyl:

Erudycyjne ćwiczenie z ejtisowego electro.

Riverrun – The Same Silent Hill
Przemysław Solski:

Muzyka z krajobrazu.

Yogtze – Yogtze
Jarek Szczęsny:

Będzie filmowo.

Wacław Zimpel – Massive Oscillations
Jarek Szczęsny:

Letarg duchowy.

Hula – Shadowland
Paweł Gzyl:

Jak ambient przenikał industrial.

Nicolas Godin – Concrete and Glass
Mateusz Piżyński:

Elektroniczny aksamit, który już dobrze znamy.

Ghost In The Machine – Breaking The Seal
Paweł Gzyl:

Czego można się spodziewać po płycie, na której jeden z utworów nosi tytuł „Napalm Breath”?

Jachna/Ziołek/Buhl – Animated Music
Jarek Szczęsny:

Poszerzanie improwizacyjnej wrażliwości.

Recondite – Dwell
Ania Pietrzak:

Chłodna obserwacja rzeczywistości.

Silent Witness – Silent Witness
Łukasz Komła:

Cisi obserwatorzy o wielkiej wyobraźni.

Phase Fatale – Scanning Backwards
Paweł Gzyl:

Dźwięk jako broń.

Stefan Węgłowski – To co ukryte
Jarek Szczęsny:

Puszczony zza mgły.



3 pytania – Surly

W naszym cyklu 3 Pytania tym razem Surly, nowozelandzki DJ i producent, który ostatnio w ramach Polish Juke wydał świetną EP-kę pt. „Trip To Warsaw”, będącą wyrazem jego zainteresowania i muzycznego „hołdu” dla polskiego jazzu (recenzje w dwóch wersjach językowych znajdziecie tu: wersja polskojęzyczna oraz wersja angielskojęzyczna).

1. Czego ostatnio słuchasz?

Ostatnio głównie trzech płyt: Aldous Harding „Party”, Jlin „Black Origami” i Shiraz and LSJ „Jive Days”.

Link do płyty „Jive Days” Shiraz & LSJ na Bandcamp

2. Nad czym obecnie pracujesz?

Oczywiście udzielam się w ramach Juke Bounce Werk, kolektywu do którego należę (jak zawsze). Dodatkowo współpracuję z producentem Lowquid i pomagam instrumentalnie kilku znakomitym lokalnym wokalistom. Przygotowuję też nieco „nietanecznego” materiału dla znajomych, którzy realizują niezależne projekty filmowe.

3. Co Cię zainspirowało w Warszawie, że zdecydowałeś się zatytułować swój album „Trip To Warsaw”?

Zawsze podobał mi się polski jazz, czułem do niego szczególną chemię, do jego dźwięków, skali i atmosfery, dlatego kiedy Mateo zgodził się opublikować moją EP-kę w ramach Polish Juke, wiedziałem, że chcę stworzyć coś czego inspiracją będzie właśnie polski jazz, coś na jego cześć. Dodatkowo tytuł ma wskazywać, że to tylko moja „wizyta”, bo należę do Juke Bounce Werk i to jednorazowy projekt, „wyjazdowy”, zanim wrócę do mojej rodziny i załogi.

Surly na Soundcloud »
Profil na Facebooku »
Trip To Warsaw EP na Bandcamp »
Juke Bounce Werk na Soundcloud »

 


Dołącz do ponad 13 000 fanów na Facebooku:

Komentarze

Comments are closed.