Nie tylko muzycy Radiohead angażują się w kampanię przeciwko zagrożeniom ze strony zmian klimatycznych. Adam Wiltzie i Brian McBride użyczyli swojego utworu a meaningful moment through a meaningless process z płyty Stars Of The Lid And Their Refinement Of The Decline na potrzeby kampanii skierowanej niebezpieczeństwom towarzyszącym ociepleniu klimatu. Reklama wyreżyserowana przez Tima Godsalla skupia swoją uwagę na drastycznie zmiejszającej się populacji niedźwiedzia polarnego. Nie trzeba podpisywać zadnych petycji, nie stoi za tym żadna polityka. Oceńcie sami.
Przypomnijmy, że grupa wystąpi w Polsce w październiku w ramach tegorocznej edycji Unsound Festival, po więcej informacji zapraszamy na stronę poświęcona wydarzeniu
widzę 1szy raz
ale macie refleks, ten filmik już dawno się pojawił 😉
Nie tylko muzycy Radiohead dają się wykorzystywać i wspierają największy skok na kasę XXI wieku.
fajne