Wpisz i kliknij enter

Stars Of The Lid w reklamie

Nie tylko muzycy Radiohead angażują się w kampanię przeciwko zagrożeniom ze strony zmian klimatycznych. Adam Wiltzie i Brian McBride użyczyli swojego utworu a meaningful moment through a meaningless process z płyty Stars Of The Lid And Their Refinement Of The Decline na potrzeby kampanii skierowanej niebezpieczeństwom towarzyszącym ociepleniu klimatu. Reklama wyreżyserowana przez Tima Godsalla skupia swoją uwagę na drastycznie zmiejszającej się populacji niedźwiedzia polarnego. Nie trzeba podpisywać zadnych petycji, nie stoi za tym żadna polityka. Oceńcie sami.

Przypomnijmy, że grupa wystąpi w Polsce w październiku w ramach tegorocznej edycji Unsound Festival, po więcej informacji zapraszamy na stronę poświęcona wydarzeniu







Jest nas ponad 15 000 na Facebooku:


Subscribe
Powiadom o
guest
4 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
23
23
14 lat temu

widzę 1szy raz

Patschula
Patschula
14 lat temu

ale macie refleks, ten filmik już dawno się pojawił 😉

olson
olson
14 lat temu

Nie tylko muzycy Radiohead dają się wykorzystywać i wspierają największy skok na kasę XXI wieku.

:venzz:
:venzz:
14 lat temu

fajne

Polecamy