Enchanted Hunters – Dwunasty Dom
Krzysiek Stęplowski:

Czasem naprawdę warto czekać. Warto wypatrywać, nawet latami, jeśli tylko cierpliwość nagrodzona ma być w taki sposób.

Ecnahnted Hunters Dwunasty Dom
Rrose – Hymn To Moisture
Paweł Gzyl:

Techno w stylu Marcela Duchampa.

Trzaska/Mazurkiewicz/Szpura – North Meridian
Jarek Szczęsny:

Można się spocić od samego słuchania.

Giant Swan – Giant Swan
Paweł Gzyl:

Czy znany ze świetnych koncertów duet sprawdził się również w studiu?

Floating Spectrum – A Point Between
Jarek Szczęsny:

Cyfrowy pomnik przyrody.

Bleu Roi – Dark/Light
Łukasz Komła:

Wiosną ubiegłego roku wsłuchiwaliśmy się w singiel szwajcarskiego projektu Bleu Roi, a przed kilkoma dniami ukazała się ich nowa EP-ka „Dark/Light”, którą przybliżamy i jednocześnie o niej rozmawiamy z Jennifer Jans.

Traversable Wormhole – Regions Of Time
Paweł Gzyl:

Adam X wraca do projektu sprzed dekady.

Sudan Archives – Athena
Jarek Szczęsny:

Do diabła z dobrymi radami.

Planetary Assault Systems – Plantae
Paweł Gzyl:

W stronę psychodelii.

Sleep D – Rebel Force
Paweł Gzyl:

Muzyczny zapach minionego lata.

Levitation Orchestra – Inexpressible Infinity
Jarek Szczęsny:

Podpalacze wzniecają eutymię.

Innercity Ensemble – IV
Jarek Szczęsny:

Luz i bogactwo.

Grischa Lichtenberger – RE:PHGRP
Paweł Gzyl:

Free jazz w „rasterowej” wersji.

Jónsi & Alex Somers – Lost and Found
Jarek Szczęsny:

Dla przyjemnego słuchania.



Zobacz, jak zrobić Smack My Bitch Up

Ciekawostka. Jeśli nie posiadacie w swych zbiorach jednego z największych hitów the Prodigy – „Smack My Bitch Up” – możecie go sobie zrobić samodzielnie. Wystarczy tylko wiedzieć, skąd wziąć odpowiednie sample. Podpowiedź w filmie powyżej – wielkie dzięki dla wolfiska za link!

 

 

 

Dołącz do ponad 13 000 fanów na Facebooku:

Komentarze

komentarzy 13

  1. ebbie_roleckt

    @dmslw: tru

  2. Sempoo

    Wszystko, co chcecie powiedzieć – już zostało powiedziane. Howlett to geniusz.

  3. wolfisko

    @ mallemma: z winampa 😀

  4. shyha

    Źródła sampli były podawane i są od dawna w necie:
    nekozine.co.uk/ prodigy/ info/ sources.html
    Sample: „Change my pitch up, smack my bitch up”
    Taken from: The original song is „Give The Drummer Some” by The Ultramagnetic MCs, found on the album Critical Breakdown. The rapper is Kool Keith from The Ultramagnetic MCs.
    [click here for the sample]

    Sample: Intro
    Taken from: Andy Williams „Music to Watch Girls By” from his album Born Free (Columbia 1967). Those intro beats are the same as in Crazy Man.

    Sample: Main bass line
    Taken from: Randy Weston „In Memory of” from his album Tanjah (Verve 1973)

    Sample: Indian female vocal by the Middle Eastern artist Shahin Badar

    Track also contains sample from Kool and the Gang „Funky Man” from his album Live at the Sex Machine (De-Lite 1971)

    The Intro to live gigs that was played before SMBU in 96-97 is taken from the film the Usual Suspects. Its called „Payback Time” by John Ottman. Its the scene where theyre going to put the hit on Kobayashi and theyre going up in the elevator.

  5. piotruss

    zastanawiam sie czy to mozliwe ze ktos tam sam wpadl na to ze to akurat Te sample, czy moze poszla gdzies tracklista hm hm hm

  6. really

    Howlett uzywal chyba Cubasea w tamtych czasach z tego co pamietam

  7. mallemma

    woflisko, wciskasz play i udajesz, że bawisz się efektami.

  8. raskain

    w 96 byl fast tracker, audo b. , fruity l , cool edit , od biedy przy dobrym samozaparciu rejestrator windows

  9. dmslw

    w 96 roku nie bylo wynalazkow typu ableton muzyke robilo sie trudniej

  10. wolfisko

    ja się tylko zastanawiam jak się „tak gra” koncerty…

  11. H4C37

    Ogarnąć umysłem te wszystkie sample to nie jest bułka z masłem… A to i tak nie jest wcale bardzo złożony kawałek… w każdym razie to coś w stylu budowania porshe z odpadków we własnym garażu 😛

  12. Heliosphaner

    sehr nice 🙂

  13. 99vadim

    Niezłe DIY, ale wbrew pozorom dużo roboty.