Rafael Anton Irisarri – Peripeteia
Jarek Szczęsny:

Ambient wagi ciężkiej.

Bouchons d’oreilles – Stray Dog with a Collar
Jarek Szczęsny:

W połowie drogi.

Chouk Bwa & The Ångströmers – Vodou Alé
Łukasz Komła:

Voodoo z przyszłości.

Ben Lukas Boysen – Mirage
Jarek Szczęsny:

Pokaz iluzji.

Siema Ziemia – Siema Ziemia
Jarek Szczęsny:

Dodatkowe skurcze mięśni.

Fluxion – Perspectives
Paweł Gzyl:

Nostalgia po grecku.

Lawrence English – Lassitude
Jarek Szczęsny:

Doskonała pustka.

Elysia Crampton – ORCORARA 2010
Jarek Szczęsny:

Niepowstrzymana losowość.

Kaitlyn Aurelia Smith – The Mosaic of Transformation
Jarek Szczęsny:

Cały zestaw radosnych nastrojów.

Phillip Sollman – Monophonie
Paweł Gzyl:

Muzyczna maszyneria.

Vladislav Delay & Sly Dunbar & Robbie Shakespeare – 500-Push-Up
Paweł Gzyl:

„Rakka” uzupełniona o dubowy puls.

Zguba – Pomór
Jarek Szczęsny:

Nieustający marsz kostuchy.

Richu M – House Of The Vaporising Sun
Bartek Woynicz:

Ten tytuł mówi wszystko.

Maenad Veyl – Reassessment
Paweł Gzyl:

Muzyka z sali operacyjnej.



Zobacz, jak zrobić Smack My Bitch Up

Ciekawostka. Jeśli nie posiadacie w swych zbiorach jednego z największych hitów the Prodigy – „Smack My Bitch Up” – możecie go sobie zrobić samodzielnie. Wystarczy tylko wiedzieć, skąd wziąć odpowiednie sample. Podpowiedź w filmie powyżej – wielkie dzięki dla wolfiska za link!

 


Dołącz do ponad 13 000 fanów na Facebooku:

Komentarze

komentarzy 13

  1. ebbie_roleckt

    @dmslw: tru

  2. Sempoo

    Wszystko, co chcecie powiedzieć – już zostało powiedziane. Howlett to geniusz.

  3. wolfisko

    @ mallemma: z winampa 😀

  4. shyha

    Źródła sampli były podawane i są od dawna w necie:
    nekozine.co.uk/ prodigy/ info/ sources.html
    Sample: „Change my pitch up, smack my bitch up”
    Taken from: The original song is „Give The Drummer Some” by The Ultramagnetic MCs, found on the album Critical Breakdown. The rapper is Kool Keith from The Ultramagnetic MCs.
    [click here for the sample]

    Sample: Intro
    Taken from: Andy Williams „Music to Watch Girls By” from his album Born Free (Columbia 1967). Those intro beats are the same as in Crazy Man.

    Sample: Main bass line
    Taken from: Randy Weston „In Memory of” from his album Tanjah (Verve 1973)

    Sample: Indian female vocal by the Middle Eastern artist Shahin Badar

    Track also contains sample from Kool and the Gang „Funky Man” from his album Live at the Sex Machine (De-Lite 1971)

    The Intro to live gigs that was played before SMBU in 96-97 is taken from the film the Usual Suspects. Its called „Payback Time” by John Ottman. Its the scene where theyre going to put the hit on Kobayashi and theyre going up in the elevator.

  5. piotruss

    zastanawiam sie czy to mozliwe ze ktos tam sam wpadl na to ze to akurat Te sample, czy moze poszla gdzies tracklista hm hm hm

  6. really

    Howlett uzywal chyba Cubasea w tamtych czasach z tego co pamietam

  7. mallemma

    woflisko, wciskasz play i udajesz, że bawisz się efektami.

  8. raskain

    w 96 byl fast tracker, audo b. , fruity l , cool edit , od biedy przy dobrym samozaparciu rejestrator windows

  9. dmslw

    w 96 roku nie bylo wynalazkow typu ableton muzyke robilo sie trudniej

  10. wolfisko

    ja się tylko zastanawiam jak się „tak gra” koncerty…

  11. H4C37

    Ogarnąć umysłem te wszystkie sample to nie jest bułka z masłem… A to i tak nie jest wcale bardzo złożony kawałek… w każdym razie to coś w stylu budowania porshe z odpadków we własnym garażu 😛

  12. Heliosphaner

    sehr nice 🙂

  13. 99vadim

    Niezłe DIY, ale wbrew pozorom dużo roboty.