SCSI-9 – Squares & Circles
Paweł Gzyl:

Pierwszy nowy album projektu od siedmiu lat.

Sarathy Korwar – More Arriving
Jarek Szczęsny:

Muzyka migracji.

Sandro Perri – Soft Landing
Jarek Szczęsny:

Chłód melodii.

Rhys Fulber – Ostalgia
Paweł Gzyl:

„I’m living in the 80s”

IRAH – Diamond Grid
Przemysław Solski:

Siatka utkana z ciekawości.

Strycharski Kacperczyk Szpura – I love you SDSS
Jarek Szczęsny:

Oglądanie nerwów.

!!! (Chk Chk Chk) – Wallop
Mateusz Piżyński:

Ciężkość punka z lekkością funka.

cover
Barker – Utility
Paweł Gzyl:

Transhumanistyczne przyjemności.

Monya – Straight Ahead
Paweł Gzyl:

Industrialne techno o pozytywnej energii.

Wojciech Golczewski – The Priests Of Hiroshima
Jarek Szczęsny:

Ścieżka dźwiękowa dla ery atomowej.

Múm – Yesterday Was Dramatic – Today Is OK
Paweł Gzyl:

Klasyk emotroniki.

Hildur Guðnadóttir – Chernobyl (OST)
Jarek Szczęsny:

Wyobrazić sobie niewyobrażalne.

Pruski – Black Birds
Jarek Szczęsny:

Wyszlifowany onyks.

Jaromir Kamiński, Rafał Warszawski, Palms Palms, Break Janek
Ania Pietrzak:

Beats & breaks idealne na koniec wakacji…



3 pytania – SoDrumatic

W naszym cyklu mikrowywiadów gościmy producenta, który zasiądzie 7 marca w ławie jury, podczas tegorocznego BeatBattle.poznan.

SoDrumatic, czyli Wojciech Rusinek to producent, który tworzy muzykę nieprzerwanie od 1998 roku. Ważnym momentem w jego biografii był wyjazd do Stanów Zjednoczonych, gdzie współpracował z lokalnymi artystami (Omar Santana, Capo-G). Po powrocie do kraju produkował m.in. dla 2cztery7, EastWest Rockers, VNM’a (albumy: „E:DKT” i „ProPejn”) czy ostatnio Sokoła i Marysi Starosty.

Muzyka SoDrumatica zyskuje coraz wyraźniejszy indywidualistyczny rys, charakteryzuje się mieszanką hip-hopu, soulu czy R&B z muzyką elektroniczną. Bardzo dobre produkcje można usłyszeć na obu częściach kompilacji FLIRTINI w utworach „Dance for You” czy „What You Want”. W 2015 ukaże się debiutancki solowy album producencki SoDrumatica, który wyda Prosto.


SoDrumatic – „Who Got The Funk”

Czego ostatnio słuchasz?
W ostatnim czasie sprawdziłem dwa albumy, które na dłużej zagościły na mojej playliście. Pierwszy z nich to „Recess” Skrillex’a i „2014 Forest Hills Drive” J.Cole’a. Totalnie różne materiały, ale oba świetnie wyprodukowane. Poza tym słuchałem dużo muzyki elektronicznej. Więcej niż jakichkolwiek „czarnych” brzmień. Ciężko mi teraz rzucić konkretnymi tytułami albumów, ale może chociaż kilka nazw, które często się przewijały: Volor Flex, Moody Good, Culprate, Shift K3y, Cosmos’s Midnight, Naughty Boy, Jakwob, Raury, stare albumy Justice i Daft Punk.


J. Cole – „Apparently”


Volor Flex – „Sopor”


Moody Good feat. Eryn Allen Kane – „Musicbx”

Nad czym obecnie pracujesz?
Obecnie uwagę skupiam na swoim solowym albumie producenckim, ale staram się jednocześnie wspierać swoimi produkcjami materiały kilku graczy w Polsce. Nie jestem w stanie wymienić nazwisk z racji trwających akcji promocyjnych, które to rządzą się swoimi terminami i stopniowym odkrywaniem szczegółów dotyczących danego materiału. Możecie być jednak pewni, ze nie dam o sobie zapomnieć i co rusz będzie można usłyszeć moje produkcje na nadchodzących albumach. SoDrumatic nie śpi! 🙂


SoDrumatic – „Dance For You”

Jaki cudzy występ zrobił (ostatnio lub w ogóle) na Tobie największe wrażenie?
Zdecydowanie największe wrażenie zrobił na mnie koncert Krzysztofa Zalewskiego w Stodole, w listopadzie ubiegłego roku. Po tym występie byłem w stanie zadać sobie tylko jedno pytanie.. dlaczego bilety były tak tanie? Byłbym gotów zapłacić dwa lub trzy razy więcej i uważałbym nadal, ze jest to cena nieadekwatna do jakości jaką otrzymuję. Jestem absolutnym fanem tego człowieka i cieżko jest mi wskazać drugi taki, męski wokal w Polsce. Niesamowicie swobodnie porusza się po dźwiękach i przyciąga autentycznością. Polska jakość, która śmiało może konkurować z resztą świata.


Krzysztof Zalewski – „Jaśniej”

Beatbattle.poznan to impreza, która od pięciu lat przyciąga do Pawilonu Nowa Gazownia rzesze fanów brzmień z pogranicza muzyki elektronicznej i hip-hopu. Celem Mistrzostw jest wyłonienie najlepszego polskiego producenta muzycznego oraz niepowtarzalna zabawa przy podkładach tworzonych na żywo przez uczestników i zaproszonych gości. Kilkunastu szczęśliwców wybranych drogą internetowych eliminacji startuje w dwóch kategoriach – BEAT SHOW i LIVE ACT – a o tym, kto będzie najlepszy decyduje jury. W poprzednich latach na kanapie sędziowskiej zasiadali tacy producenci jak IAMNOBODI, Eric Lau, Mikołaj „Noon” Bugajak, Kixnare, Maceo Wyro czy Envee.

Do 31.01 trwają eliminacje do siódmej edycji Mistrzostw Polski Beatmakerów Beatbattle.poznan, których finał odbędzie się 7 marca w klubie Projekt.LAB.

By wziąć udział w eliminacjach wystarczy pobrać formularz zgłoszeniowy ze strony internetowej www.beatbattlepoznan.pl i przygotować w zależności od kategorii, 2 półtoraminutowe podkłady lub 3 minutową rutynę i wysłać razem z wypełnionym formularzem na maila beatbattle.poznan@gmail.com.

Finałowa trzynastka szczęśliwców w dwóch kategoriach zaprezentuje się przed poznańską publicznością na finałowej imprezie 7 marca 2015. Więcej szczegółów o biletach siódmej edycji Beatbattle.poznan w linkach poniżej:

www.facebook.com/SoDrumatic
www.soundcloud.com/sodrumatic
www.beatbattlepoznan.pl/beatbattle-poznan/odsluch/
www.facebook.com/beatbattle.poznan

 

Dołącz do ponad 10 000 fanów na Facebooku:

Komentarze

1 Komentarz

  1. Uwielbiam bity dla 2cztery7, a co do Zalewskiego szczera racja!