Strycharski Kacperczyk Szpura – I love you SDSS
Jarek Szczęsny:

Oglądanie nerwów.

!!! (Chk Chk Chk) – Wallop
Mateusz Piżyński:

Ciężkość punka z lekkością funka.

cover
Barker – Utility
Paweł Gzyl:

Transhumanistyczne przyjemności.

Monya – Straight Ahead
Paweł Gzyl:

Industrialne techno o pozytywnej energii.

Wojciech Golczewski – The Priests Of Hiroshima
Jarek Szczęsny:

Ścieżka dźwiękowa dla ery atomowej.

Múm – Yesterday Was Dramatic – Today Is OK
Paweł Gzyl:

Klasyk emotroniki.

Hildur Guðnadóttir – Chernobyl (OST)
Jarek Szczęsny:

Wyobrazić sobie niewyobrażalne.

Pruski – Black Birds
Jarek Szczęsny:

Wyszlifowany onyks.

Jaromir Kamiński, Rafał Warszawski, Palms Palms, Break Janek
Ania Pietrzak:

Beats & breaks idealne na koniec wakacji…

Lech Nienartowicz – Wrażenia i Mechanizmy
Jarek Szczęsny:

Pierwsze wrażenie.

The Future Eve feat. Robert Wyatt – KiTsuNe / Brian The Fox
Łukasz Komła:

Na łączach z Robertem Wyattem.

Rites of Fall – Towards the Blackest Skies
Jarek Szczęsny:

Im dalej w las, tym ciemniej.

Hula – Voice
Paweł Gzyl:

Łabędzi śpiew mistrzów industrialnego funku.

Christian Scott aTunde Adjuah – Ancestral Recall
Jarek Szczęsny:

Raróg zwyczajny.



3 pytania – Dw4ll

Trzech odpowiedzi udziela nam dziś tajemniczy producent z Poznania.

W oficjalnym biogramie Dw4lla można wyczytać: „Z wiecznie nienasyconym głododźwiękiem i beatsearchem pod pachą spaceruje pośród glitchdrillowo-elektronicorowych dźwiękosplotów umysłu, zanurzając się od czasu do czasu w jeziorach ambientu i mgłach fonosfer. Krusząc co chwilę popsutym ciastkiem, spotyka na swojej drodze różne inne głodne zwierzaki z siatkami pełnymi składników. Razem pieką tłuste bity, syntezują cukierki, miksują i tną wypieki, Tobie na twarzy podane. Smacznego. W muzycznej kuchni z: Awrym Sz piekąc WOOOW, Gacą piekąc INQ2B, Topcutem piekąc Thetascope”.

Czego ostatnio słuchasz?
Ostatnio przeleciało mi przez uszy dużo różnych produkcji. Kilka pięknych płyt wpadło w moje ręce dzięki bliskim osobom i głównie dzięki nim mam ostatnio okazję posłuchać trochę nowej muzyki. Oczywiście mam kliku ulubionych artystów i wytwórni, których nowości poznaję bardzo szybko.
W ostatnich miesiącach miałem też przyjemność selekcjonować kilka playlist na potrzeby pracy i wydawnictw, dlatego dużo słuchałem pojedynczych utworów artystów z kraju i zza granicy, tych bardziej znanych i tych mniej.

Jeśli miałbym wymienić albumy jakie ostatnio zapadły mi w pamięć byłyby to: Syl Kougaï – „ΙΧΘΥΣ”, kompilacja AM/PM, Oneohtrix Point Never – „Garden of Delete”, John Frusciante – „Renoise Tracks 2009-2011” oraz „Trickfinger”, Yoggyone – „Canopee” i Fennesz + Sakamoto – „Cendre”.

Okazjonalnie słucham też kilku dobrze mi znanych numerów (często np. Aphexa), przy których próbuję swoich sił w scratchu. Oczywiście cisnę też do looperów, ale przy dobrze znanych mi utworach łatwo jest popłynąć w dogrywanie się i eksperymentowanie z dźwiękiem.


Syl Kougaï – „ΙΧΘΥΣ”


Oneohtrix Point Never – „I Bite Through It”


John Frusciante – „Renoise Tracks 2009 – 2011”


YoggyOne – „Canopée”


Fennesz + Sakamoto – „Cendre”

Nad czym obecnie pracujesz?
Pracuję nad pięcioma projektami. Pierwszy to czekający na wydanie solowy album, który chciałbym puścić na winylu. Drugi to zrealizowany kilka lat temu album reinterpretujący twórczość Czesława Miłosza. Trzeci to projekt dźwiękowych pocztówek stworzony wyłącznie z zarejestrowanych i przetworzonych próbek audio zebranych na różnego rodzaju wypadach z mikrofonem. To wydanie chciałbym opublikować na kilku kartkach pocztowych, stworzonych na podstawie moich fotografii.

Pozostałe dwa to kolaboracje. Jedna z Awrym – przyjacielem, z którym współpracuję z przerwami od wielu lat. Mamy sporo produkcji, z których selekcjonujemy materiał na kilka bardzo eksperymentalnych i wielogatunkowych publikacji. Druga to projekt połamano-beatowy z Gacą Kawiarnistą. Pojedyncze utwory z tych kooperacji można usłyszeć na wydanej niedawno przez nasze wydawnictwa Oaktopus i 5:55 kompilacji „AM / PM”.


Thetascope

Jaki cudzy występ (set/ koncert) zrobił ostatnio lub w ogóle na Tobie największe wrażenie?
Byłem w ostatnich miesiącach bardzo zabiegany i nie miałem okazji bywać na wielu występach. Całe szczęście udało mi się dotrzeć na OSA festival i doświadczyć jednego z piękniejszych spektakli audiowizualnych w moim życiu (Continuum) zaprezentowany przez Paula Jebanasama & Tarika Barri. Tak wielogatunkowego „filmu” z efektami nie widziałem już dawno i mam potrzebę kina zaspokojoną na dobre kilka tygodni.

photo by Heronika

https://www.facebook.com/dw4ll/
https://soundcloud.com/dw4ll
https://dw4ll.bandcamp.com/

 

Dołącz do ponad 10 000 fanów na Facebooku:

Komentarze

Comments are closed.