Cel (Felix Kubin & Hubert Zemler) – Cel
Jarek Szczęsny:

Radosne odbicie.

Fabrizio Rat – Shades Of Blue
Paweł Gzyl:

Modularna polifonia.

Long Arm – Silent Opera
Jarek Szczęsny:

Trip-hop nigdzie nie odszedł.

Jeff Parker & The New Breed – Suite For Max Brown
Łukasz Komła:

Projekcja magicznych obrazów.

Various Artists – Air Texture Vol. VII
Paweł Gzyl:

Rrose i Silent Servant serwują ambient? Niemożliwe!

Siavash Amini & Saåad – All Lanes Of Lilac Evening
Jarek Szczęsny:

Bez szwów.

Villaelvin – Headroof
Jarek Szczęsny:

Tylko bardziej.

Juno – Young Star
Jarek Szczęsny:

Infiltracja jazzu.

Lonker See – Hamza
Jarek Szczęsny:

Zawsze krok przed nami.

Men With Secrets – Psycho Romance And Other Spooky Ballads
Paweł Gzyl:

Erudycyjne ćwiczenie z ejtisowego electro.

Riverrun – The Same Silent Hill
Przemysław Solski:

Muzyka z krajobrazu.

Yogtze – Yogtze
Jarek Szczęsny:

Będzie filmowo.

Wacław Zimpel – Massive Oscillations
Jarek Szczęsny:

Letarg duchowy.

Hula – Shadowland
Paweł Gzyl:

Jak ambient przenikał industrial.



„SoundLab. Rozmowy”. Książka Macieja Kaczmarskiego

Z dumą polecamy Wam książkę jednego z autorów Nowamuzyka.pl – Maćka Kaczmarskiego, którzy przeprowadził wywiady z artystami biorącymi udział w cyklu SoundLab. Książkę możecie pobrać za darmo!

Maciek rozmawiał z Atom String Quartet, Markiem Bilińskim (przynajmniej próbował), Brandt Brauer Frick, Richard Devine, Tomkiem Makowieckim, SBB, Andrzejem Smolikiem, Sound Factory Orchestra, Tangerine Dream i Zuzanną Solakiewicz (reżyserką filmu „15 corners of the world”, poświęconemu Eugeniuszowi Rudnikowi).

Gdzie zdobyć?

To proste – książka czeka do darmowego pobrania na stronie serwisu Nexto

W formie otwartej możecie ją przeczytać poniżej (otwórzcie pełny ekran).

Czym jest SoundLab?

SoundLab to filharmoniczne laboratorium muzyki elektronicznej, gdzie dokonuje się żywa komunikacja pomiędzy muzykami, słuchaczem a przestrzenią.

Jak mówi Jakub Gibowski, rzecznik Filharmonii Szczecińskiej: – niezwykła bryła Filharmonii służy tu za formę, w której wzajemnie przenikają się dźwięk i architektoniczny kształt, uzmysławiając nam, że komplementarność jest cechą wszystkich dziedzin sztuki. Formuła cyklu, który można nazwać muzyczno-architektoniczną sekwencją dźwięku, pozwala na prezentację bardzo różnorodnych brzmieniowo propozycji.

Zapraszamy na stronę SoundLabu.

Teksty Maćka na Nowamuzyka.pl przeczytacie w tym miejscu.

 


Dołącz do ponad 13 000 fanów na Facebooku:

Komentarze

Comments are closed.