Sarathy Korwar – More Arriving
Jarek Szczęsny:

Muzyka migracji.

Sandro Perri – Soft Landing
Jarek Szczęsny:

Chłód melodii.

Rhys Fulber – Ostalgia
Paweł Gzyl:

„I’m living in the 80s”

IRAH – Diamond Grid
Przemysław Solski:

Siatka utkana z ciekawości.

Strycharski Kacperczyk Szpura – I love you SDSS
Jarek Szczęsny:

Oglądanie nerwów.

!!! (Chk Chk Chk) – Wallop
Mateusz Piżyński:

Ciężkość punka z lekkością funka.

cover
Barker – Utility
Paweł Gzyl:

Transhumanistyczne przyjemności.

Monya – Straight Ahead
Paweł Gzyl:

Industrialne techno o pozytywnej energii.

Wojciech Golczewski – The Priests Of Hiroshima
Jarek Szczęsny:

Ścieżka dźwiękowa dla ery atomowej.

Múm – Yesterday Was Dramatic – Today Is OK
Paweł Gzyl:

Klasyk emotroniki.

Hildur Guðnadóttir – Chernobyl (OST)
Jarek Szczęsny:

Wyobrazić sobie niewyobrażalne.

Pruski – Black Birds
Jarek Szczęsny:

Wyszlifowany onyks.

Jaromir Kamiński, Rafał Warszawski, Palms Palms, Break Janek
Ania Pietrzak:

Beats & breaks idealne na koniec wakacji…

Lech Nienartowicz – Wrażenia i Mechanizmy
Jarek Szczęsny:

Pierwsze wrażenie.



„SoundLab. Rozmowy”. Książka Macieja Kaczmarskiego

Z dumą polecamy Wam książkę jednego z autorów Nowamuzyka.pl – Maćka Kaczmarskiego, którzy przeprowadził wywiady z artystami biorącymi udział w cyklu SoundLab. Książkę możecie pobrać za darmo!

Maciek rozmawiał z Atom String Quartet, Markiem Bilińskim (przynajmniej próbował), Brandt Brauer Frick, Richard Devine, Tomkiem Makowieckim, SBB, Andrzejem Smolikiem, Sound Factory Orchestra, Tangerine Dream i Zuzanną Solakiewicz (reżyserką filmu „15 corners of the world”, poświęconemu Eugeniuszowi Rudnikowi).

Gdzie zdobyć?

To proste – książka czeka do darmowego pobrania na stronie serwisu Nexto

W formie otwartej możecie ją przeczytać poniżej (otwórzcie pełny ekran).

Czym jest SoundLab?

SoundLab to filharmoniczne laboratorium muzyki elektronicznej, gdzie dokonuje się żywa komunikacja pomiędzy muzykami, słuchaczem a przestrzenią.

Jak mówi Jakub Gibowski, rzecznik Filharmonii Szczecińskiej: – niezwykła bryła Filharmonii służy tu za formę, w której wzajemnie przenikają się dźwięk i architektoniczny kształt, uzmysławiając nam, że komplementarność jest cechą wszystkich dziedzin sztuki. Formuła cyklu, który można nazwać muzyczno-architektoniczną sekwencją dźwięku, pozwala na prezentację bardzo różnorodnych brzmieniowo propozycji.

Zapraszamy na stronę SoundLabu.

Teksty Maćka na Nowamuzyka.pl przeczytacie w tym miejscu.

 

Dołącz do ponad 10 000 fanów na Facebooku:

Komentarze

Comments are closed.