Anthony Rother – 3L3C7RO COMMANDO
Paweł Gzyl:

Wyszlifowane na wysoki połysk electro w typowo europejskiej wersji.

DJ Bone – Beyond
Paweł Gzyl:

Nowa muzyka detroitowego producenta nie schodzi poniżej typowego dlań poziomu.

Hector Oaks – As We Were Saying
Paweł Gzyl:

Nowa muzyka protestu.

Thomas Fehlmann – 1929 – Das Jahr Babylon
Paweł Gzyl:

Pocztówka dźwiękowa z Berlina sprzed niemal stu lat.

The 7th Plain – Chronicles II & III
Paweł Gzyl:

Luke Slater w swoich najlepszych nagraniach.

Geir Sundstøl – Brødløs
Łukasz Komła:

Żyły sobie avant-folk i ambient między Warszawą a Alabamą.

Anguish – Anguish
Jarek Szczęsny:

Coś nie pykło.

Silent Servant – Shadows Of Death And Desire
Paweł Gzyl:

Pożądanie w cieniu śmierci.

Alessandro Cortini + Lawrence English – Immediate Horizon
Jarek Szczęsny:

Bardzo popularne słowo.

D-Leria – Driving To Nowhere
Paweł Gzyl:

Hipnotycznie i różnorodnie.

Diskret – Diskret EP
Łukasz Komła:

„To tak, jakbyśmy byli połączeni (…)”. Warto nawiązać kontakt z debiutancką EP-ką szwajcarskiego duetu Diskret!  

Epi Centrum – Excrescence
Paweł Gzyl:

Weteran rodzimego techno w świetnej formie.

Neville Watson – The Midnight Orchard
Paweł Gzyl:

Soundtrackowe wspomnienie pierwotnego rave’u.

The Good, The Bad & The Queen – Merrie Land: Dwugłos
Redakcja:

Anglia tonie. Anglia odpływa.



Pięćdziesiąt lat kobiecej elektroniki

Antye Greie, znana wszystkim miłośnikom nowych brzmień jako AGF, przygotowała specjalnie na tegoroczny Dzień Kobiet miks nagrań mniej lub bardziej znanych pań, które tworzyły różne odmiany elektroniki.

Trwający ponad godzinę „Nerdgirls MashUp For Equality, Diversity And World Peace” składa się z kompozycji pięćdziesięciu artystek. Jest śród nich miejsce na utwory tak różnych postaci, jak Daphne Oram, Yoko Ono czy Magda. AGF zadedykowała miks swojej córce. Aby go posłuchać, wystarczy kliknąć poniżej:

Listę utworów i krótkie biografie artystek można znaleźć z kolei tutaj:

http://nerdgirls.poemproducer.com/

 

Dołącz do ponad 10 000 fanów na Facebooku:

Komentarze

Comments are closed.