Tsvey – TSVEY
Jarek Szczęsny:

Niepotrzebna popisówka.

Roger Waters – Is This the Life We Really Want?
Jarek Szczęsny:

Czy już tylko starcom zależy na naszym świecie?

Porter Ricks – Anguilla Electrica
Paweł Gzyl:

Osiemnaście lat przerwy. I co?

Goldie – The Journey Man
Ania Pietrzak:

Dojrzały i świetny powrót legendy, ba, Cesarza drum’n’bassu!

Philippe Hallais – An American Hero
Krystian Zakrzewski:

Trochę Twin Pekas. Trochę Eraserhead.

Roots In Heaven – Petites Madeleines
Paweł Gzyl:

Muzyka jak powieść.

Manu Delago – Metromonk
Jarek Szczęsny:

Solowa płyta współpracownika Björk.

Sterac Electronics – Things To Think About
Paweł Gzyl:

Tańczymy breakdance!

Pin Park – Krautpark
Jarek Szczęsny:

Noc żywych syntezatorów.

Hurray For The Riff Raff – The Navigator
Jarek Szczęsny:

Zdecydowanie jedna z najlepszych płyt tego roku.

Jean-Michel Blais & CFCF – Cascades
Bartosz Latko:

Jeśli szukasz albumu który ukoi nerwy i pozytywnie nastroi – to właśnie go znalazłeś.

Si Begg – Blueprints
Paweł Gzyl:

Elektronika z czasu maszyn parowych.

Broken English Club – The English Beach
Paweł Gzyl:

Piękno industrialnego rozpadu.

Wandl – It’s All Good Tho
Ania Pietrzak:

Przesłodzone ballady o lekkim zabarwieniu elektronicznym (tylko dla fanów tego typu zjawisk).

Wieża Ciśnień II

Pod koniec marca wytwórnia Zoharum wydała drugą część serii pt. „Wieża Ciśnień”.

„Wieża Ciśnień II” stanowi kontynuację pierwszej części wydawnictwa, które ukazało się w 2010 roku pod szyldem konińskiej Galerii CKiS „Wieża Ciśnień”. Płyty te w pewnym sensie podsumowują blisko dziesięcioletnią aktywność Galerii związaną z prezentacją twórczości artystów dźwiękowych/muzyków poszukujących nowatorskich form twórczej artykulacji w ramach wystąpień podczas festiwalu Permutacje.

Wspólnym mianownikiem dla obu zbiorów utworów jest przestrzeń, w której dochodziło do spotkań twórców, odbiorców i dźwięków. Różnica między tymi płytami dotyczy spójności estetycznej nagrań: w pierwszym przypadku ukazana została repertuarowa różnorodność (wręcz eklektyczność), zaś w drugim – dobór nagrań wpisuje się w ideę restytucji związaną z akcentowaniem i rehabilitacją dźwięków, które nie są traktowane jako typowo muzyczne.

Dodatkowym walorem kompilacji ma być fakt, iż znajdujące się na albumie kompozycje (koncertowe i studyjne) wcześniej nie były publikowane.

Na płycie znalazły się nagrania takich artystów jak: Zenial, Sumpf, Demonszy, Monopium, Mirt, Sambar, Bachorze, KaLeka, X-NAVI:ET, TER i Micromelancolié.

 

Strona Zoharum Records »Profil na Facebooku »Profil na BandCamp »


Dołącz do ponad 10 000 fanów na Facebooku:

Komentarze

Comments are closed.