Immortal Onion – Ocelot of Salvation
Jarek Szczęsny:

Wielowarstwowa cebula.

Lee Gamble – Mnestic Pressure
Paweł Gzyl:

Od nowoczesnej bass music do klasycznego IDM-u.

Special Request – Belief System
Paweł Gzyl:

Wyznanie wiary w połamane rytmy.

Speech Debelle – Tantil before I breathe
Jarek Szczęsny:

Miłość, gniew, problemy rasowe, tożsamościowe oraz rozedrgany obraz rzeczywistości.

Johannes Heil – Gospel
Paweł Gzyl:

Jedenasty album w dorobku niemieckiego weterana.

Ziúr – U Feel Anything?
Kasia Jaroch:

Producentka z Berlina nie oczekuje twojej sympatii.

Nosaj Thing – Parallels
Bartek Woynicz:

Drift -> Home -> Fated -> Parallels…

Kaitlyn Aurelia Smith – The Kid
Jarek Szczęsny:

Dziecięca perspektywa.

Juju & Jordash – Sis-Boom-Bah
Paweł Gzyl:

Powiew ciepłego wiatru znad pustyni.

Normal Echo – Kaskady
Jarek Szczęsny:

Szczęsny o Szczęsnym.

Abatwa (The Pygmy) – Why Did We Stop Growing Tall?
Łukasz Komła:

Nieczęsto stykamy się z muzyką z Rwandy, kraju dotkniętego krwawym ludobójstwem.

Krikor Kouchian – Pacific Alley
Paweł Gzyl:

Nocny spacer po plaży nad Pacyfikiem.

Shorelights – Summer Cottage Soundscapes
Paweł Gzyl:

Trzech dżentelmenów nad jeziorem.

Širom – I Can Be a Clay Snapper
Łukasz Komła:

Słoweńskie trio uczyniło z tradycji przyszłość.  

Wieża Ciśnień II

Pod koniec marca wytwórnia Zoharum wydała drugą część serii pt. „Wieża Ciśnień”.

„Wieża Ciśnień II” stanowi kontynuację pierwszej części wydawnictwa, które ukazało się w 2010 roku pod szyldem konińskiej Galerii CKiS „Wieża Ciśnień”. Płyty te w pewnym sensie podsumowują blisko dziesięcioletnią aktywność Galerii związaną z prezentacją twórczości artystów dźwiękowych/muzyków poszukujących nowatorskich form twórczej artykulacji w ramach wystąpień podczas festiwalu Permutacje.

Wspólnym mianownikiem dla obu zbiorów utworów jest przestrzeń, w której dochodziło do spotkań twórców, odbiorców i dźwięków. Różnica między tymi płytami dotyczy spójności estetycznej nagrań: w pierwszym przypadku ukazana została repertuarowa różnorodność (wręcz eklektyczność), zaś w drugim – dobór nagrań wpisuje się w ideę restytucji związaną z akcentowaniem i rehabilitacją dźwięków, które nie są traktowane jako typowo muzyczne.

Dodatkowym walorem kompilacji ma być fakt, iż znajdujące się na albumie kompozycje (koncertowe i studyjne) wcześniej nie były publikowane.

Na płycie znalazły się nagrania takich artystów jak: Zenial, Sumpf, Demonszy, Monopium, Mirt, Sambar, Bachorze, KaLeka, X-NAVI:ET, TER i Micromelancolié.

 

Strona Zoharum Records »Profil na Facebooku »Profil na BandCamp »

 

Dołącz do ponad 10 000 fanów na Facebooku:

Komentarze

Comments are closed.