Jonas Kopp – Cosmic Control Center EP
Krystian Zakrzewski:

Jonas dalej na orbicie.

SassyBlack – New Black Swing
Jarek Szczęsny:

Połowa THEESatisfaction solo.

Karen Gwyer – Rembo
Ania Pietrzak:

Okazuje się, że twarde i szybkie techno może być ciepłe.

Marc Romboy & Dortmunder Philharmoniker – Reconstructing Debussy
Paulina Miedzińska:

Gdzie ten Debussy?

Civvie – Inheritance
Jarek Szczęsny:

Wolność i improwizacja.

Urbanski – Selected Works
Ania Pietrzak:

Muzyczny lek dla wrażliwców, chroniący ich dłonie przed zranieniem.

Andromeda Mega Express Orchestra – Vula
Jarek Szczęsny:

18-osobowa kamanda wywodząca się z Berlina.

Katharina Klement – peripheries
Łukasz Komła:

Austriacka eksperymentatorka wybrała się do Belgradu, żeby odpowiedzieć sobie na kilka pytań związanych z fonosferą tego miejsca.

Yair Elazar Glotman & Mats Erlandsson ‎– Negative Chambers
Mateusz Piżyński:

Harmonia zdefiniowana przez abstrakcyjny i bliżej niezlokalizowany folk.

Pan Daijing – Lack
Paweł Gzyl:

Jeden z najbardziej oczekiwanych debiutów roku.

Kelly Lee Owens – Kelly Lee Owens
Jarek Szczęsny:

Wszystkie grzechy debiutu.

Sharif Sehnaoui / Adam Gołębiewski – Meet The Dragon
Łukasz Komła:

Skrzyżowanie kultur w awangardzie.

Post Scriptum – Until You Drop EP
Paweł Gzyl:

Nasz rodak w barwach Sonic Groove.

Arcade Fire – Everything Now
Jarek Szczęsny:

Złocona bombka.

Wieża Ciśnień II

Pod koniec marca wytwórnia Zoharum wydała drugą część serii pt. „Wieża Ciśnień”.

„Wieża Ciśnień II” stanowi kontynuację pierwszej części wydawnictwa, które ukazało się w 2010 roku pod szyldem konińskiej Galerii CKiS „Wieża Ciśnień”. Płyty te w pewnym sensie podsumowują blisko dziesięcioletnią aktywność Galerii związaną z prezentacją twórczości artystów dźwiękowych/muzyków poszukujących nowatorskich form twórczej artykulacji w ramach wystąpień podczas festiwalu Permutacje.

Wspólnym mianownikiem dla obu zbiorów utworów jest przestrzeń, w której dochodziło do spotkań twórców, odbiorców i dźwięków. Różnica między tymi płytami dotyczy spójności estetycznej nagrań: w pierwszym przypadku ukazana została repertuarowa różnorodność (wręcz eklektyczność), zaś w drugim – dobór nagrań wpisuje się w ideę restytucji związaną z akcentowaniem i rehabilitacją dźwięków, które nie są traktowane jako typowo muzyczne.

Dodatkowym walorem kompilacji ma być fakt, iż znajdujące się na albumie kompozycje (koncertowe i studyjne) wcześniej nie były publikowane.

Na płycie znalazły się nagrania takich artystów jak: Zenial, Sumpf, Demonszy, Monopium, Mirt, Sambar, Bachorze, KaLeka, X-NAVI:ET, TER i Micromelancolié.

 

Strona Zoharum Records »Profil na Facebooku »Profil na BandCamp »

 

Dołącz do ponad 10 000 fanów na Facebooku:

Komentarze

Comments are closed.