Gas – Rausch
Paweł Gzyl:

Stąd do wieczności.

Nadia Struiwigh – WHRRu
Jarek Szczęsny:

Wspomnienia z dzieciństwa.

Kink Gong – Dian Long: Soundscape China / Destruction of Chinese Pop Songs
Łukasz Komła:

Kink Gong buszował w swoim chińskim żywiole, gdzie zebrał wiele garści nagrań terenowych.

Tensal – Graphical
Paweł Gzyl:

Dwie twarze.

Konieczność – Free Jazz
Jarek Szczęsny:

Zasłużony relaks.

Wolfman – Mark My World Remix EP
Łukasz Komła:

Wariacje na temat jednego utworu zawiniętego w formę remiksów? Najnowsza EP-ka duetu Wolfman spełnia te wymogi.

Aïsha Devi – DNA Feelings
Kasia Jaroch:

Poprzez medytację i terapię dźwiękową, szwajcarska producentka wkracza do świata muzyki. Najlepszego z możliwych światów.

Dwugłos: Jan Jelinek – Zwischen
Redakcja:

Ciekawy eksperyment czy czcza gadanina? Jarek Szczęsny i Maciej Kaczmarski o nowej płycie Jana Jelinka.

Jan Jelinek - Zwischen
Skee Mask – Compro
Paweł Gzyl:

Panorama brytyjskich brzmień sprzed dwóch dekad.

Nur Jaber – If Only – A State Of Peace
Paweł Gzyl:

Mistyka z Bliskiego Wschodu.

Tourist Kid – Crude Tracer
Ania Pietrzak:

Uroki chwilowej niedoskonałości.

Ben McElroy – The Word Cricket Made Her Happy
Jarek Szczęsny:

Folk z dronami.

Wajatta – Casual High Technology
Paweł Gzyl:

House’owy stand-up

Various Artists – Pleasure Instruments
Paweł Gzyl:

Sado-maso techno.



Wieża Ciśnień II

Pod koniec marca wytwórnia Zoharum wydała drugą część serii pt. „Wieża Ciśnień”.

„Wieża Ciśnień II” stanowi kontynuację pierwszej części wydawnictwa, które ukazało się w 2010 roku pod szyldem konińskiej Galerii CKiS „Wieża Ciśnień”. Płyty te w pewnym sensie podsumowują blisko dziesięcioletnią aktywność Galerii związaną z prezentacją twórczości artystów dźwiękowych/muzyków poszukujących nowatorskich form twórczej artykulacji w ramach wystąpień podczas festiwalu Permutacje.

Wspólnym mianownikiem dla obu zbiorów utworów jest przestrzeń, w której dochodziło do spotkań twórców, odbiorców i dźwięków. Różnica między tymi płytami dotyczy spójności estetycznej nagrań: w pierwszym przypadku ukazana została repertuarowa różnorodność (wręcz eklektyczność), zaś w drugim – dobór nagrań wpisuje się w ideę restytucji związaną z akcentowaniem i rehabilitacją dźwięków, które nie są traktowane jako typowo muzyczne.

Dodatkowym walorem kompilacji ma być fakt, iż znajdujące się na albumie kompozycje (koncertowe i studyjne) wcześniej nie były publikowane.

Na płycie znalazły się nagrania takich artystów jak: Zenial, Sumpf, Demonszy, Monopium, Mirt, Sambar, Bachorze, KaLeka, X-NAVI:ET, TER i Micromelancolié.

 

Strona Zoharum Records »Profil na Facebooku »Profil na BandCamp »

 

Dołącz do ponad 10 000 fanów na Facebooku:

Komentarze

Comments are closed.