Synkro – Images
Paweł Gzyl:

Breakbeatowy ambient w pełnej glorii.

Holly Herndon – PROTO
Jarek Szczęsny:

Genetyczna DJ`ka.

Jonas Kopp – Non Virtual Reality
Paweł Gzyl:

Industrial i drony w służbie ambientu.

Ikarus – Mosaismic
Łukasz Komła:

Wielopoziomowa ekspresja.   

Qasim Naqvi – Teenages
Jarek Szczęsny:

Subtelny, oszczędny i dziwny.

Varg – Sky City Part 1 & 2
Paweł Gzyl:

Powrót syna marnotrawnego.

Samuel Kerridge & Taylor Burch – The Other
Paweł Gzyl:

Nowe oblicze muzyki brytyjskiego producenta.

Vsitor – Keep On Running
Łukasz Komła:

Rozdrapywanie aksamitu.

Paula Temple – Edge Of Everything
Paweł Gzyl:

Techno-huragan.

Little Simz – GREY Area
Jarek Szczęsny:

Istotnie, miażdży.

Watergate 26 – Mixed By WhoMadeWho
Paweł Gzyl:

Powoli i bez pośpiechu.

Michał Turowski – Wormwood And Flame
Jarek Szczęsny:

Witajcie w Prypeci.

Gary Holldman – Celina EP
Paweł Gzyl:

Poznański producent rozwija skrzydła.

Brzoska/Marciniak/Markiewicz – Wpław
Jarek Szczęsny:

Sprawdzona formuła.



Kenneth Scott – If The Rain Stops These Ruthless Acts

Label Bad Animal zaprasza nas do cyfrowej i acidowej odysei.

Cała produkcja rozpisana jest na prawie dwadzieścia pięć minut kwaśnego tripu po rejonach z pogranicza światów astralnych ulokowanych gdzieś we wszechświecie. Kenneth Scott oraz Benedikt Frey występują tu w roli pilotów oraz przewodników po najdalszych rejonach naszej galaktyki.

Z głośników roznoszą się pierwsze dźwięki „If The Rain Stops These Ruthless Acts” oraz jedyne w swoim rodzaju pasma wręcz onirycznego Rolanda 606. Tempo utworu zostało uwiedzione przez moduły brzmieniowe Mooga a dodatkowe podbicie funkowej linii basu dynamicznymi bębnami tam-tam nadało całości unikatowy pierwiastek. Zdumiewające połączenie smug syntezatorów oraz rytmicznych pętli wprowadza do tego utworu głębię oraz przestrzeń. Po prawej stronie promu kosmicznego widzę zjawiskowe powstanie supernowej a gdzieś ponad nami szybuje wrak zniszczonej stacji, która nie miała tyle szczęścia co my, gdyż została zahaczona przez warkocz przelatującej obok komety.

Remiks utworu prezentuje tworzący w Niemczech Benedikt Frey. Wprowadza doń mroczniejszą manierę oraz przełamuje rytm, idąc w stronę ułamka 1/8. W tle słychać mroczne, zimne wręcz surowe pady oraz ciągle ewoluujący bit o break-beatowej proweniencji. Wybijany co jakiś czas na cymbałach rytm jest motywem przewodnim tego utworu i ponownie usłyszymy go w drugiej części remiksu, gdzie w szalonej gonitwie będziemy uciekać przed zbliżającym się w naszą stronę deszczem meteorytów. Od 6:20 radary pokładowe zarejestrowały owe zagrożenie oraz uruchomiono procedurę alarmową. Jeden z tych kolosów uderzył o znajdującą się obok gwiazdę a wytworzony w ten sposób efekt crescendo uderzył w statek. Ogromna eksplozja pożerała uszkodzoną stację a prom został z całym impetem wyrzucony poza strefę zagrożenia.

W uszach ciągle dzwoni mi owe charakterystyczne dudnienie, które jakby chciało już wcześniej ostrzec nas przed nadchodzącą katastrofą. Naprawdę świetna produkcja.

Bad Animal | 7 grudnia 2015

http://www.mainline-pr.com/

http://www.thebadanimal.com/

 

Dołącz do ponad 10 000 fanów na Facebooku:

Komentarze

Comments are closed.