Mech – Pearlgraphs
Jarek Szczęsny:

Lepiszcze do związania ze sobą grubych okruchów.

Craven Faults – Erratics & Unconformities
Jarek Szczęsny:

Syntezator modularny poszedł na wędrówkę.

Rhythm Baboon – W-Life
Bartek Woynicz:

Z Chicago do Gdańska.

Algiers – There Is No Year
Bartek Woynicz:

Misophonia, czyli 700 wersów wołania do ściany.

Leandro Fresco & Rafael Anton Irisarri – Una Presencia En La Brisa
Jarek Szczęsny:

Niepewność własnego słuchu.

Flaner Klespoza – Przygody i tajemnice
Jarek Szczęsny:

Debiut podwójny.

Max Andrzejewski’s Hütte – Hütte & Guests Play the Music of Robert Wyatt
Łukasz Komła:

Robert Wyatt na ujazzowionym spacerze.

Fumiya Tanaka – Right Moment
Paweł Gzyl:

Spójna całość zbudowana z kontrastowych elementów.

Król – Nieumiarkowania
Jarek Szczęsny:

Nie chce nam mówić niczego wprost.

Burial – Tunes 2011-2019
Jarek Szczęsny:

Brama do innej rzeczywistości.

Zaumne – Contact
Jarek Szczęsny:

Niezwykła bliskość.

Various Artists – Consortium Vol. 1
Paweł Gzyl:

Z Albanii do Detroit.

ARRM – II
Jarek Szczęsny:

Dzieło spokoju.

Floating Points – Crush
Jarek Szczęsny:

Stare w służbie nowoczesności.



triosk meets jelinek

jan jelinek, specjalista od nowatorskich mikro-dźwięków i australisjkie trio triosk są autorami płyty „1+3+1”, wydanej przez scape. tytuł sugeruje metodę, jaką obrali artyści podczas pracy nad materiałem. mieszkający w berlinie jelinek przesyłał do sydney wygenerowane przez siebie dźwięki, na bazie których muzycy z tiosk tworzyli swe jazzowe improwizacje. tak nagrany materiał wędrował z powrotem w stronę jelinka, który pracował nad ostatecznym mixem albumu. efekt – na pewno interesujący. więcej o płycie tutaj, więcej o jelinku tutaj

 


Dołącz do ponad 13 000 fanów na Facebooku:

Komentarze

Comments are closed.