Algiers – There Is No Year
Bartek Woynicz:

Misophonia, czyli 700 wersów wołania do ściany.

Leandro Fresco & Rafael Anton Irisarri – Una Presencia En La Brisa
Jarek Szczęsny:

Niepewność własnego słuchu.

Flaner Klespoza – Przygody i tajemnice
Jarek Szczęsny:

Debiut podwójny.

Max Andrzejewski’s Hütte – Hütte & Guests Play the Music of Robert Wyatt
Łukasz Komła:

Robert Wyatt na ujazzowionym spacerze.

Fumiya Tanaka – Right Moment
Paweł Gzyl:

Spójna całość zbudowana z kontrastowych elementów.

Król – Nieumiarkowania
Jarek Szczęsny:

Nie chce nam mówić niczego wprost.

Burial – Tunes 2011-2019
Jarek Szczęsny:

Brama do innej rzeczywistości.

Zaumne – Contact
Jarek Szczęsny:

Niezwykła bliskość.

Various Artists – Consortium Vol. 1
Paweł Gzyl:

Z Albanii do Detroit.

ARRM – II
Jarek Szczęsny:

Dzieło spokoju.

Floating Points – Crush
Jarek Szczęsny:

Stare w służbie nowoczesności.

Stefan Goldmann – Veiki
Paweł Gzyl:

Najbardziej taneczny materiał niemieckiego producenta.

True – Made Of Glass
Łukasz Komła:

Pod rękę ze smutkiem i tańczmy!

Akwizgram – Nü romantik
Jarek Szczęsny:

Próg do przeskoczenia jest niewielki.



Hałaśliwy kwintet na płycie i w trasie

Kuba Kapsa, ex lider Something Like Elvis, obecnie pianista i jego brat Bartek Kapsa, były perkusista SLE utworzyli formację Contemporary Noise Quintet, której muzyka znacznie odbiega od dokonań ich poprzedniego zespołu. Debiutancki materiał nowego projektu – „Pig Inside The Gentleman” – to połączenie jazzu, improwizacji i muzyki filmowej w całkowicie nowym autorskim wydaniu. Aranżowane tematy przeplatają się z jazzowymi improwizacjami pełnymi noise’owej energii. Wszystkiego posłuchać będziemy mogli już niebawem na żywo, zespół wyrusza bowiem w trasę, której szczegóły w naszym kalendarzu.

 


Dołącz do ponad 13 000 fanów na Facebooku:

Komentarze

Comments are closed.