Chouk Bwa & The Ångströmers – Vodou Alé
Łukasz Komła:

Voodoo z przyszłości.

Ben Lukas Boysen – Mirage
Jarek Szczęsny:

Pokaz iluzji.

Siema Ziemia – Siema Ziemia
Jarek Szczęsny:

Dodatkowe skurcze mięśni.

Fluxion – Perspectives
Paweł Gzyl:

Nostalgia po grecku.

Lawrence English – Lassitude
Jarek Szczęsny:

Doskonała pustka.

Elysia Crampton – ORCORARA 2010
Jarek Szczęsny:

Niepowstrzymana losowość.

Kaitlyn Aurelia Smith – The Mosaic of Transformation
Jarek Szczęsny:

Cały zestaw radosnych nastrojów.

Phillip Sollman – Monophonie
Paweł Gzyl:

Muzyczna maszyneria.

Vladislav Delay & Sly Dunbar & Robbie Shakespeare – 500-Push-Up
Paweł Gzyl:

„Rakka” uzupełniona o dubowy puls.

Zguba – Pomór
Jarek Szczęsny:

Nieustający marsz kostuchy.

Richu M – House Of The Vaporising Sun
Bartek Woynicz:

Ten tytuł mówi wszystko.

Maenad Veyl – Reassessment
Paweł Gzyl:

Muzyka z sali operacyjnej.

Flaner Klespoza – Wędrówka po lesie, w którym mieszkają bogowie i rosną wszechświaty
Jarek Szczęsny:

Spójna opowieść.

The Advent – Life Cycles
Paweł Gzyl:

Futurystyczne electro w oldskulowym stylu.



Operowa Mira Calix

Aby uczcić 400-lecie pierwszych dzieł operowych gwiazda nowych brzmień – Mira Calix przygotowała, wspólnie z Faulty Optic nową wersję jednego z najbardziej klasycznych dzieł gatunku – „Orfeusz i Eurydyka„. Reprezentująca label Warp artystka zaaranżowała muzykę przedstawienia głównie przy pomocy laptopa, wprowadzając słynną opowieść w XXI wiek. Przedstawienie oglądać mogą uczesnicy międzynarodowego festiwalu w Manchesterze – „Orfeusz i Eurydyka” wystawiana jest w tamtejszym The Library Theatre.

 


Dołącz do ponad 13 000 fanów na Facebooku:

Komentarze

Comments are closed.