Przez wielu znienawidzony, przez niemal wszystkich używany – format kompresji dźwięku mp3 doczekał się swojego logo. W ten sposób brytyjskie sklepy internetowe chcą promować muzykę sprzedawaną w ten sposób. Do porozumienia w sprawie logo przystąpiły m.in. serwisy hMV, Tescodigital, Tunetribe, Play.com i Woolworths. Brandline nowego logo brzmi „100% kompatybilności”, cała akcja ma na celu ukazać zalety samego formatu, jak i wzmocnić wizerunek i percepcję sklepów z legalnymi mp3.
Na zachodzie sklepy ofertujące muzykę w mp3 przeżywają złoty okres – liczba sprzedawanych w ten sposób kawałków i albumów rośnie w zawrotnym tempie. W Polsce wciąż popularniejsze są programy typu P2P, za pomocą których masowo, darmowo i nielegalnie pobierać można mp3.
Nowe logo mp3 funkcjonować ma tak, jak znam płyty CD – umieszczane ma być na wszelkiej maści sprzęcie, który oferuje możliwość odtwarzania muzyki zapisanej właśnie w tym formacie.
Poniżej nowe logo mp3. Jak Wam się podoba?
skoro to ma być logo mp3, to powinni je trochę skompresować 😉
No niestety sabiuchne…
Co za dolina…
bez sensu :/ dziecko w paincie to musiało robic, nic mi się pomiędzy logo a samym formatem mp3 nie kojarzy
hahaha, zajebiste logo! 😀
faktycznie, syf :/
syf