Fumiya Tanaka – Right Moment
Paweł Gzyl:

Spójna całość zbudowana z kontrastowych elementów.

Król – Nieumiarkowania
Jarek Szczęsny:

Nie chce nam mówić niczego wprost.

Burial – Tunes 2011-2019
Jarek Szczęsny:

Brama do innej rzeczywistości.

Zaumne – Contact
Jarek Szczęsny:

Niezwykła bliskość.

Various Artists – Consortium Vol. 1
Paweł Gzyl:

Z Albanii do Detroit.

ARRM – II
Jarek Szczęsny:

Dzieło spokoju.

Floating Points – Crush
Jarek Szczęsny:

Stare w służbie nowoczesności.

Stefan Goldmann – Veiki
Paweł Gzyl:

Najbardziej taneczny materiał niemieckiego producenta.

True – Made Of Glass
Łukasz Komła:

Pod rękę ze smutkiem i tańczmy!

Akwizgram – Nü romantik
Jarek Szczęsny:

Próg do przeskoczenia jest niewielki.

Claro Intelecto – In Vitro – Volume 1 & 2
Paweł Gzyl:

Piękna, ale niemodna muzyka.

Paweł Doskocz / Vasco Trilla – Hajstra
Jarek Szczęsny:

Nieprawidłowości w działaniu zmysłów.

Stenny – Upsurge
Paweł Gzyl:

Połamane rytmy zanurzone w ambiencie.

Justyna Steczkowska – Maria Magdalena. All Is One
Przemysław Solski:

Wędrówka duszy.



Chasing Voices

Pogoń za echami muzyki Demdike Stare i spuścizną Torstena Profrocka w atmosferze nieśmiertelnych idei oficyny Skull Disco.
Tak naprawdę to nie wiadomo o tym projekcie zbyt wiele. Krąży w sieci plotka, że za inicjatywą stoi grupa anonimowych producentów z Brooklynu, ale nie są to niestety informacje sprawdzone. Co nieco można wywnioskować z oficjalnego stanowiska wytwórni Slow To Speak, która zdecydowała się patronować „Ex Nihilo Nihil Fit” czyli drugiemu wydawnictwu Chasing Voices.

„Za tym projektem nie ukrywa się żaden artysta, ani wyświęcony geniusz”

Zaczęło się od Acidbathory, czyli 11-minutowej, bezkompromisowej historii na temat kolizji dark ambientu z techno. Miarowo pulsujące i wwiercające się w uszy zgrzyty hipnotyzujące jak mantra. Cymes


Drugie wydawnictwo w dyskografii Chasing Voices, o którym wspomniałem na wstępie to krok dalej, który jeszcze intensywniej nakręca spiralę oczekiwań. „Ex Nihilo Nihil Fit” charakteryzuje zręczna manipulacja teksturami, pozwalająca dostrzegać coraz to nowe tkanki amorficznych, kłujących dźwięków, których źródło pozostanie dla mnie wieczną tajemnicą. Czekam na więcej i to najlepiej pod producenckim okiem ludzi z Honest Jons.

 


Dołącz do ponad 13 000 fanów na Facebooku:

Komentarze

komentarze 2

  1. Huku

    Dawno już nie słyszałem nic tak „świeżego” !

  2. HisName44

    Bardzo, Bardzo Dobre