Wpisz i kliknij enter

OFF: Powracają Emeralds

Po znakomitym występie na ubiegłorocznym Unsound Festivalu, znów będzie można zobaczyć w Polsce mistrzów syntezatorowych arpeggiów z USA. Minimalizm, ambient, drony, psychodelia i odrobina synth- popu lat 80. dla smaku – trio z Cleveland, które odrobiło zadanie domowe z Klausa Schulze, ale nie zajmuje się stawianiem dźwiękowych pomników przeszłości, tylko samodzielnie wymyśla przyszłość. Redakcja „Drowned In Sound” uznała ich najnowszy album „Does It Look Like Im Here?” za najlepszą płytę 2010 roku, taką która „zabiera cię tam, gdzie chcesz”.

Doceniany za odważne albumy, słynny za sprawą jedynych w swoim rodzaju koncertów – pochodzący z Baltimore Dan Deacon schodzi ze swoimi elektronicznymi zabawka mi w publiczność i zaprasza fanów do interakcji. Obecnie pracuje nad kolejnym albumem z Dan Deacon Ensemble, nagrał soundtrack do nowego filmu Francisa Forda Coppoli przy soundtrackach jego filmów i w ogóle ma tyle projektów, ile włosów w brodzie. Cieszymy się, że znalazł czas i dla nas. Pitchfork twierdzi, że to przedstawiciel „najlepszej nowej muzyki”.

Oneida to rockowi eksperymentatorzy z Brooklynu, którzy imponują wyśmienitymi albumami i nieprzewidywalnymi koncertami. Takimi jak 11-godzinny, przeładowany znakomitymi gośćmi, improwizowany set „Ocropolis”, którym zadziwili w grudniu ubiegłego roku publiczność ATP. Jak bardzo bezkompromisowa i psychodeliczna to jazda, będziemy mogli również przekonać się w czerwcu, gdy ukaże się kolejna płyta Oneida, zatytułowana „Absolute II”.







Jest nas ponad 15 000 na Facebooku:


Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments

Polecamy