Moor Mother – Analog Fluids Of Sonic Black Holes
Jarek Szczęsny:

Hałas i chaos.

Jazz Band Młynarski-Masecki – Płyta z zadrą w sercu
Jarek Szczęsny:

Jedna dla wszystkich.

Shapednoise – Aesthesis
Paweł Gzyl:

Nieznane mutacje basowych brzmień.

A Winged Victory for the Sullen – „The Undivided Five”
Mateusz Piżyński:

Ambientowe nowości z Ninja Tune

Enchanted Hunters – Dwunasty Dom
Krzysiek Stęplowski:

Czasem naprawdę warto czekać. Warto wypatrywać, nawet latami, jeśli tylko cierpliwość nagrodzona ma być w taki sposób.

Ecnahnted Hunters Dwunasty Dom
Rrose – Hymn To Moisture
Paweł Gzyl:

Techno w stylu Marcela Duchampa.

Trzaska/Mazurkiewicz/Szpura – North Meridian
Jarek Szczęsny:

Można się spocić od samego słuchania.

Giant Swan – Giant Swan
Paweł Gzyl:

Czy znany ze świetnych koncertów duet sprawdził się również w studiu?

Floating Spectrum – A Point Between
Jarek Szczęsny:

Cyfrowy pomnik przyrody.

Bleu Roi – Dark/Light
Łukasz Komła:

Wiosną ubiegłego roku wsłuchiwaliśmy się w singiel szwajcarskiego projektu Bleu Roi, a przed kilkoma dniami ukazała się ich nowa EP-ka „Dark/Light”, którą przybliżamy i jednocześnie o niej rozmawiamy z Jennifer Jans.

Traversable Wormhole – Regions Of Time
Paweł Gzyl:

Adam X wraca do projektu sprzed dekady.

Sudan Archives – Athena
Jarek Szczęsny:

Do diabła z dobrymi radami.

Planetary Assault Systems – Plantae
Paweł Gzyl:

W stronę psychodelii.

Sleep D – Rebel Force
Paweł Gzyl:

Muzyczny zapach minionego lata.



Patrisia już nie śpiewa z Őszibarackiem

Őszibarack rozstał się ze swoją wokalistką – Patrisią – po ośmiu latach wspólnej działalności.

Grupa napisała w oficjalnym oświadczeniu: „Jako zespół kontynuujemy działalność muzyczną i koncertową. Jesteśmy po pierwszych bardzo dobrych koncertach w Opolu w Narodowym Centrum Polskiej Piosenki oraz Gdańskim – Żaku. O wokalne wsparcie na koncertach poprosiliśmy Katarzynę Piszek – wokalistkę, kompozytorkę, aranżerkę, współpracująca z takimi artystami jak m.in. Novika, Monika Brodka, Karolina Kozak.  Przed nami kolejne koncerty promujšce płytę 40 Surfers Waiting For The Wave – we Wrocławiu (8.02.), Krakowie (13.02), Poznaniu (17.02) i Warszawie (19.03)”.

Ostatnie wspólne dzieło Patrisii i Őszibaracka to bardzo udany album „40 Surfers Waiting For The Wave”.

 

 

 

Dołącz do ponad 13 000 fanów na Facebooku:

Komentarze

komentarze 2

  1. lucyskywaker

    a moim zdaniem był głównym mankamentem. tych jej stękań i pojękiwań momentami nie szło słuchać. mogą się niektórzy oburzać, że to właśnie była „alternatywna sztuka”, ale w tym momencie na myśl przychodzi mi jedynie reklama pewnej czeskiej marki samochodów.
    może teraz uda im się przebić do świadomości szerszej publiki.

  2. dadaista

    Głos Patrisii był — w moim mniemaniu — najlepszą rzeczą w Öszibaracku. Oczywiście nie jedyną dobrą, ale zdecydowanie najlepszą.