Fumiya Tanaka – Right Moment
Paweł Gzyl:

Spójna całość zbudowana z kontrastowych elementów.

Król – Nieumiarkowania
Jarek Szczęsny:

Nie chce nam mówić niczego wprost.

Burial – Tunes 2011-2019
Jarek Szczęsny:

Brama do innej rzeczywistości.

Zaumne – Contact
Jarek Szczęsny:

Niezwykła bliskość.

Various Artists – Consortium Vol. 1
Paweł Gzyl:

Z Albanii do Detroit.

ARRM – II
Jarek Szczęsny:

Dzieło spokoju.

Floating Points – Crush
Jarek Szczęsny:

Stare w służbie nowoczesności.

Stefan Goldmann – Veiki
Paweł Gzyl:

Najbardziej taneczny materiał niemieckiego producenta.

True – Made Of Glass
Łukasz Komła:

Pod rękę ze smutkiem i tańczmy!

Akwizgram – Nü romantik
Jarek Szczęsny:

Próg do przeskoczenia jest niewielki.

Claro Intelecto – In Vitro – Volume 1 & 2
Paweł Gzyl:

Piękna, ale niemodna muzyka.

Paweł Doskocz / Vasco Trilla – Hajstra
Jarek Szczęsny:

Nieprawidłowości w działaniu zmysłów.

Stenny – Upsurge
Paweł Gzyl:

Połamane rytmy zanurzone w ambiencie.

Justyna Steczkowska – Maria Magdalena. All Is One
Przemysław Solski:

Wędrówka duszy.



LISm, nowy album Ellen Allien

Ellen chyba pozazdrościła Apparatowi komponowania muzyki do spektaklu „Wojna i Pokój” – właśnie zapowiedziała najnowszy album, który też jest soundtrackiem.

„LISm” to kolejny longplay w karierze Ellen Allien – inspiracją dla niego jest soundtrack, który Ellen stworzyła i wykonała na żywo w paryskim Centrum Pompidou, podczas tanecznego performance’u „Drama Per Musica” stworzonego przez Alexandre’a Roccoli i Sevérine’a Rième. Po roku dojrzewania, materiał zostanie odświeżony i zaprezentowany jako album. Współproducentem „LISm” jest sam Bruno Pronsanto. Premierę zaplanowano na 12 marca, tradycyjnie w labelu EA – BPitch Control.

Poniżej próbki – lepsze od Apparatowej „Wojny i Pokoju”?

 


Dołącz do ponad 13 000 fanów na Facebooku:

Komentarze

Comments are closed.