Flaner Klespoza – Przygody i tajemnice
Jarek Szczęsny:

Debiut podwójny.

Max Andrzejewski’s Hütte – Hütte & Guests Play the Music of Robert Wyatt
Łukasz Komła:

Robert Wyatt na ujazzowionym spacerze.

Fumiya Tanaka – Right Moment
Paweł Gzyl:

Spójna całość zbudowana z kontrastowych elementów.

Król – Nieumiarkowania
Jarek Szczęsny:

Nie chce nam mówić niczego wprost.

Burial – Tunes 2011-2019
Jarek Szczęsny:

Brama do innej rzeczywistości.

Zaumne – Contact
Jarek Szczęsny:

Niezwykła bliskość.

Various Artists – Consortium Vol. 1
Paweł Gzyl:

Z Albanii do Detroit.

ARRM – II
Jarek Szczęsny:

Dzieło spokoju.

Floating Points – Crush
Jarek Szczęsny:

Stare w służbie nowoczesności.

Stefan Goldmann – Veiki
Paweł Gzyl:

Najbardziej taneczny materiał niemieckiego producenta.

True – Made Of Glass
Łukasz Komła:

Pod rękę ze smutkiem i tańczmy!

Akwizgram – Nü romantik
Jarek Szczęsny:

Próg do przeskoczenia jest niewielki.

Claro Intelecto – In Vitro – Volume 1 & 2
Paweł Gzyl:

Piękna, ale niemodna muzyka.

Paweł Doskocz / Vasco Trilla – Hajstra
Jarek Szczęsny:

Nieprawidłowości w działaniu zmysłów.



3 pytania – Parov Stelar

Marcus Füreder w paru słowach: o używanym sprzęcie, planach na przyszłość, muzyce słuchanej oraz tworzonej.

Czego ostatnio słuchasz?

W trakcie nagrywania płyty „The Invisible Girl” nie obyło się bez przesłuchiwania każdego z utworów na niej zawartych po trzy tysiące razy. Także, jak zapewne możesz przypuszczać, nie pozostawało mi wiele czasu na cokolwiek innego. Mimo to, dla odpoczynku i zachowania pewnej równowagi z przyjemnością słuchałem „The Arabian Horse” Gus Gus.

Pomijając zbliżającą się trasę koncertową masz jakieś plany na przyszłość?

Prócz wspomnianego przez Ciebie tournee – rozpisanego praktycznie na cały rok 2013 – znajduję czas na to, by pracować nad nowymi utworami Parov Stelar.  Ukończyłem także niedawno remiks dla Lany Del Rey, no i mam sporo pracy w mojej wytwórni Etage Noir Recordings.

Nagrywasz i komponujesz z użyciem komputera. Czy mógłbyś przybliżyć naszym czytelnikom, wśród których znajdzie się paru laptopowych producentów, jakiego sprzętu używasz podczas koncertów?

Na scenie posługuje się dwoma laptopami z programem Ableton Live oraz dwoma kontrolerami Vestax VCI-300 MK 2. Zawsze znajdzie się też miejsce na piwo.

 


Dołącz do ponad 13 000 fanów na Facebooku:

Komentarze

Comments are closed.