IRAH – Diamond Grid
Przemysław Solski:

Siatka utkana z ciekawości.

Strycharski Kacperczyk Szpura – I love you SDSS
Jarek Szczęsny:

Oglądanie nerwów.

!!! (Chk Chk Chk) – Wallop
Mateusz Piżyński:

Ciężkość punka z lekkością funka.

cover
Barker – Utility
Paweł Gzyl:

Transhumanistyczne przyjemności.

Monya – Straight Ahead
Paweł Gzyl:

Industrialne techno o pozytywnej energii.

Wojciech Golczewski – The Priests Of Hiroshima
Jarek Szczęsny:

Ścieżka dźwiękowa dla ery atomowej.

Múm – Yesterday Was Dramatic – Today Is OK
Paweł Gzyl:

Klasyk emotroniki.

Hildur Guðnadóttir – Chernobyl (OST)
Jarek Szczęsny:

Wyobrazić sobie niewyobrażalne.

Pruski – Black Birds
Jarek Szczęsny:

Wyszlifowany onyks.

Jaromir Kamiński, Rafał Warszawski, Palms Palms, Break Janek
Ania Pietrzak:

Beats & breaks idealne na koniec wakacji…

Lech Nienartowicz – Wrażenia i Mechanizmy
Jarek Szczęsny:

Pierwsze wrażenie.

The Future Eve feat. Robert Wyatt – KiTsuNe / Brian The Fox
Łukasz Komła:

Na łączach z Robertem Wyattem.

Rites of Fall – Towards the Blackest Skies
Jarek Szczęsny:

Im dalej w las, tym ciemniej.

Hula – Voice
Paweł Gzyl:

Łabędzi śpiew mistrzów industrialnego funku.



3 pytania – Parov Stelar

Marcus Füreder w paru słowach: o używanym sprzęcie, planach na przyszłość, muzyce słuchanej oraz tworzonej.

Czego ostatnio słuchasz?

W trakcie nagrywania płyty „The Invisible Girl” nie obyło się bez przesłuchiwania każdego z utworów na niej zawartych po trzy tysiące razy. Także, jak zapewne możesz przypuszczać, nie pozostawało mi wiele czasu na cokolwiek innego. Mimo to, dla odpoczynku i zachowania pewnej równowagi z przyjemnością słuchałem „The Arabian Horse” Gus Gus.

Pomijając zbliżającą się trasę koncertową masz jakieś plany na przyszłość?

Prócz wspomnianego przez Ciebie tournee – rozpisanego praktycznie na cały rok 2013 – znajduję czas na to, by pracować nad nowymi utworami Parov Stelar.  Ukończyłem także niedawno remiks dla Lany Del Rey, no i mam sporo pracy w mojej wytwórni Etage Noir Recordings.

Nagrywasz i komponujesz z użyciem komputera. Czy mógłbyś przybliżyć naszym czytelnikom, wśród których znajdzie się paru laptopowych producentów, jakiego sprzętu używasz podczas koncertów?

Na scenie posługuje się dwoma laptopami z programem Ableton Live oraz dwoma kontrolerami Vestax VCI-300 MK 2. Zawsze znajdzie się też miejsce na piwo.

 

Dołącz do ponad 10 000 fanów na Facebooku:

Komentarze

Comments are closed.